Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni valittaa epäjärjestelmällisyydestäni? Aiheestako?

Vierailija
22.12.2018 |

Epäjärjestelmällisyys!

Olemme olleet mieheni kanssa useamman vuoden yhdessä ja tästä suhteesta meillä on 1v lapsikin. Viimeaikoina mieheni on nostanut esille musta asian joka häntä tuntuu suunnattomasti ärsyttävän, nimittäin epäjärjestelmällisyys. Jätän usein lautaset tiskipöydälle, meikit lavuaarin reunalle, kahvikupit pitkin asuntoa ja vaatteet lattialle sängyn viereen, pyyhkeen sohvalle ym. Mies luulee että tämä johtuu siitä etten välitä hänestä (?) tai en ajattele miestä kun tavarani ja sotkuni jäävät kuulemma hänen siivottaviksi/tielleen.
Yritin kertoa että en sitä todellakaan tahallisesti tee ainakaan hänen kiusaksensa. Siivoan kuitenkin asunnon perusteellisesti päivittäin (pöydät, tasot, imuroin, tiskit,pyykit, petaan pedin ja siivoilen muutenkin) mutta silti päivän mittaan tuntuu ettei omia jälkiä jaksa heti korjata ja illalla kämpässä on siellä täällä jälkiä kulkemisestani. Aamulla alkaa taas siivoaminen mutta tietenkään kämppä ei oo tip top kun mies tulee kotiin. Mulla on nyt kauhea ahdistus tästä asiasta koska oikeasti mieheni ärsyyntyy tästä mutta tavallaan mielestäni hän valittaa ns. Turhaan koska itseäni ei pieni sotku haittaa. Harmittaa myös kun mies ei koskaan huomaa sitäkään toista puolta että hoidan kodin ja lapsemme arjen suurimmaksi osaksi yksin, koskaan ei ole pulaa puhtaista vaatteita, kaupassa käynnit hoidan suurimmaksi osaksi, teen ruokaa ym. Mutta kaikki tekemiseni jättää jonkinlaisen jäljen. Olenko oikeasti todella rasittava ihmistyyppi? Ja haluan korostaa että meillä ei tosiaan ole mitenkään sotkuista (paitsi ne kahvikupit, meikit ja vaatteet jotka minä jätän jälkeeni) vaan kaverinikin ovat ihmetelleet miten aina kämppä on niin siisti pienen lapsenkin aikana. Auttakaa ennenkuin meiltä molemmilta lähtee järki

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/3 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollainen sika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että hän on ottanut tämän esille vasta viime aikoina. Onko asia vaivannut häntä pitkään vai alkanut vasta nyt ärsyttää? Jos jälkimmäinen, hieman outoa yhtäkkiä ärsyyntyä sinun siisteystasoosi. Et kuulosta kovin sotkuiselta, vaikka minuakin ärsyttäisi jos pitkin kämppää lojuisi tavaroita.

Onko miehelläsi vastaavia tapoja? Jos hän on todella siisti ja arvostaa puhtautta, hän saattaa odottaa samaa kanssaeläjiltään. Itse olen tällainen joskin joustan siisteydessä, koska on paljon isompia murheita ja pahempia näkyjä kuin likaiset tiskit, joita et kuitenkaan jätä päiväkausiksi hoitamatta.

Jos kotihommat ovat kokonaan sinun vastuullasi, todellinen ongelma voi piileä siinä, miehesi toiveessa että olet hänelle palvelija ennemmin kuin tasavertainen rakastaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi