Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko C-paperit miehellä turn off?

Vierailija
21.12.2018 |

Korostan, että C-paperit on hankittu koska ei halua armeijaan eikä sivariin missään nimessä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mikään kriteeri parinvalinnassa tuo.

Oma mieheni on saanut nämä "hullun paperit", eikä päässyt armeijaan vaikka olisi halunnut.

Vierailija
22/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalainen mies vässykkä tai muuta jos ei käy armeijaa?

Entä jos mies on britti, italialainen tai espanjalainen ja heillä ei ole pakollista palvelusta niin ovatko hekin vässyköitä jos eivät ole käyneet armeijaa?

Ei tietenkään. Juurihan itse selitit miksei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sinänsä ihan sama mitkä paperit miehellä, on ollut mies joka sairauden vuoksi vapautettu ja mies joka piti hurjan paljon armeija-ajoistaan. Itseäni ei kiinnosta. Oma poikani ei halunnut mennä armeijaan ja on nyt menossa sivariin. Sekin mulle ok, mutta vastuun pakoilu ei olisi.

Vierailija
24/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies on britti, italialainen tai espanjalainen ja heillä ei ole pakollista palvelusta niin ovatko hekin vässyköitä jos eivät ole käyneet armeijaa?

Kyllä isovanhemmat ainakin sanovat, että vasta armeijassa miehestä tulee mies. Olen  joskus miettinyt, että millaisia miehiä ne ulkomaalaiset on, joilla ei ole yleistä asevelvollisuutta. Mitä siellä kuuluu miehistymiseen?

Vierailija
25/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä isovanhemmat ainakin sanovat, että vasta armeijassa miehestä tulee mies. Olen  joskus miettinyt, että millaisia miehiä ne ulkomaalaiset on, joilla ei ole yleistä asevelvollisuutta. Mitä siellä kuuluu miehistymiseen?

Ei taida olla ulkomailla yhtäkään miestä kun eivät ole käyneet Suomen armeijaa

Vierailija
26/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän