Anoppi soitti, että ei ole lahjaa
minulle. En odottanut häneltä mitään lahjaa, mutta nyt hän soitti, että hänen piti ostaa minulle eräs tietty kallis juttu lahjaksi, josta olin syksyllä ohimennen puhunut. Hän nyt ilmoitti, että ei nyt sitten kuitenkaan ostanut sitä.
Miksi tunnen oloni kauhean pettyneeksi, vaikka en todellakaan edes ollut ajatellut, että hän antaisi minulle erityistä lahjaa. Perinteisesti on joulukukan tuonut. Miksi hän halusi kertoa aikomuksestaan, oliko tarkoitus hyvä?
Kommentit (7)
Varmaan kertoi että olisi halunnut antaa sen mutta ei ollutkaan rahaa siihen. Ehkä oli odottanut syksyn että saisi sen alesta mutta kävi niin ettei löytänyt siitä mistään tarjousta.
No mukavammalta olisi tuntunut, jos olisi sanonut noin.
Nää muka antajat. Oisko narsistin vikaa? Tai jotain muuta.
No lupasiko ostaa joulun jälkeen? Mistä kyse,luulisi eläkelläisellä ainakin sitä aikaa olevan.
Vai eikö ole ensimmäinen kumma temppu.
Älä anna sinäkään lahjaa hänelle. Sano että olit aikeissa hankkia x (jotain kivaa), mutta et ehtinyt.
Ei luvannut ostaa joulun jälkeenkään. Oma äitini olisi tehnyt niin, jos olisi sanonut, että oli ajatellut ostaa jotain. No ei se mitään, en tarvitse häneltä mitään, voin itse ostaa.
Harmittaa lähinnä tämä oma hölmö pettymyksen tunne.
Lievensi omaa syyllistä oloaan.