Onko C-paperit miehellä turn off?
Korostan, että C-paperit on hankittu koska ei halua armeijaan eikä sivariin missään nimessä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen mies vässykkä tai muuta jos ei käy armeijaa?
Entä jos mies on britti, italialainen tai espanjalainen ja heillä ei ole pakollista palvelusta niin ovatko hekin vässyköitä jos eivät ole käyneet armeijaa?
Ei tietenkään. Juurihan itse selitit miksei.
Mulle on sinänsä ihan sama mitkä paperit miehellä, on ollut mies joka sairauden vuoksi vapautettu ja mies joka piti hurjan paljon armeija-ajoistaan. Itseäni ei kiinnosta. Oma poikani ei halunnut mennä armeijaan ja on nyt menossa sivariin. Sekin mulle ok, mutta vastuun pakoilu ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies on britti, italialainen tai espanjalainen ja heillä ei ole pakollista palvelusta niin ovatko hekin vässyköitä jos eivät ole käyneet armeijaa?
Kyllä isovanhemmat ainakin sanovat, että vasta armeijassa miehestä tulee mies. Olen joskus miettinyt, että millaisia miehiä ne ulkomaalaiset on, joilla ei ole yleistä asevelvollisuutta. Mitä siellä kuuluu miehistymiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies on britti, italialainen tai espanjalainen ja heillä ei ole pakollista palvelusta niin ovatko hekin vässyköitä jos eivät ole käyneet armeijaa?Kyllä isovanhemmat ainakin sanovat, että vasta armeijassa miehestä tulee mies. Olen joskus miettinyt, että millaisia miehiä ne ulkomaalaiset on, joilla ei ole yleistä asevelvollisuutta. Mitä siellä kuuluu miehistymiseen?
Ei taida olla ulkomailla yhtäkään miestä kun eivät ole käyneet Suomen armeijaa
Eipä ole mikään kriteeri parinvalinnassa tuo.
Oma mieheni on saanut nämä "hullun paperit", eikä päässyt armeijaan vaikka olisi halunnut.