Mies toi hääpäivälahjaksi
Kommentit (25)
Heh, ehdotat lahjaa, josta tiedät sataprosenttisella varmuudella, että mies ei suostu. Kun jokainen palstalainenkin sen tietää.
Halusit vain varmistaa, ettei sun tarvitse ostaa mitään lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ehdotat lahjaa, josta tiedät sataprosenttisella varmuudella, että mies ei suostu. Kun jokainen palstalainenkin sen tietää.
Halusit vain varmistaa, ettei sun tarvitse ostaa mitään lahjaa.
Mä voisin ostaa ihan mitä vaan hän haluaa mutta ei ole korvaavaa lahjaa kertonut. Joululahjaksikin olen ostanut hänen toivomiaan työkalujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä annoit miehellesi hääpäivälahjaksi?
En vielä mitään, joulun jälkeen keksin jotain.
Alennusmyynnistä....
No en mutta lapsiperheessä tämä joulun aika menee lapsen ehdoilla. Olen kyllä lahjaksi hänelle ehdottanut että mentäisiin kaksin ravintolaan ja hotelliin yöksi, minä maksaisin mutta ei hän halua kaksin lähteä.
Ajatteletko, että lapsi jäisi yksin kotiin, kun te menisitte hotelliin yöksi?
En tietenkään vaan olisin saanut hänet yökylään kaverilleen.
No ethän olisi. Niin monta kertaa olet täällä ilmoittanut, että et saa poikaa yökylään yhtään minnekään, kun kavereiden vanhemmistakaan ei kukaan suostu ottamaan.
Olisitkin ollut liemessä jos mies olisi yllättäen antanut hyväksynnän hotelliyölle (josta nyt ei tietysti oikeaa pelkoa ollut). Ehdotapa seuraavaksi uutta lomaa Aruballe, se voi tärpätä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä annoit miehellesi hääpäivälahjaksi?
En vielä mitään, joulun jälkeen keksin jotain.
Alennusmyynnistä....
No en mutta lapsiperheessä tämä joulun aika menee lapsen ehdoilla. Olen kyllä lahjaksi hänelle ehdottanut että mentäisiin kaksin ravintolaan ja hotelliin yöksi, minä maksaisin mutta ei hän halua kaksin lähteä.
Ajatteletko, että lapsi jäisi yksin kotiin, kun te menisitte hotelliin yöksi?
En tietenkään vaan olisin saanut hänet yökylään kaverilleen.
No ethän olisi. Niin monta kertaa olet täällä ilmoittanut, että et saa poikaa yökylään yhtään minnekään, kun kavereiden vanhemmistakaan ei kukaan suostu ottamaan.
Olisitkin ollut liemessä jos mies olisi yllättäen antanut hyväksynnän hotelliyölle (josta nyt ei tietysti oikeaa pelkoa ollut). Ehdotapa seuraavaksi uutta lomaa Aruballe, se voi tärpätä paremmin.
Olisin saanut koska nyt sillä on uusi kaveri jolle pääsee myös yökylään.
Ai että sinä kuulostat vaimoltani. (mut ei kyl ihan pelkästään hyvällä)
"Olen ehdottanut / mutta ei se kelpaa"
"mutta kun ei halunnut yhdessä mennä minnekkään niin ei sitten".
"Olen kyllä lahjaksi hänelle ehdottanut // mutta ei hän
"En vielä mitään, joulun jälkeen keksin jotain."
Katkera ja martyyrimainen jo ennenkuin olet edes antanut lahjaa.
Ehdotan, että sanot miehelles: "lapsi menee muuten parin tunnin päästä (tai vaihtoehtoisesti huomenna) hoitoon naapurille, ja me lähdetään vähän seikkailemaan. Olen varannut sviitin ja porealtaan. Saat sitten mitä olet aina halunnut..."
Ja katsothan, että se yllätys ei ole mikään ruuvimeisseli, jolla miehesi olisi pitänyt korjata huoneen kynnys jo viikko sitten, mutta ei se vaan viittiny.
(no tämä toimii vain, mikäli et ole nalkuttanut, pihdannut, torjunut tai vaatinut liikoja saati mahdottomia tai pettänyt)
Itselleni kelpaisi kyllä tuollainen ehdotus, sekä omani että ap:n