Monennella kierroksella olet?
Minkä ikäinen olet ja kuinka monta pitkää suhdetta sinulla on takanasi? Onko kyseessä avioliitto, avoliitto vai seurustelu?
Kommentit (47)
22 v., ensimmäistä kierrosta viedään. Avoliitossa.
Tokalla kierroksella.
Eka suhde kesti viisi vuotta ja kaksi lasta. Mies oli renttu jota en ottanut koskaan asumaan saman katon alle ja ero tuli onneksi lopullisesti kun odotin toista lasta.
Nyt toka suhde on kestänyt 10 vuotta ja avioliitto. Tästä myös kaksi lasta. Ihan ydinperheenä elellään, exä ei kuvioissa ollenkaan.
N24, ensimmäinen ja viimeinen kierros kunhan molemmat pysytään hengissä vanhuuteen. Naimisissa 6 vuotta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan pitkäksi suhteeksi? Yksi 7-vuotinen avoliitto on takana ennen tätä 17-vuotista avioliittoa. En kylläkään tunne olevani toisella kierroksella, kun avoliitosta ei syntynyt edes lapsia ja olin silloin reilusti alle 30:n.
Ööö...kyllä minä lasken olevani kolmannella kierroksella, vaikkei lapsia mistään suhteesta, ja vain vuosien suhteet ilman avo- tai avioliittoa.
Ohiksena totean, että minun nykyisellä aviomiehelläni on takana kaksi pitkää suhdetta, joista molemmista on lapsia. Ensimmäisessä suhteessa hän oli naimisissa, jälkimmäisessä ei.
Häneltä kun kysyy, niin hän on mielestään eronnut vain kerran. Jälkimmäistä hän ei laske suhteeksi, koska ei rakastanut naista.
Ei kai hänellä ole jälkimmäisestä kuin yksi korkeintaan (ellei kaksoset)? Ihmettelen syvästi naista, joka ei huolehdi ehkäisystä miehen kanssa, joka ei häntä rakasta. Samoin tietysti miestä, joka ei huolehdi ehkäisystä naisen kanssa, jota ei rakasta. Mutta elämä opettaa.
En vielä ensimmäiselläkään. Oon 24 ja oon "seurustellut" 3kk, jonka aikana ei edes harrastettu seksiä.
Tämä lasketaan varmaan toiseksi kierrokseksi. Avoliitossa olin 7 vuotta, kaksi yhteistä lasta. Nykysen kanssa ollaan naimisissa. Lisäksi on yksi lyhyempi, alle vuoden kestänyt suhde.
Ohiksena totean, että minun nykyisellä aviomiehelläni on takana kaksi pitkää suhdetta, joista molemmista on lapsia. Ensimmäisessä suhteessa hän oli naimisissa, jälkimmäisessä ei.
Häneltä kun kysyy, niin hän on mielestään eronnut vain kerran. Jälkimmäistä hän ei laske suhteeksi, koska ei rakastanut naista.