Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihdutuskuurilla ja äijä kantaa koko ajan erilaisia herkkuja kotiin

Vierailija
21.12.2018 |

Maiskutellen juo saunaolutta ja ehdottelee ruuaksi kaikkea hiilarihöttöä. Lataa jääkaapin täyteen eineksiä ja kuivakaappiin piilotin tänään silmistäni sipsipussin. Meidän asunnossa on enemmän herkkuja kuin ennen tätä laihdutuskuuria!!

Kaikki tämä ”vahingossa” kun ei muista mun dieettiä, mutta kohta menee hermot!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasioita meillä on kaapissa kolme eikä mies edes erityisesti välitä makeasta! Ketähän varten nekin on pitänyt sinne raahata? Ap

Vierailija
2/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on lisännyt herkkujen ostamista? Ja miksi sinä laihdutat jouluna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös dieetit aloiteta (ja lopeteta) yleensä maanantaisin ja vuoden alussa.

Tänään on perjantai, ja vuosi lähenee loppuaan. Ei siis dieetin aika. Höllää pipoa joulun ajaksi.

Vierailija
4/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää susta pulleronpallerona.

Vierailija
5/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Raivostuttavaa!

Vierailija
6/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Sitten mies aina ohimennen vaan kysyy että niin tuonkos sulle illaksi sen sipsipussin kaupasta? Mukamas ”unohti” että mun piti olla paastolla.

Vierailija
7/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla sen verran itsekuria ole, ettet syö herkkuja vaikka niitä on kotona?

Vierailija
8/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies testaa sun itsekuria. Ei ne herkut jatkossakaan maailmasta katoa, sun täytyy vaan oppia olemaan pistämättä niitä suuhun.

Vierailija
9/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso dieetin ajankohtaa kalenterista vaan puntarista. Ap

Vierailija
10/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis SINÄ päätit ryhtyä juhlapyhiksi dieetille ja vaadit, että mies ei saa nauttia herkuista, vaikka on viikonloppu ja joulukin tulossa?

Meinaatko, että maailman pitäisi pyöriä vain sun ympärillä?

Oi miesparkaa.

Vierailija
11/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies testaa sun itsekuria. Ei ne herkut jatkossakaan maailmasta katoa, sun täytyy vaan oppia olemaan pistämättä niitä suuhun.

En mä niitä syö mutta kyllähän ne tuossa helposti saatavilla suoraan sanoen v ituttaa välillä.

Vierailija
12/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maiskutellen juo saunaolutta ja ehdottelee ruuaksi kaikkea hiilarihöttöä. Lataa jääkaapin täyteen eineksiä ja kuivakaappiin piilotin tänään silmistäni sipsipussin. Meidän asunnossa on enemmän herkkuja kuin ennen tätä laihdutuskuuria!!

Ihan normaalia toimintaa mieheltä joka ei halua sun laihtuvan jotta toiset miehet kiinnostuisivat sinusta. Sitä sanotaan sabotaasiksi. Pidä pintasi  hinnalla millä hyvänsä, älä sorru.

Vierailija
13/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perjantai!!

Anna toisen juoda saunaoluensa ja rentoutua! Mikä pirttihirmu oikeen olet!

Etkä kyllä sit joulupöydässä jatka tota linjaa. Muilla on oikeus nauttia elämästä, vaikka sä oot laihiksella.

Vierailija
14/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis SINÄ päätit ryhtyä juhlapyhiksi dieetille ja vaadit, että mies ei saa nauttia herkuista, vaikka on viikonloppu ja joulukin tulossa?

Meinaatko, että maailman pitäisi pyöriä vain sun ympärillä?

Oi miesparkaa.

Voi miesparkaa kun ei voi laittaa omia herkkujaan jemmaan eikä saa kasata kaappeja täyteen herkkuja joita itse ei syö? Voi mies parkaa kun joutuu olemaan huomaavainen! Kunpa hän jättäisi minut ja saisi itselleen parempaa, kuten ansaitsee.

Vierailija
15/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia toimintaa mieheltä joka ei halua sun laihtuvan jotta toiset miehet kiinnostuisivat sinusta. Sitä sanotaan sabotaasiksi. Pidä pintasi  hinnalla millä hyvänsä, älä sorru.

Oi höpö höpö. Mies vaan syö normaalisti. Jos ap on lihava, niin laihduttakoon. Se on aapeen asia. Mies saa elää normaalisti siinä.

Vierailija
16/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mies näyttää omistushalunsa. Kun vaimo on pullea, vaimon itsetunto pysyy alhaalla joten vaimo ei  ala suunnitella tai toteuttaa eroa. Jos vaimo laihtuu ja alkaa näyttää paremmalta, vaimon itsetunto nousee, muut miehet kiinnittävät vaimoon huomiota ja vaimon menettämisen riski kasvaa.

Aidosti rakastava mies tukisi puolisoaan sabotoinnin sijaan.

Mietipä miehen tekoja ap. Älä  sanoja.Teot paljastavat todelliset aikeet ja tunteet.

Vierailija
17/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies osti suklaalevyn jääkaappiin ja sanoi, nyt testataan sun tahdonvoimaa. Kontrollointia tuommoinen.

Vierailija
18/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit joukkolynkkaa heti kun joku koittaa laihduttaa :D harvoja kertoja jolloin mies ei oo sika. Pahempaa on nainen joka kontrolloi lihomistaan :D

Vierailija
19/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puoliso ei voi kannustaa, vaan rahtaa herkkuja kaupasta enemmän ja enemmän? Miksi tarvitsee olla veemäinen ja tehdä toisen olosta hankala? Kyllä se dieetissä pysyminen muutenkin vaatii itsekuria. Minun mielestä se ei ole puolison tehtävä opettaa itsekuria, vaan auttaa ja kannustaa.

Vierailija
20/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt AP. Sinä olet lihottanut itse itsesi. Mies ei ilmeisesti ole sitonut sinua ja pakkosyöttänyt? Sinä olet aikuinen ihminen, joka on ollut laiska ja ahne ja lihonut. Mies ei liity tähän mitenkään. Aikuinen nainen on ihan itse vastuussa lihomisestaan.

Nyt olet ihan itse vastuussa laihtumisesta. Täytyyhän sulta löytyä tahdonvoimaa niin, ettet syö kaikkea lähistöllä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme