Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisitte, jos saisitte tällaisen viestin eksältänne

Vierailija
22.12.2018 |

Hei ENTINEN! Onpa mukavaa kun nykyään on elämässä sexikäs ja paljon sexiä haluuva ihminen jonka kanssa on eläminen on helppoo! Ajattelin vaan toivottaa hyvät joulut sulle ja muistuttaa sulle etten kaipaa suaYHTÄÄN! Sain niin paljon paremman ja sen ansaitsen! Meillä menee pyhät peitonalla ja nauretaan yhessä sulle niinku tehtiin jo ennenku jätin sut! Kyllä muakin vituttais ;) Kaikkee paskaa uudellevuodelle!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan julkaisisin tuon viestin jossain.

Esim mammapalstalla?

Vierailija
22/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa vaikka, että "imartelevaa, että edelleen ajattelet minua sängyssä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollaseen vastaa takas, niin paras viesti on pelkkä. Ai niin säkin olet olemassa en edes muistanu sua enää.. Se kertoo sille toiselle sen, että viestinlähettäjä on kuitenkin ajatellu tätä jolle viestin lähettää ja vastauksen saa tollai takas, niin se vtuttaa suunnattomasti sitä lähettäjää. Se tekee vttuilijan viestistä täysin merkitsettömän, kun se lukee aijaa se ei edes muistanu mua enää.

Vierailija
24/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelis mitään. Miksi ajattelisin?

Vierailija
25/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tollaseen vastaa takas, niin paras viesti on pelkkä. Ai niin säkin olet olemassa en edes muistanu sua enää.. Se kertoo sille toiselle sen, että viestinlähettäjä on kuitenkin ajatellu tätä jolle viestin lähettää ja vastauksen saa tollai takas, niin se vtuttaa suunnattomasti sitä lähettäjää. Se tekee vttuilijan viestistä täysin merkitsettömän, kun se lukee aijaa se ei edes muistanu mua enää.

No toi nyt olisi yhtä uskottava viesti kuin ap:n exän viesti.

Vierailija
26/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin todennäköisesti tyyliin: " No hei entinen! Mukava kuulla, että vieläkin ajattelet minua noin paljon, vaikka on uusi nainen vierellä."

Vierailija
27/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi, mutta kuka olet? Olen ilmeisesti poistanut numerosi tai sitten tuli väärään numeroon"

Vierailija
28/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin todennäköisesti tyyliin: " No hei entinen! Mukava kuulla, että vieläkin ajattelet minua noin paljon, vaikka on uusi nainen vierellä."

Mistä päättelit, että ex on mies? Tai no voihan kyse olla lesboistakin.

Vierailija
29/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sexi"?

Oletteko teinejä?

Vierailija
30/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että miten ikinä olen voinut joskus haksahtaa tuollaiseen ihmiseen. Tuohan on miehen irvikuva lähinnä. 

Naurahtaisin mielessäni sille, että ex vakuuttelee kovasti unohtaneensa minut ja viettävänsä sexintäyteistä (exäni teini-x hieman myötähävettäisi myös) elämää, mutta silti tulen kaiken tuon seksin ja kiihkon keskellä hänen mieleensä.

En vastaisi viestiin mitään, miettisin vain miten naurunalaiseksi exäni juuri teki itsensä tuolla viestillä, samoin uuden sexikkään (hah) naisensa

Vierailija
31/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, että miten ikinä olen voinut joskus haksahtaa tuollaiseen ihmiseen. Tuohan on miehen irvikuva lähinnä. 

Naurahtaisin mielessäni sille, että ex vakuuttelee kovasti unohtaneensa minut ja viettävänsä sexintäyteistä (exäni teini-x hieman myötähävettäisi myös) elämää, mutta silti tulen kaiken tuon seksin ja kiihkon keskellä hänen mieleensä.

En vastaisi viestiin mitään, miettisin vain miten naurunalaiseksi exäni juuri teki itsensä tuolla viestillä, samoin uuden sexikkään (hah) naisensa

Millä perusteella ex on mies?