Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: espoolainen ope: ei lahjastani kauheaa summaa oppilaiden vanhempien maksettavaksi tule.

Vierailija
21.12.2018 |

Espoolaiset opettajat vetäneet herneen nenään, kun kaupunki kielsi kalliiden lahjojen vastaanottamisen. HUOH! Eikö olisi yksinkertaisinta ilmoittaa vanhemmille, että kiva jos haluavat muistaa, mutta lahja voi olla enimmillään lapsen piirtämä kortti tai joku yhteisteos lasten piirustuksista. Ei kai sen espoolaisen olen talous tähän kaadu.

Kommentit (241)

Vierailija
241/241 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoja on kiva saada. Itse lähetin oppilaat eilen joululomalle ja olihan se kiva saada ruusuja ja muutama suklaarasia. Varmaan tämän jokainen ymmärtää, ihan sama mikä ala. Muilla aloilla tätä tapaa ei ole, että asiakkaat antaisivat lahjoja työntekijälle ja varmaan se herättää kateutta. Ja monet opet eivät haluaisi saavutetusta edusta tietenkään luopua. Vein itse omien lasteni opettajille joulumuistamiset ihan vaan koska tiedän kuinka kiva niitä on saada.

T. Opettaja

Kyllä mulla sekä miehelläni töissä kahvihuoneen pöytä notkuu jouluisin asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden lähettämistä konvehtirasioista. Myös henkilökohtaisia muistamisia tulee asiakkailta. Ja ihan eri aloilla työskennellään. Ei tämä ole mikään ainutlaatuinen opettajien etuoikeus, luulenpa että useimmilla aloilla asiakkaat ja yhteistyökumppanit muistaa henkilökuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla