Miksi naiset haluaisivat olla pitkiä, mutta miehet eivät lyhyitä?
Niin, miksi niin moni nainen haluaisi olla pitkä? Mitä hyötyä siitä on?
Kommentit (32)
Pitkä=korkea status, hyvät geenit, terveyttä, riittävästi ravintoa.
t. atavistinen vaisto
Olen itse 165cm eli ihan tavallinen tallaaja naiseksi. Mutta haluaisin niin kovin olla lyhyempi? Mietin sitä joka päivä.. En yhtään ymmärrä mistä halu kumpuaa. :(
Pitkät sääret. Niitä en vaihtaisi. En ole superpitkä (173) mutta iso osa pituudesta on sääriä. Ne saavat aina kohteliaisuudet ja katseet. En haluaisi olla yhtään lyhyempi. Tykkään olla näyttävä ja on ihana kääntää päät.
Onko ap joku katkera lyhyt nainen 😂
Kyllähän pitemmät naiset ( varsinkin jos sääret myös pitkät) on eri tavalla näyttävä rotunainen, kuin joku lyhyt kaduntallaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän pitemmät naiset ( varsinkin jos sääret myös pitkät) on eri tavalla näyttävä rotunainen, kuin joku lyhyt kaduntallaaja.
Niin, moni mieshän haluaa itseään pidemmän naisen.
Miksi joku nainen haluaisi olla pitkä? Minä voisin olla vieläkin lyhyempi ihan mielelläni, ja pidemmät kaverini lähinnä valittavat pituudestaan.
T. 161cm
Ööööö. Olen 180 cm enkä ole kokenut mitään etua pituudestani. Mielelläni olisin vaikka mieluummin lyhyt, esim. 155 cm.
Vierailija kirjoitti:
Eri tavalla näyttävä kyllä, mutta ei välttämättä parempi.
Treenaamaton ihminen on ilman vaatteita kuin kangas ilman maalia oli sitten pitkä tai lyhyt.
Esteettisissä lajeissa, jossa kropalla pitää myös tehdä jotain kaunista (taitoluistelu yms.) pituus näyttää olevan haitaksi.
Jos olisin pitkä niin olisin varmasti tyylikkäämmän näköinen...pitkä kantaa vaatteensa ja mahdolliset kilonsa paremmin kuin lyhyt. Mutta oikeasti en ole koskaan halunnut olla pitempi vaan 160cm on erittäin hyvä.
Oma mies on 185cm ja olemme hyvä pari. Mies tykkää ja minä tykkään.
Ja geenitkin meni säkällä oikein...tytär on 162cm ja poika 185cm. Muutenkin tyttö on kuin minä ja poika on tullut isäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nainen haluaisi olla pitkä? Minä voisin olla vieläkin lyhyempi ihan mielelläni, ja pidemmät kaverini lähinnä valittavat pituudestaan.
T. 161cm
Miksi joku nainen haluaisi olla lyhyt?
Itse olen tyytyväinen pituuteeni. Pitkät naiset on usein näyttäviä, etenkin sääret.
T. 176cm
Keskiverto pituus on paras, ei lyhyt eikä pitkä. Eli noin 160-170 cm. Suurin osa naisista on siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 161cm
Miksi joku nainen haluaisi olla lyhyt?
Itse olen tyytyväinen pituuteeni. Pitkät naiset on usein näyttäviä, etenkin sääret.T. 176cm
Miestenkin mielestä? Minusta naisilla on paljon pahempi säärifetissi. Miehiä kiinnostaa enemmän kapeäa vyötärö, isot rinnat ja pitkät hiukset kuin sääret.
Vierailija kirjoitti:
T. 161cm
Miksi ihmeessä? Olen 170cm (mies) ja tälläkin pituudella on juuri siinä rajalla tuleeko käytännön ongelmia joskus. Ylimpiin hyllyihin ei aivan yllä ja kaupassa joutuu menemään varpailleen, jos ylimmän hyllyn tuote on takana. 10cm lyhyempänä voin kuvitella ongelmia olevan paljon enemmän
Onhan nyt pitkät ihmiset myös näyttävän näköisiä. Enemmän kai kuitenkin ratkaisee se korvien väli ja mitä siellä tapahtuu.
Minkä ikäisiä te keskustelijat olette :D? Minua päälle kolmekymppistä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ”miehet” ajattelevat pituudestani. Pääasia että oma mies tykkää minusta. En tarvitse muiden miesten hyväksyntää.
Miksi haluaisin olla pitkä?
No ehkä isoin syy on se, että ylettyisin kaikkialle. Tälläisenä 160cm pitää hyppiä ja kiivetä kaikkialle, että ylettyy. En edes ylety keittiössä kulmakaapin toiselle tasolle, kun se on niin perkeleen korkealla joten kaikki pitää aina säilyttää alimmissa kaapeissa.
Ja tottakai kaupassa saa unohtaa ylettyvänsä ylimmille hyllyille.
ilmiannettu