Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mistä säkki joululahjoille?
23.12.2018 |
Mistä olette hankkineet säkin joululahjoille?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen aikanaan ostanut lahjasäkin muistaakseni Jyskistä. Tänä vuonna näin sellaisia Prismassa. Isot muovipussit ovat myös ihan kelpoja. Miksei jätesäkitkin, pitää vaan olla tarkkana ettei lahjat päädy vahingossa roskiin :).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Up