Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua pelottanut ollessasi yksin kotona? Mitä tapahtui?

Vierailija
22.12.2018 |

Itse olen kauhea arkajalka. Hyvin harvoin olen yötä yksikseni kotona ja silloin saatan nukkua valot päällä. Enää ei ole koiraakaan turvana. Kuuntelen kaikkia ääniä ja mielikuvitus laukkaa. Joskus meinasin saada laakin kun kovana pakkasyönä puuterassi napsahti oikein kunnolla😄

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valvon myöhään yksin kotona niin mielikuvitus alkaa luoda mielikuvia että mitäs jos ikkunan takana olisi tietynlainen hahmo ka näen sen vain mielessäni mutta ajatus tästä voi alkaa ahdistaa niin paljon että melkein pelkään että se kohta pompahtaa siihen :D

Vierailija
2/4 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valvon myöhään yksin kotona niin mielikuvitus alkaa luoda mielikuvia että mitäs jos ikkunan takana olisi tietynlainen hahmo ka näen sen vain mielessäni mutta ajatus tästä voi alkaa ahdistaa niin paljon että melkein pelkään että se kohta pompahtaa siihen :D

Siis joo, mulla on/oli vähän tuota samaa. Enää en ole vuosiin katsonut kauhuelokuvia kun se meni siihen että kuvittelin että mitäs jos tuolla pimeän yläkerran rappusten yläpäässä seisoisi vaikka se tyttö Ring elokuvasta yms älytöntä😱 parempi kun ei katso mitään tuollaisia niin pysyy mielikuvituskin paremmin aisoissa näissä tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään katsoa vessan peiliin, jos siinä näkyykin joku.

Vierailija
4/4 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään katsoa vessan peiliin, jos siinä näkyykin joku.

Hyiii. Joskus vuosia sitten olin vanhainkodissa töissä. Siellä eräällä mummolla oli huoneessaan peili (oli sellainen paikka jossa asukkailla oli omat huoneet ja huonekalut). Hän eräänä aamuna kertoi, kun kampasi hiuksiaan sen edessä, että oli saanut sen joskus nuorena tyttönä hänen kotitalossa olleen rengin peruina, renki oli kuollut ollessaan talossa palveluksessa. Mummo kertoi, että aina joskus miettii hiuksiaan sen edessä kammatessaan, että milloinkohan se kymmeniä vuosia sitten kuollut renki tulee kurkistamaan hänen olkansa takaa...