Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voi jumakauta! Ukko tuli vihdoinkin kotiin töistä :(((.
12.05.2006 |
Ja kännissä kuin käki! Meidän piti lähteä leffaan tänään. Tuolla se rötköttää puoliksi sammuneena nyt sohvalla s**tana. Oli sitten tullu työkavereiden kanssa kapakan kautta ja nyt jo örveltää, klo ei vielä ole 19. Oli kuulemma ollu rankka työpäivä toimistolla. Kaverit tulossa kohta perässä meille, kunhan käyvät kotona ensin. Ei voisi uskoa että on 30v. mies kyseessä.
Mietin tässä että A) pitäiskö vetästä housut kinttuun siltä ja jättää tuohon makaamaan ja oottelemaan kavereitaan kun lähden kauppaan vai B) kaataisinko viinat lavuaariin lähtiessäni? Mitäpä mieltä olette siskot?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä en muuten ollut tuo aikaisempi ap, joka ilmoitteli että on piirrellyt miehensä heppiin jotain....
Eli teinpäs niin että piilotin sitten miehen koko kukkaron. Aamulla sitä kovasti etsi kun oltiin kaupunkiin lähdössä ja eihän sitä löytynyt mistää :)))). Minäkin siinä sitten tiuskimaan että sen siitä saa kun örveltää... ressukka aikansa etsi ja aikoi ruveta kuolettamaan kortteja kun oli niin varma että se on varastettu tai pudonnut kaljareissulla. Ehdotin vielä että kurkkaisin treenikassista ja siellähän se oli... Kauan se pähkäili, miten se sinne oli joutunut mutta eipäs epäillyt minua.
No, hädissään oli ja pahoillaan kun oli ei ollut elokuvakunnossa, joten kaikki hyvin , kait!
Niin ja itse olin siellä elokuvissa ilman miestä.
t. ap