Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden miehellä on lapsia myös aiemmasta suhteesta!

Vierailija
12.05.2006 |

Muistaako teillä mies aiempien lastensa äitiä äitenpäivänä? Meillä onneksi raja mennyt siihen, että muistaa minua, muttei aiemman lapsen äitiä. Äiti on varsin hankala muutenkin ja lapsi asuu meillä ( ei siis mikään malliäiti), ni täytyy sanoa, että oisin kyllä loukkaantunut, jos mies kävis timanttikorviksia hommaamassa exälleen " lapsen nimissä" . Lapsikin niin iso, että muistaa itse jos muistaa.

Joku vaan kertoi hämillään, että mies ostaa ex-vaimolleen kylpyläpaketin äitienpäivälahjaksi. Mun mielestä on todellakin jo outoa. Ja se ei tarkoita,e ttei hyväksyisi miehen menneisyyttä, mutta rajansa kaikella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos alkaisi tollasta puhumaan niin vois oikeestaan sit painuu exän luo muutenki.

Joku raja sentään

Vierailija
2/7 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis yksi yhteinen lapsi.

Voin vaan kuvitella, miltä hänen vaimostaan tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka sanovat ettei ex ole miehen äiti, niin tahdotteko miehenne muistavan sinua äitienpäivänä, ethän sinäkään ole hänen äitinsä!

Lapset eivät osaa muistaa omaa äitiä äitienpäivänä, ennen kun ovat kouluikäisiä. Ja harva tuskin muuten osaisi, ellei koulussa askarteltaisi kortteja tmv. äidille.

Minusta on isän velvollisuus " opettaa" lapsi muistamaan äitiä äitienpäivänä. Hän voi lähteä lapsen kanssa ostamaan lahjaa äidille, kysyä minkä värinen yöpaita ostetaan tmv. Näin minun isäni teki meidän kanssamme, ja samaa aion minä tehdä (tosin isänpäivän suhteen;) tulevaisuudessa omien lasteni kanssa:)

Mikäs sen hienompaa, kun olla lapsen kanssa kukkakaupassa, kirjakaupassa, korukaupassa -missä tahansa- ja lapsen kanssa valita yhdessä äidille sopiva lahja. Tietynlaista kasvatusta sekin, ohessa voi miettiä lapsen kanssa, että vaikka lapsi pitää enemmän punaisista korvakoruista, niin ostettaisiinko äidille kuitenkin siniset, koska se on äidin lempiväri jne:) Minulla on omasta lapsuudestani upeita muistoja noista hetkistä, tunsin itseni tärkeäksi kun pääsin mukaan lahjaa valitsemaan:)

Ja mistäpä se pieni lapsi rahaa saisi äidin lahjaan, jos ei isä sitä antaisi. Toki pari euroa riittää, sillä saa suklaalevyn tmv. ja kortin voi itse askarrella. Samoin mielestäni äidin pitää auttaa lasta isäpäivälahjan hankinnassa, riippumatta siitä ovat yhdessä vai eronneet...! (Jos siis lapsi näkee etä-vanhempaansa...)

Ärsyttää kun ihmiset ovat niin katkeria, se lahja on LAPSELTA äidilleen, ex-mies vain auttaa lasta hankkimaan sen...!!! Ei se lahja ole teidän mieheltänne ex:älleen, vaan lapselta äidille... Ymmärtäkää jo...

Vierailija
4/7 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on saanut säästettyä viikkorahoistaan (jos on muistanut/saa sellaista) muutaman euron. Mutta jos EI ole, niin eikö isän kuulu antaa lapselle hiukan rahaa äidin lahjaan/käydä lapsen kanssa se ostamassa? Toki lapsen kummin/mummi tmv. voi myös asian hoitaa, mutta isä on mielestäni se jonka tuo kuuluu hoitaa... Eipä tuo paljon ole vaadittu, sentään yhteinen lapsi on aika iso juttu! Vaikka vanhempien rakkaus loppui, niin rakkaus lapseen säilyi, ja kukaan tuskin toivoo pääsevänsä lapsestaan eroon...? Ilman tuota ex vaimoa/miestä sitä lasta ei olisi...!!!

Mutta tosiaan, tyhmäähän se on, jos lapsi pyytää;" äiti annatko hiukan rahaa että saan ostettua sinulle äitienpäivä lahjan?" Ja huom: kaikki eivät asu paikoissa, joissa lapsi pääsisi itse edes siihen lähikauppaan ostamaan sitä lahjaa --->tarvitsee autokyydin aikuiselta päästäkseen kauppaan...

Vierailija
5/7 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että ero ei tarkoita lapsen ja vanhemman eroa, vaan vanhempien eroa.

Halveksun naisia, jotka koittavat estää isän ja lapsen yhteyden pidon:( Myös lapsen äitiin on oltava jonkin verran yhteyksissä, kaikkien pitäisi mahtua esim. lapsen yo-juhlissa samaan pöytään...

Vierailija
6/7 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen äitienpäivä huolehditaan että lapset ovat äidillään, vaikka olisi meidän vuorokin. Aina mies soittaa exälle tai joskus on lähettänyt lasten mukana kukkapuskankin.

samoin oma exäni on soittanut 9v aikana joka ikinen äitienpäivä ja onnitellut minua lapsensa äitinä.

Mielestäni siinä ei ole mitään outoa tai pöyristyttävää, päinvastoin ihan fiksu ele. En koe sitä mitenkään loukkaavana itseäni kohtaan, minähän kuitenkin olen se jolle mies aamulla laulelee:)

Vierailija
7/7 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikkien pitäisi mahtua esim. lapsen yo-juhlissa samaan pöytään...