Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennella kierroksella olet?

Vierailija
21.12.2018 |

Minkä ikäinen olet ja kuinka monta pitkää suhdetta sinulla on takanasi? Onko kyseessä avioliitto, avoliitto vai seurustelu?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mua raukkaa, vasta ekalla ja ikää jo 63, aviossa 44v. Tuskin ehdin toiselle kierrokselle.

Vierailija
2/47 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmannessa suhteessa. Ensimmäisen kihlatun kanssa sukset menivät ristiin ennen häitä. Toisen poikakaverin kanssa en halunnut edes mitään sen kummempaa kuin viettää hauskaa. Se suhde loppui siihen kun hän halusi kihloihin ja naimisiin.

Sitten kolmannen kanssa juttumme alkoi pikkuhiljaa ja olemme olleet nyt naimisissa 20 vuotta. Tämä suhde on kyllä paras suhteissani koska olemme aikuisia ihmisiä.

En tiedä olenko nyt kolmannella vaiko ensimmäisellä kierroksella koska olen nyt naimisissa ensimmäistä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias nainen ja nyt toisella kierroksella. Ensimmäisen miehen kanssa ehdittiin yhteiseen asuntoon ja kihloihin asti, kunnes tuli ero. Nyt olen toisen miehen kanssa avoliitossa, mutta emme ole kihloissa vielä.

Vierailija
4/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 ja ekalla kierroksella, avioliitto.

Vierailija
5/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pitkä parisuhde takana, kesti 12 vuotta. Erosimme noin vuosi sitten, olin tuolloin 33 v.

En kaipaa ainakaan vielä ketään uutta.

Tuota ennen oli muutama parisuhde, mutta ei mitään vakavaa.

Vierailija
6/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kierros, mutta sama mies kuin ensimmäisellä kierroksella. 

Vierailija
7/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan pitkäksi suhteeksi? Yksi 7-vuotinen avoliitto on takana ennen tätä 17-vuotista avioliittoa. En kylläkään tunne olevani toisella kierroksella, kun avoliitosta ei syntynyt edes lapsia ja olin silloin reilusti alle 30:n.

Vierailija
8/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mua raukkaa, vasta ekalla ja ikää jo 63, aviossa 44v. Tuskin ehdin toiselle kierrokselle.

Miten niin raukkaa? Käänteishuumoria? Että koet olevasi parempi kuin eronneet? Ja hyvinkin ehdit vielä menettää puolisosi ja jäädä leskeksi, ehkä solmia uuden suhteen. Toivon toki ettei niin käy.

Vierailija
9/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43, ensimmäisellä kierroksella 25 vuoden jälkeen ja tähän kierrokseen myös jää.

Vierailija
10/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs pitkä suhde menossa. 53 v. Lyhin suhde oli 6 kk ja pitempi kahdesta avioliitosta 25 vuotta.

En halua enää naimisiin eli jonkun pöljän kodinkoneeksi. Tämä erillistalousseurustelu on se, mitä haluan. Oma tupa, oma rauha, ei kompromisseja.

Vierailija
11/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lyhyttä seurustelusuhdetta teininä, kunnes 19-vuotiaana tapasin nykyisen kumppanini. Olemme olleet yhdessä 21 vuotta. Kai tämä sitten eka kierros on.

Vierailija
12/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin raukkaa? Käänteishuumoria? Että koet olevasi parempi kuin eronneet? Ja hyvinkin ehdit vielä menettää puolisosi ja jäädä leskeksi, ehkä solmia uuden suhteen. Toivon toki ettei niin käy.

Miksi kuvittelet että kaikki lesket haluavat uuden suhteen? Jos on menettänyt elämänsä rakkauden, siihen ei mitään halpaa korviketta tarvita.

Vierailija
13/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ensimmäiselläkään kierroksella. 40v.

Vierailija
14/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella, ikää 44v. Mies.

Vierailija
15/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan pitkäksi suhteeksi? Yksi 7-vuotinen avoliitto on takana ennen tätä 17-vuotista avioliittoa. En kylläkään tunne olevani toisella kierroksella, kun avoliitosta ei syntynyt edes lapsia ja olin silloin reilusti alle 30:n.

Ööö...kyllä minä lasken olevani kolmannella kierroksella, vaikkei lapsia mistään suhteesta, ja vain vuosien suhteet ilman avo- tai avioliittoa.

Vierailija
16/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja olisin ekalla kierroksella, jos olisin itse saanut valita. Yksi pitkä suhde takana, josta kolme lasta. Mies lähti toisen matkaan. En tiedä, tuleeko toista kierrosta enää. Ihmeitä pitäis tapahtua.

Vierailija
17/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollakierroksella, ei kukaan ole huolinut...

Vierailija
18/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumoria. Lapsuudenystäväni on jo kolmesti ollut naimisissa, ja leskeksin kerran jäänyt. Minulla on onneksi ollut toisenlaista.

Vierailija
19/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäs pitkä suhde menossa. 53 v. Lyhin suhde oli 6 kk ja pitempi kahdesta avioliitosta 25 vuotta.

En halua enää naimisiin eli jonkun pöljän kodinkoneeksi. Tämä erillistalousseurustelu on se, mitä haluan. Oma tupa, oma rauha, ei kompromisseja.

Kodinkoneeksi. Tiedätkö, on miehiä jotka hoitavat taloushommansa itse? Olen tavannut useita. Eivät tarvitse naista kodinkoneeksi.

Erillään asuminen on kyllä ok, enkä itse olisi koskaan voinut kuvitellakaan muuta, en nuorempanakaan.

Vierailija
20/47 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...kyllä minä lasken olevani kolmannella kierroksella, vaikkei lapsia mistään suhteesta, ja vain vuosien suhteet ilman avo- tai avioliittoa.

Laskutapansa itse kullakin. Vähän kuin ihmiset määrittelevät perhekäsityksenkin eri tavoin. Joku muodostaa perheen pelkästään puolisonsa kanssa ja joku peräti kissansa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi