Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia jota et voi muuttaa ja painaa sinua

Vierailija
22.12.2018 |

..955

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
2/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pitkäaikaissairaus.

Vierailija
4/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison itsemurha.

Vierailija
5/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa ajatella mitä jos..olisi tehnyt niin tai niin, elämä olisi nyt erilaista.

Vierailija
6/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä olisii tässä jos en jossain vaiheessa olisi luo luovuttanut asioiden hallliysemisen suhteen.

Vierailija
7/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä olisii tässä jos en jossain vaiheessa olisi luo luovuttanut asioiden hallliysemisen suhteen.

Sitten ku luovutin sen hallinnalisuuuden niin sen korvas joku mielikuvitusmaaailma.

Vierailija
8/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko menneisyys. Mulla on diagnoosi ns. traumasairaudesta. Toisaalta en tiedä, kuka olisin ilman tätä kivirekeä. Olen taiteilija ja ammennan inspiraatiota tuosta taakastani ja ihmiset sen takia pystyvät samaistumaan hyvin siihen, mitä teen. He kokevat helpotusta ja pääsevät eteenpäin mun kokemani kautta.

Olen yhä alkoholisti ja sekopää, mutta yritän löytää keinoja luoda pieniä valonkipunoita niille, joilla on vaikeaa.

Sanoisin teille, että elämä ei tule ehkä olemaan kokonaisuudessaan hyvää, mutta etsikää pieniä parempia hetkiä ja takertukaa niihin. Älkää pelätkö hulluksi tulemista, koska kärsineen ihmisen ainoa toivo on tulla jollain tavalla hulluksi.

Vierailija
9/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni käytti minua seksuaalisesti hyväksi, kun olin viidennellä luokalla. Ikinä en ole kenellekään kertonut.

Vierailija
10/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas parisuhde joka päättyi juuri

Vierailija
11/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantumaton aivokasvain, mutta en mä sille mitään voi. Elän täyttä elämää, jos sitä ajattelis joka päivä, olis varmaan aikas vaikeeta. Kerran vuodessa käyn magneetissa ja katotaan, onko kasvanu vai pysyny ennallaan.

Vierailija
12/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas parisuhde joka päättyi juuri

Sama. Haluaisin niin jatkaa mutta kun toinen on narkkari.

Vierailija
13/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe johon minua yritetään ujuttaa. Heh, ei onnistu.

Vierailija
14/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tanskalaisen ja norjalaisen naisen kohtalo.

Vierailija
15/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jätti mut ja nykyään tapailen varattua eikä mies aio jättää vaimoaan. Tuhlaan elämäni tohon.

Turha moralisoida, en ymmärrä miten tuollaiseen lankesin, olen yrittänyt päästä irti mutta mies on todella taitava puhumaan ajat paremmiksi.

Vierailija
16/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vaikeat mielenterveysongelmat ja halu kuolla.

Vierailija
17/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 9 vuotta vahnempi kun mies josta olen kiinnostunut :(

Vierailija
18/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni käytti minua seksuaalisesti hyväksi, kun olin viidennellä luokalla. Ikinä en ole kenellekään kertonut.

Mulla on samantyyppinen tausta. Mä kerroin kun menin sekaisin ja kadun sitä yhä, koska mua pidettiin valehtelijana. Se häpeä merkkaa mut vieläkin suvun kesken. Toivon, ettei sulle kävisi niin.

Mutta hei, älä usko, mitä sun omat aivosi yrittää välillä sanoa sulle. Joudut tappelemaan itseäsikin vastaan aina, mutta jos susta löytyy tahtoa, niin kaikki voi vielä olla hyvin.

Mulle yksi terapeutti sanoi, että mun pitää itse olla itselleni vanhempi, jota en koskaan saanut. Mun täytyy pitää huolta itsestäni psyykkisestikin. Kun puhutaan sisäisestä lapsesta, niin meidän kaltaisilla se on usein aika kirjaimellinen asia. Joku osa meissä on yhtä haavoittuva kuin lapsi. Meidän täytyy kehittää toinen osa, joka toimii suojelijana ja vanhempana, ja joka tarjoaa turvaa sille vahingoittuneelle osalle. Sellaista turvaa, jota me ei koskaan ennen saatu.

Omat ajatukset on usein se pahin vihollinen, jota vastaan täytyy puolustautua.

Vierailija
19/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 9 vuotta vahnempi kun mies josta olen kiinnostunut :(

Mä olen 10 vuotta vanhempi. Onneksi on haaveet ja fantasiat, mitään en asian hyväksi tee. Kuolisihan tämä nauruun ajatuksestakin.

Vierailija
20/38 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen miehen kanssa, joka ei sitten edes halunnutkaan olla kanssani. Ei ollut koskaan halunnutkaan. Eikä kuulemma edes pitänyt minusta. Minä rakastin häntä. Nyt pitää jossain määrin koko loppuelämä olla tekemisissä lapsen takia. Lastaan rakastaa hyvin paljon ja on aktiivinen ja hyvä vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan