Tiedätkö mikä on miehesi sotilasarvo?
Kommentit (67)
Tiedän, ylikessu. Näillä näkymin poika menee samaan paikkaan palvelemaan 2020.
Sotilasrvoa en tiedä. Armeijan on käynyt Dragsvikissä joskus 90-luvulla. Tarkempaa vuotta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Sotilasrvoa en tiedä. Armeijan on käynyt Dragsvikissä joskus 90-luvulla. Tarkempaa vuotta en tiedä.
Minun mies pn myös ollut siellä ja on rannikkojääkäri. Minulle paljastui vadta pari vuotta sitten että on käynyt ruotsinkielisen armeijan vaikka onkin suomenkielinen. Monet kerrat on armeija-ajoista puhunutkin, mutta ei niissä ole koskaan tullut esiin missä on ollut.
Olen kuullut joskus 20 v sitten, eipä ole jäänyt mieleen. Tavattiin kymmenen vuotta armeijan jälkeen.
Viesti, Intiö/Oulu.
Ei ole kaynyt armeijaa. Ei ole pakollista palvelusta meidan kotimaassa.
Itse olen myos Suomen kansalainen ja arvoltani alikersantti.
Suoritti siviilipalveluksen. Samoin poikani.
Kersantti ja Iranin armeijassa, paikkakuntaa en tiedä.
Ei ole ainakaan kenraali kuten ihana Robin
Sanoo olleensa sivarissa rättivääpelinä ja saavansa ylennyksen ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies pn myös ollut siellä ja on rannikkojääkäri. Minulle paljastui vadta pari vuotta sitten että on käynyt ruotsinkielisen armeijan vaikka onkin suomenkielinen. Monet kerrat on armeija-ajoista puhunutkin, mutta ei niissä ole koskaan tullut esiin missä on ollut.
Juu, olen kuullut juttuja siitä "ruotsinkielestä".
Minun mieheni on kenraali ja mannerheimin ristin ritari. Natsat ja merkit on ostanut huutokauppakeisarilta. Kutsunnoissa sai C paperit, mutta on lukenut Tuntemattoman sotilaan ja fanittaa PVLlää. Upseerimies siis.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on kenraali ja mannerheimin ristin ritari. Natsat ja merkit on ostanut huutokauppakeisarilta. Kutsunnoissa sai C paperit, mutta on lukenut Tuntemattoman sotilaan ja fanittaa PVLlää. Upseerimies siis.
Ai joo, ja on saanut hävittäjälentäjän koulutuksen Call of dutyssa.
Tiedän. Usein ajelin hänet hakemaan viikonloppuvapaille. Siitä on jo 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole käynyt armeijaa, mutta on saanut kotimaassaan Somaliassa heimoltaan vuosien sotilaskoulutuksen.
:D
Matrusti. Kävi intin Itä-Suomen sukellusveneakatemiassa.