Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kivan pienen lahjan antaisin huomena

Vierailija
20.12.2018 |

Työkaverille, joka yllättäen antoi mulle tänään suklaarasian ja kortin. Ei oo ennen annettu joulumuistamisia. Ehin käydä ruokakaupassa aamulla, minkä pienen jutun sieltä ottaisin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suklaapuķki.

Vierailija
2/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestä tarvi työkavereille lahjoja. Eikö siitä tule eri arvoinen tunne kelle antaa ja kelle ei. Hyvän joulun toivotukset kaikille vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mielestä tarvi työkavereille lahjoja. Eikö siitä tule eri arvoinen tunne kelle antaa ja kelle ei. Hyvän joulun toivotukset kaikille vaan.

Ei minunkaan mielestä mutta kun toinen antaa noinkin ison jutun niin tulee tunne, että jotain pitäis antaa.

Vierailija
4/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäiskö kortti?

Vierailija
5/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna siksi lahjoja että toiselle ei tule tuommoista oloa.

Vierailija
6/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin vain kortin (koska ei olla sovittu lahjojen vaihdosta), mutta ilmeisesti sinä olet päättänyt, että jotain muutakin on annettava. Löytäisitkö jonkun pienen kauniin hillopurkin? Jotain vähän hienompaa tai jouluista, kuten viikunahillo. 

Vierailija
7/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla muistaa työnantaja jokaista. Kolleegat ei lahjo toisiaan ja kokisin kiusallisena jos joku antaisi suklaarasian.

Vierailija
8/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pikkupurkkia marjahyytelöitä ja kortti, ehdit vaikka kietaista nätisti sellofaaniin. Hyytelöt voi käyttää vaikka pääsiäisenä :)

Vierailija
9/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvää kahvia tai teetä jos kaupasta löytyy. Pari jouluista omenaa ja pähkinöitä.

Vierailija
10/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä, t. Ap. Taidan kyllä antaa vain kortin, kun en muillekaan anna mitään.

Vierailija
11/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savisorsa.

Vierailija
12/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pullo palmuydinöljyä.

Vierailija
13/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin laittaa työpaikan miehen postilokeroon sydämen mallisen suklaan ja joulun toivotuksen. En laittanut, koska vaikutti ensin kiinnostuneelta, mutta jätti sitten vastaamatta viestiin ilman mitään selitystä. Kiinnostunut olen edelleen, mutta ymmärrän milloin on aika lopettaa.

Vierailija
14/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis vanha kunnon Aromipesä?

Vierailija
15/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vinkeistä, t. Ap. Taidan kyllä antaa vain kortin, kun en muillekaan anna mitään.

Tämä on ihan hyvä. Ei ole mukava katsella vierestä työkavereiden lahjan vaihtamista. T. Ulkopuolinen olo uudella työpaikalla