Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi en pidä lääkäreistä ja kannan kaunaa hamaan tappiin asti

Vierailija
22.12.2018 |

n. 15 vuotiaana, 2007-2008, minulle diaknosoitiin vainoharhaisuutta sekä psykoosin oireita kun selitin miten esimerkiksi valtio stalkkaa ihmisiä esimerkiksi Facebookin ja tilitietojen kautta.
Nykyisten julkisuuteen tulleiden tietojen valossa olin silloin aivan oikeassa, diaknoosit ovat ja pysyvät.
Nykypäivänä vetoavat aina niihin kun menen lääkäriin eivätkä tutki vaan tunkevat mielenhoitajien paikkeille.
Tämä on sama asia kuin aikoinaan joku selitti miten aurinko ei pyöri maapallon ympäri vaan maapallo pyörii auringon ympäri. Se henkilö leimattiin mielisairaaksi vaikka oli aivan oikeassa.
Ei se minun vikani ole jollei lääkäreillä älli riitä tajuamaan yhteiskunnallisia asioita, mutta minä saan siitä kärsiä.
Anteeksipyyntöjä ja aiheettomien diaknoosien poistoa on varmaan turha odottaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi.

Vierailija
2/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko jos yrittäisit edes puhua jollekulle asiasta? Tiedä vaikka olis sillä toisellakin vaikka mitä kokemuksia takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi.

se nappula on rikki kuten pari muutakin, mutta pääasia että pääsit pätemään. Tuliko hyvä mieli?

Vierailija
4/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n. 15 vuotiaana, 2007-2008, minulle diaknosoitiin vainoharhaisuutta sekä psykoosin oireita kun selitin miten esimerkiksi valtio stalkkaa ihmisiä esimerkiksi Facebookin ja tilitietojen kautta.

Nykyisten julkisuuteen tulleiden tietojen valossa olin silloin aivan oikeassa, diaknoosit ovat ja pysyvät.

Nykypäivänä vetoavat aina niihin kun menen lääkäriin eivätkä tutki vaan tunkevat mielenhoitajien paikkeille.

Tämä on sama asia kuin aikoinaan joku selitti miten aurinko ei pyöri maapallon ympäri vaan maapallo pyörii auringon ympäri. Se henkilö leimattiin mielisairaaksi vaikka oli aivan oikeassa.

Ei se minun vikani ole jollei lääkäreillä älli riitä tajuamaan yhteiskunnallisia asioita, mutta minä saan siitä kärsiä.

Alapeukku = en tykkää lääkäreiden toiminnasta.

Yläpeukku = hyvin kirjoitettu juttu.

Vierailija
5/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on isoveli valvonut, eikä sen sanomisesta ole ennenkään hullunpapereita saanut. Jostain muusta sinut on hulluksi diagnosoitu.

Vierailija
6/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnosoitiinko tuo siis pelkkien puheittesi perusteella? Kuulostaa uskomattomalta, psykoosin kaltaista vakavaa diagnoosia ei tule antaa hepposin perustein. Jää pahimmillaan haittaamaan koko tulevaa terveydenhoitoasi.

Vierailija
7/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jengi menee näihin trolleihin :DDDDDD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Vierailija
8/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoon tuo stalkkkaus perustuu turvallisuuuteen.

Vierailija
9/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi.

se nappula on rikki kuten pari muutakin, mutta pääasia että pääsit pätemään. Tuliko hyvä mieli?

Itseasiassa,joo.

Vierailija
10/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks jengi menee näihin trolleihin :DDDDDD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Tämää on hyvä trolli.

Vierailija
11/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnosoitiinko tuo siis pelkkien puheittesi perusteella? Kuulostaa uskomattomalta, psykoosin kaltaista vakavaa diagnoosia ei tule antaa hepposin perustein. Jää pahimmillaan haittaamaan koko tulevaa terveydenhoitoasi.

Ei psykoosia vaan psykoottisia oireita.

Vierailija
12/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Nyt tajusin tän jutun idean. Tullut mieleenkään, että ollut jollain asteella väärinkäsitystä mukana?

Vierailija
13/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi.

Itseasiassa,joo.

Se on hyvä. Joululahja siis annettu. Hinta = 0€ eik tarvinnut nähdä ketään eikä poistua kotoolta mihinkään.

Vierailija
14/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollollollol

Vierailija
15/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon yhdenkin tekstin perusteella kuulostat kyllä vähintään erikoiselta tyypiltä, ehkä psykoosin jälkiseurauksia tai psykoottisia oireita.

Juuri tuollaista muiden syyttelyä, sairaudentunnottomuutta ja sekava avautuminen.

Jos ei nyt trolli ole, niin selventäisitkö miksi olet mennyt lääkäriin selittämään tuosta aiheesta? Jos vastaanotolle joku tulisi syynä halu kertoa moisia ajatelmia, ei se kauhean tervejärkistä kuvaa henkilöstä antaisi.

Vierailija
16/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuon yhdenkin tekstin perusteella kuulostat kyllä vähintään erikoiselta tyypiltä, ehkä psykoosin jälkiseurauksia tai psykoottisia oireita.

Juuri tuollaista muiden syyttelyä, sairaudentunnottomuutta ja sekava avautuminen.

Jos ei nyt trolli ole, niin selventäisitkö miksi olet mennyt lääkäriin selittämään tuosta aiheesta? Jos vastaanotolle joku tulisi syynä halu kertoa moisia ajatelmia, ei se kauhean tervejärkistä kuvaa henkilöstä antaisi.

Sinustako lääkäriltä ei voi odottaa, että hän osaisi erottaa psykoottisen ja ns. terveen vainoharhaisuuden? On täysin normaalia joskus kokea esim. että sinua seurataan, se ei tarkoita että olet häiriintynyt. Lisäksi se että googlet sun muut keräävät sinusta tietoja saattaa aiheuttaa turvattomuutta. Kukapa tykkäisi siitä, että yksityisyyttä sorkitaan.

Vierailija
17/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinustako lääkäriltä ei voi odottaa, että hän osaisi erottaa psykoottisen ja ns. terveen vainoharhaisuuden? On täysin normaalia joskus kokea esim. että sinua seurataan, se ei tarkoita että olet häiriintynyt. Lisäksi se että googlet sun muut keräävät sinusta tietoja saattaa aiheuttaa turvattomuutta. Kukapa tykkäisi siitä, että yksityisyyttä sorkitaan.

No jos koet että sinua seurataan, kannattaa varmaan kertoa poliisille eikä lääkärille.

Jos vaahtoat jokaiselle ihmiselle kuinka sinua seurataan, kuinka lääketeollisuus/ilmastonmuutos/jonkun kuolema/tmv on salaliitto, ei se taida tervettä olla.

Vierailija
18/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies joutui pakkohoitoon kerrottuaan lääkärille että hän on moottorisahajonglööri. Asiassa oli sellainen pikku ongelma että hän oli oikeasti moottorisahajonglööri. Hän ei kuitenkaan päässyt pakkohoidosta ennenkuin vaihtoi kotikaupunkia ja pääsi toisen psykiatrin alaisuuteen. Joskus ei kannata kertoa sellaisia asioita, jotka eivät ole muiden "mahdollisten asioiden listalla".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme