Tiedätkö mikä on miehesi sotilasarvo?
Kommentit (67)
Tiedän, vänrikki on. Tuli ilmi, kun teki remppaa ikivanhoissa Rukin verkkareissa.
Robin on kylläkin korpraali, ei kenraali.
Kohosi Knight-Captainiksi, mutta sitten vaihtoi työpaikkaa ja sai Commanderin tittelin.
Vaimoni on kersantti. Karoliina etunimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Sotilasrvoa en tiedä. Armeijan on käynyt Dragsvikissä joskus 90-luvulla. Tarkempaa vuotta en tiedä.
Mun mies oli kanssa siellä, mutta 80-luvulla 🙂 Ei ole suomenruotsalainen, mutta puhuu erittäin sujuvaa ruotsia. Enkä muuten minäkään tiedä sotilasarvoaan. Sen tiedän, että myöhemmin oli muukalaislegioonassa. Yllättäen puhuu myös sujuvaa ranskaa.
Tiedän, vaikka asia ei kiinnosta minua pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
On c-mies.
Mun ex-mies samoin. Urheilussa hajonneet polvet, ei kelvannut palvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole käynyt armeijaa, mutta on saanut kotimaassaan Somaliassa heimoltaan vuosien sotilaskoulutuksen.
Sama. Eilen oli ilon ja onnen päivä kun Veikkaus vaihtoi tunnuslauseekseen "Somali voittaa aina".
Minun mieheni kuuluu reservin käpykaartiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotilasrvoa en tiedä. Armeijan on käynyt Dragsvikissä joskus 90-luvulla. Tarkempaa vuotta en tiedä.
Mun mies oli kanssa siellä, mutta 80-luvulla 🙂 Ei ole suomenruotsalainen, mutta puhuu erittäin sujuvaa ruotsia. Enkä muuten minäkään tiedä sotilasarvoaan. Sen tiedän, että myöhemmin oli muukalaislegioonassa. Yllättäen puhuu myös sujuvaa ranskaa.
Kappas, noihin muukalaislegioonan käyneisiin törmää aina paikallisissa kuppiloissa valomerkin aikaan. Mitä useampi tuoppi kumottuna niin sitä useampi on siellä käynyt :)
Majuri. Puolustusvoimien palveluksessa, joten vaikea olla tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
Majuri. Puolustusvoimien palveluksessa, joten vaikea olla tietämättä.
Majurina on ihminen tyhmimmillään.
Tiedän tietysti. Asuttiin yhdessä jo silloin kun mies kävi intin.
Ei ole käynyt armeijaa, koska kotimaassaan se ei ole mitenkään tavallista fiksumpien ihmisten keskuudessa. On silti huomattavasti tuntemiani suomalaisupseereja kunnollisempi, perusteellisempi, kekseliäämpi ja ylipäätään pätevämpi, joten ehdottomasti luottaisin häneen kriisitilanteessa enemmän kuin kehenkään muuhun. Hän on myös todella hyvä antamaan ohjeita ja noudattamaan niitä kyselemättä. Ei vingu jälkeenpäin eikä pahoita mieltään. On se kumma.
Joo, se sai just ylennyksen ylikessuks.
Tiedämme molemmat toistemme sotilasarvon.
Ei ole käynyt armeijaa. Mieheni on espanjalainen.
Miksi, ap, et kysy "Tiedätkö puolisosi sotilasarvon?"