Onko C-paperit miehellä turn off?
Korostan, että C-paperit on hankittu koska ei halua armeijaan eikä sivariin missään nimessä.
Kommentit (26)
On, koiralla kandee olla vähintään B- lonkat.
Ei todellakaan. Minulle osoittaa että omistaa omat aivot. Ei kuulu enää nykyaikaan moiset pakolliset pyssyleikit.
Ja omalla miehellä on c-paperit. Sai ne kun sanoi että jos joutuu inttiin, t*ppaa kaikki.
Yhtä vähän kuin A-paperit ovat turn-on.
Ei todellakaan. Kaikkihan ne tuolla n*tsilippua kantavat omaavat myöskin c-paperit.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne ns hullun paperit? En tunne termistöä.
Vastuunpakoilulta haiskahtaa, perustelut saa sitten olla aika hyvät.
Ja mikä oli sinun perustelusi olla suorittamatta palvelusta isänmaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli sinun perustelusi olla suorittamatta palvelusta isänmaalle?
ahaa, klassinen puheenaiheen muutos. Eli sulla niitä perusteluja ei löydy ja siksi ryhdyt hyökkääväksi? Turn-offiksi menee.
Asiallinen käytös ja kunnon perustelut olisi ollut eri juttu.
On.
Mutta sitä vastoin, ihanalta mustalta sivarikundilta ottaisin mielelläni.
Paljaalla.
Syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Minulle osoittaa että omistaa omat aivot. Ei kuulu enää nykyaikaan moiset pakolliset pyssyleikit.
Ja omalla miehellä on c-paperit. Sai ne kun sanoi että jos joutuu inttiin, t*ppaa kaikki.
Mitähän se sanoo sulle, kun teillä menee sukset ristiin?
Mulle on sama, onko mies käynyt armeijan vai sivarin, kunhan on käynyt jotain ja tehnyt sen kunnolla.
Hirveästipä on naiset kysyneet sotilaspassia...
Ajattelen, että tarkoitat yo-kirjoituksia? No ne ei kyllä kiinnosta tippaakaan, kerran vahingossa kaappeja siivotessa löysin mieheni paperit, hällä oli kaikki L:ää. Ei ollut tullut koskaan edes puheeksi.
Miehelläni on todella paljon Asperger-piirteitä. Olen onnellinen, että hän sai C-paperit eikä joutunut inttiin. Ei olisi pärjännyt sosiaalisesti siellä isossa äijäporukassa. Muutenkin inhoaa jo hyttysenkin tappamista.
Aivan ihana ja urhea mies monella tapaa, ei ollut mulle turn off noi paperit. Mitä väliä. Etsin puolisoa, en sotilasta.
Vierailija kirjoitti:
Hah mikä vässykkä.
Yhdentekevää. En ole yhdeltäkään mieheltä kysynyt sotilasarvoa, muut asiat ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Hirveästipä on naiset kysyneet sotilaspassia...
Eihän ne kysykään, mutta ap on sitä heille heiluttelemassa yhtä kaikki. Syytä moiselle voi vain arvailla.
Riippuu tietysti syystä. Oma mieheni loukkaantui armeijassa sattuneessa onnettomuudessa sen verran pahoin ettei pystynyt jatkamaan loppuun asti ja sai siksi c-paperit. Peruskoulutuksen oli kyllä jo käynyt ja oli valittu sinne aukkiin vai mikä lie se onkaan, mutta ei siis ehtinyt sitä käydä ihan loppuun asti. Olisi kyllä halunnut palata toivuttuaan takaisin mutta eivät huolineet.
Onko suomalainen mies vässykkä tai muuta jos ei käy armeijaa?
Entä jos mies on britti, italialainen tai espanjalainen ja heillä ei ole pakollista palvelusta niin ovatko hekin vässyköitä jos eivät ole käyneet armeijaa?
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää. En ole yhdeltäkään mieheltä kysynyt sotilasarvoa, muut asiat ratkaisee.
Mulle on taas hekuman hetkellä monikin mies sanonut ”sano mua kapteeniks, sano mua kapteeniks!”
Kukaan heistä ei ole ollut sotilasarvoltaan kapteeni, eikä minkään aluksen kapteeni.
Joku miestenjuttu toi on, kun halutaan olla jotain inttisitä inttitätä..
Vierailija kirjoitti:
Siis hän ehkä väittää saaneensa ne tuosta syystä. Todellinen syy voi olla jotain ihan muuta.