Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä selluliitille?

Vierailija
12.05.2006 |

Harrastan urheilua, juon paljon vettä ja syön sopivasti ja hoikkakin olen, mutta iho on aivan muhkurainen. -Mitä ihmettä tekisin? Jotenkin en jaksa uskoa voiteiden tehoavan (tosin en ole kokeillut) ja luulen niiden vain ärsyttävän herkkää ihoa.

-Mitkä on teidän konstit?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti lähtee parhaiten ryyppäämällä.

Kun dokaa pari viikkoa, selluliitti häipyy kotoa.

Raah-raah.... mutta asiaan.

Itse olen kokeillut paria selluliittivoidetta, enkä ole huomannut mitään muutosta. Parhaiten auttaa minusta voimistelu (ongelmakohtien lihasryhmien) ja kuivaharjaus.

Vierailija
2/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin työmatkan 3 kilsaa edestakaisin, eli 6 km/ pv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. niin sitä vaan, että ei ne voiteet tosiaan auta, ainakin mulla oli vaan pelkkää rahan haaskausta ja masensi ennestään! Tuttavat kehuneet säännöllisen ihon kuivaharjauksen auttaneen pitkällä tähtäimellä, mutta itse olen niin laiska etten oo koskaan saanu aikaseks ottaa tuota harjailua tavaksi.

Vierailija
4/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Rocin voidetta käytin viime keväänä, kun talvella oli kertynyt pahat muhkurat. Kuukaudessa olin taas sileäreisinen.

Vierailija
5/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki myös vartaloturvetta (sottaista puuhaa, mutta suojaa sauna hyvin muovilla tms.). Saunaan puoleksi tunniksi niin saat myös ihanan pehmeän ihon!

Vierailija
6/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim Rocin voidetta

Vierailija
7/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko sellaisella karhealla hanskalla mitä myydään? Onko se tarpeeksi tehokas? Vai jollain muulla välineellä?

Vierailija
8/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös siitä mukava, että imeytyy hyvin, ei tahmaa. Suosittelen! Mulla ainakin auttoi!

t.7

Vierailija
9/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihanko sellaisella karhealla hanskalla mitä myydään? Onko se tarpeeksi tehokas? Vai jollain muulla välineellä?

Vierailija
10/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos googlella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan