Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia jota et voi muuttaa ja painaa sinua

Vierailija
22.12.2018 |

..955

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 61-vuotias, yksin, ja tajuan, etten enää saa parisuhdetta tolkun miehen kanssa.

Vierailija
22/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmempi kuin olen vuosia luullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 61-vuotias, yksin, ja tajuan, etten enää saa parisuhdetta tolkun miehen kanssa.

😞

Vierailija
24/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minulta on varastettu metallia jossa on noin 2 eiffel torin verran tiivistettyä metallia joka sopii kämmenelle täydellisesti, enkä voi saada sitä takaisin helposti todellakaan.

Vierailija
25/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla töissä. En pääse enää työelämään, koska vammauduin liikenteessä.

Vierailija
26/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla töissä. En pääse enää työelämään, koska vammauduin liikenteessä.

Mulle kävi samoin. Voi kun voisin muuttaa sen aamun niin että olisin pyörän sijaan lähtenyt autolla kauppaan. Mulla on pieni toive siitä että vielä joskus pääsisin työelämään mutta vaihtoehdot vaan ovat kovin rajalliset.

Vierailija
27/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 9 vuotta vahnempi kun mies josta olen kiinnostunut :(

Mä olen 10 vuotta vanhempi. Onneksi on haaveet ja fantasiat, mitään en asian hyväksi tee. Kuolisihan tämä nauruun ajatuksestakin.

Niinpä! Välillä kun se lähestyy niin olen jopa aistivinani kiinnostusta.. mutta ei, tässä tilaneessa en uskalla luottaa omiin aavistuksiini. En halua joutua pilkan tai naurun kohteeksi. Onneksi on nuo haaveet ;)

Vierailija
28/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohhkeesti kyetä olemaan läsnä.

Vierailija
29/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein väärän päätöksen hoitoni suhteen ja erikoisen tapahtumasarjan päätteeksi sairastuin pysyvästi. Haluaisin kuvailla ja jakaa jonkun kanssa, miltä mun vartalo tuntuu elää vrt. terve vartalo, mutta en pysty tulemaan enää ymmärretyksi.

Vierailija
30/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohhkeesti kyetä olemaan läsnä.

Silleen että voisi vaan ollla analysoimatta mitäään ja nauttia bileistä.

Vierailija
31/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni käytti minua seksuaalisesti hyväksi, kun olin viidennellä luokalla. Ikinä en ole kenellekään kertonut.

Mulla on samantyyppinen tausta. Mä kerroin kun menin sekaisin ja kadun sitä yhä, koska mua pidettiin valehtelijana. Se häpeä merkkaa mut vieläkin suvun kesken. Toivon, ettei sulle kävisi niin.

Mutta hei, älä usko, mitä sun omat aivosi yrittää välillä sanoa sulle. Joudut tappelemaan itseäsikin vastaan aina, mutta jos susta löytyy tahtoa, niin kaikki voi vielä olla hyvin.

Mulle yksi terapeutti sanoi, että mun pitää itse olla itselleni vanhempi, jota en koskaan saanut. Mun täytyy pitää huolta itsestäni psyykkisestikin. Kun puhutaan sisäisestä lapsesta, niin meidän kaltaisilla se on usein aika kirjaimellinen asia. Joku osa meissä on yhtä haavoittuva kuin lapsi. Meidän täytyy kehittää toinen osa, joka toimii suojelijana ja vanhempana, ja joka tarjoaa turvaa sille vahingoittuneelle osalle. Sellaista turvaa, jota me ei koskaan ennen saatu.

Omat ajatukset on usein se pahin vihollinen, jota vastaan täytyy puolustautua.

Olen eri kuin kelle vastasit, mutta Kiitos tästä, just tätä mä tarvitsin.

Vierailija
32/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasin suhteemme täysin. Hän oli elämäni rakkaus

Vierailija
33/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle , surullista. Voimia.

Vierailija
34/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan armoton kuluminen. Päivät, viikot ja kuukaudet tuntuu vain vilahtavan ohitse. Vanhemmat ja muut rakkaat sukulaiset vanhenevat ja vääjäämätön kuolema lähestyy joka hetki. Niinhän se tekee meille kaikille, mutta ahdistaa kun heidän kohdalla vuodet on käymässä tosi vähiin.

Myös oma ja puolison ikääntyminen surettaa. Varmaan jokin ikäkriisi menossa kun uusi kymmenluku lähestyy. Pitäisi osata nauttia tästä hetkestä, mutta välillä se on vaikeaa kun katsoo rapistuvia omaisiaan.

Vierailija
35/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä vietetty holtiton seksielämä. Olisimpa jo paljon aikaisemmin tajunnut hankkia dildon niin olisin säästynyt monelta murheelta.

Vierailija
36/38 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 42-vuotias ja tajunnut aivan saman asian. Eipä sillä että hyviä parisuhteita olisi menneisyydessäkään, mutta nyt sellaisesta haaveilukin on jo aivan turhaa. Tähän kun ynnää päälle sen, että tässä iässä oman tulevaisuuden suhteen on melkoisen rajallista tehdä muutoksia niin ou jee.

Vierailija
37/38 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pitkäaikaissairaus, jonka oireita ei saada kuriin.

Menneisyydessä tapahtuneet traumaattinen tapahtumat.

Vierailija
38/38 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti ja rikkoi perheemme toisen naisen takia. Tämä ei varsinaisesti ole se mikä painaa, vaan se, että selkeästi etäännyttää omia teini-ikäisiä lapsiaan pois itsestään. Uusi nainen vie siis kaiken huomion, lapsille ei enää ole aikaa. Olen surullinen lähinnä lasten puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme