Mitä joulupukki tekee kauden ulkopuolella?
Minä ainakin tiedän mitä itse tekisin jos tietäisin missä kaikki tuhmat tytöt asuvat
Kommentit (18)
Kasaa iPhoneja seuraavan vuoden lahjoiksi.
Soittaa sikarilaatikkokitaraa ja hinkkaa ja videoi nuoria naisia.
Raskaan työn jälkeen pukki voitelee munansa melarest yövoiteella.
Roikkuu av-palstalla. Täällä on varmin tieto siitä, missä perheessä lapsia kasvatetaan kieroon. Tehtailee myös lasuja tuhmista lapsista.
Assburger kirjoitti:
Soittaa sikarilaatikkokitaraa ja hinkkaa ja videoi nuoria naisia.
Vahtii ketkä on tuhmia ja ketkä kilttejä tietenkin
Joulupukin henkilökohtaisesti tuntevana voin kertoa, että tilanne on hankala.
Aktiivimallin ehdot eivät täyty yhden illan uurastuksella ja muista töistä on vaikea saada dataa. Onhan hän oma työnantajansa. Hyvin niukasti elävät Korvatunturilla.
Onkin aikeissa jättää pestin ja heittäytyä eläkkeelle. Jatkajaa kuulemma on liki mahdoton saada. Brother Chirsmas mm. oli kieltäytynyt vähemmän kohteliaasti.
No mieti nyt kuinka paljon niitä lahjoja tarvitaan. Takuulla niiden hankkimiseen ja paketoimiseen menee koko vuosi.
On töissä valenimellä Nakkilan kunnanvirastossa. Hän on juuri se ikivanha virkamies, jonka työtehtävää kukaan ei tiedä tarkkaan. Hänen työhuoneensa ovi on aina kiinni eikä kenelläkän ole sinne koskaan asiaa, joten kukaan ole vuosiin tiennyt onko hän siellä vai ei. Välillä huoneen ohi kävelevät haistavat vanhan viinan tuoksahduksen.
Järjestelee veroparatiisibisneksiä.
Vetelee muoria tietenkin *"eppureikään ja yrittää tehdä uusia tonttuja.
Vierailija kirjoitti:
Onko tontut p@rseestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tontut p@rseestä?
Olen kyllä muutaman ruskean tontun nähnyt lähiaikoina.
Jahtaa niitä tuhmia tyttöjä napapiirillä, sinne niitä kasautuu sänkeen ja hankeen.
Johtaa tehtaitaan.