Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapset rauhoittuu

Vierailija
23.12.2018 |

Koska lapsista tulee seesteisempiä, minkä ikäisenä? Meillä 3 vuotias ja 5,5 vuotias poika ja kauhulla odotan huomista jouluaattoa kun menemme vanhemmilleni sitä viettämään. Ne on niin villejä ja mitkään puhumiset ei auta heitä rauhoittamaan. Onko vielä monta vuotta edessä ennenkuin heistä tulee sellaisia vieraskoreita ja kohteliaita lapsia? Kuvittelin että tällä vanhemmalla tämän ikäisenä olisi jo vähän enemmän järkeä päässä mutta ei näköjään edelleenkään. Huomisesta tulee ihan kauhea.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on 2 poikaa pienellä ikäerolla, se on monessa perheessä just tuota mitä kavereiden elämää seurannut... tuskin ennen kouluikää rauhoittuu, jos silloinkaan.

Vierailija
42/45 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh God täällä ollaan ja kohta lennetään ulos. :D No ei, ihan just lähdössä. Noudatin teidän niitä hyviä neuvoja ja paremmin on mennyt kuin hetkeen. Ainut huono on että nuorempi ei ole nukkunut päiväunia ja tämä vaikuttaa. Tämä tietysti meidän aikuisten syy kun emme päiväunille tänään aikaa löytäneet. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että naurattaa.

Rauhoittuvat murrosiässä kun eivät jaksa enää mitään.

Sitten eri ongelmat kun pitäisi päästä edes aamulla liikkeelle kun pitäisi mennä kouluun.

Onneksi selvisin hengissä kun mun pojat oli ihan kamalia mutta onnea nyt teille kuitenkin.

Vierailija
44/45 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhempi poika rauhoittui siinä kolmannen luokan huiteilla. Nuorempi ei ole ikinä riehunut eikä huutanut. Aina tosi rauhallinen ja hiljainen poika.

Näin meilläkin, kolmannella luokalla keväällä.

Ap:n poikien matka on vielä pitkä että ollaan kolmosella.

Vierailija
45/45 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun löysin nuorimmaiselleni hyvän vanhainkotipaikan, olen voinut olla vain rauhallisin mielin!

Maija, 92 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi