Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennella kierroksella olet?

Vierailija
21.12.2018 |

Minkä ikäinen olet ja kuinka monta pitkää suhdetta sinulla on takanasi? Onko kyseessä avioliitto, avoliitto vai seurustelu?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdesti kihloissa, ensin teininä ja sitten nykyiseni kanssa. Ekaa kertaa olen naimisissa ja lapsia vain nykyiseni kanssa, eli ei oo kierroksia kauheesti kertynyt. Kierrokset laskisin ehkä avioliitoissa/ lapsissa, toki merkittävät ja pitkät suhteetkin voi laskea sellaisiksi, riippuu vähän tapauksesta.

Fb kertoo paljon: Hyvin moni mun ikäinen (nelissäkymmenissä) on toisella tai kolmannella kierroksella ihan avioliittojen ja lasten mittarilla laskettuna. Monet löytää heti uuden, kun ovat edellisestä eronneet.

Vierailija
22/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gummi puhkes jo lämmittelykierroksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri hävisin ekan kierroksen... (avioero). 12 vuotta yhdessä ja 2 lasta. Miestä ei kiinnostanutkaan perhe-elämä.

Jos onni suo pääsen toiselle kierrokselle vielä. 😁 On vielä niin paljon täyttämättömiä unelmia...

n30v.

Vierailija
24/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa...

Yksi n. 2 vuoden suhde n. 20 vuotta sitten ja sen jälkeen ei enää yhtään suhdetta tai muutakaan säätöä.

Olen yli 40-vuotias nainen.

Vierailija
25/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kierroksella. Olen 32 ja edelleen yhdessä lukioaikaisen ensimmäisen poikaystävän kanssa, nykyään naimisissa, ei lapsia.

Vierailija
26/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kierrosta takana. Avo- ja avioliito, 6 ja 16 vuotta. Nyt vähän hengittelen.

Vierailija
27/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gummi puhkes jo lämmittelykierroksella.

Kai pidät lapsestasi sitten huolta? 

Vierailija
28/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mua raukkaa, vasta ekalla ja ikää jo 63, aviossa 44v. Tuskin ehdin toiselle kierrokselle.

Miten niin raukkaa? Käänteishuumoria? Että koet olevasi parempi kuin eronneet? Ja hyvinkin ehdit vielä menettää puolisosi ja jäädä leskeksi, ehkä solmia uuden suhteen. Toivon toki ettei niin käy.

Miksi kuvittelet että kaikki lesket haluavat uuden suhteen? Jos on menettänyt elämänsä rakkauden, siihen ei mitään halpaa korviketta tarvita.

Kylläpä sinulla sädekehä kiiltää kun et leskeydestä mitään ymmärrä. Olen toisella kierroksella. Jäin leskeksi 36 -vuotiaana, meillä ei ollut lapsia. Vielä ehdin perustaa perheen ja saada lapsia.

Vierailija
29/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla, avioliitto, yhdessä jaksettu 24 vuotta. N42

Vierailija
30/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mua raukkaa, vasta ekalla ja ikää jo 63, aviossa 44v. Tuskin ehdin toiselle kierrokselle.

Miten niin raukkaa? Käänteishuumoria? Että koet olevasi parempi kuin eronneet? Ja hyvinkin ehdit vielä menettää puolisosi ja jäädä leskeksi, ehkä solmia uuden suhteen. Toivon toki ettei niin käy.

Huumoria. Lapsuudenystäväni on jo kolmesti ollut naimisissa, ja leskeksin kerran jäänyt. Minulla on onneksi ollut toisenlaista.

Onneksi? Ei elämä välttämaättä huonompaa ole, vaikka olisi eronnut useasti. Jotkut pitävät muutoksista ja jotkut tykkäävät pitäytyä mukavuusalueellaan. Kumpikaan ei ole sen parempi, vain erilainen. Ei eronneita tarvitse enää nykypäivänä sääliä!

Vierailija
31/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä, täytin juuri 43v. Avioliitto ja sitä tuli lokakuussa 18v täyteen.

Vierailija
32/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja kuinka monta pitkää suhdetta sinulla on takanasi? Onko kyseessä avioliitto, avoliitto vai seurustelu?

Olen avoliitossa. Tavatessani nykyisen puolisoni avioerostani oli reilut 20 vuotta. Niiden vuosien aikana minulla on ollut yksi 3-4 vuoden suhde ja yksi 1.5 vuoden suhde. Lisäksi joitakin lyhyitä alle vuoden seurusteluja 2-3 kpl. Olen 55-vuotias.

Vierailija
33/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että kaikki lesket haluavat uuden suhteen? Jos on menettänyt elämänsä rakkauden, siihen ei mitään halpaa korviketta tarvita.

Kylläpä sinulla sädekehä kiiltää kun et leskeydestä mitään ymmärrä. Olen toisella kierroksella. Jäin leskeksi 36 -vuotiaana, meillä ei ollut lapsia. Vielä ehdin perustaa perheen ja saada lapsia.

Jäin leskeksi 64-vuotiaana, en kaipaa enää parisuhdetta menetettyäni rakkaimpani.

Vierailija
34/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumoria. Lapsuudenystäväni on jo kolmesti ollut naimisissa, ja leskeksin kerran jäänyt. Minulla on onneksi ollut toisenlaista.

Onneksi? Ei elämä välttämaättä huonompaa ole, vaikka olisi eronnut useasti. Jotkut pitävät muutoksista ja jotkut tykkäävät pitäytyä mukavuusalueellaan. Kumpikaan ei ole sen parempi, vain erilainen. Ei eronneita tarvitse enää nykypäivänä sääliä!

Tämä ystäväni on miettinyt itsemurhaakin leskeydyttyään nuorena. Hänellä on ollut todella rankka elämä. Juoppo ja lapsellinen eka mies, toinen kuoli sairauteen ja kolmas jätti. Nyt on yksin ja surullinen. En vaihtaisi elämääni hänen "mukavuusalueelleen" päiväksikään!

Vierailija
35/47 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa olla kihoissa useasti

Vierailija
36/47 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi 28 vuotinen avoliitto takana, joka juuri muutama kuukausi sitten päättyi, miehen lähtiessä toisen naisen matkaan. Tällä hetkellä ei kiinnosta ei sitten yhtään enää aloittaa kenenkään kodinkoneena ja ikää on 48

Vierailija
37/47 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

39, toinen avioliitto. Ensimmäisellä kierroksella tein pahan arviointivirheen, tämä toinen on onnistunut ja onnellinen.

Vierailija
38/47 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesko sukunimi menossa tuttu mies menee taas naimisiin, ottaa taas naisen sukunimen. reps

Vierailija
39/47 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ekallakaan. Minulla on ollut pitempiä seurustelusuhteita, mutta en ole asunut kenenkään kanssa saman katon alla.

N40

Vierailija
40/47 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella.

Olen 50 v, toista kertaa naimisissa. Ensimmäinen kesti 22 v. Ei muita pitkiä suhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan