Onko 20 seksikumppania paljon 23-vuotiaalle miehelle?
Kommentit (20)
Ei se ole.
Opiskeluaikoina sattuu ja tapahtuu. Itse olin tuossa iässä varmaan 50 paremmalla puolella. Jos olisin elänyt Tinder-ajassa olisi jälki ollut vielä rumempaa.
Ehdottoman hyvää myös se että kun kaikki ja kaikkea on tullut kokeiltua ei enää ole mitään tarvetta säätää puolison selän takana.
No jos aktiinen seksielämä on alkanut 16 vuotiaana, eli kestänyt 7 vuotta, niin tuleehan tuosta hurjat 3 kumppania vuodessa.
Itsellä oli joskus tyhmyydessä eli nuoruudessa pahimmillaan 3 kumppania viikossa.
Ei ole. Perus suominainen on tuossa iässä jo ylittänyt 100 miestä
Eihän ne mahdu sänkyyn! Täytyy olla pehmeä matto lattialla, että kaikki pystyvät osallistumaan.
Itse en tykkäis olla 1/20.
Kyllähän sinä ihan kelpo alfanalku olet. Mutta määräsi jää kauas taakse ihan perus suominaisen määristä, jotka pyörii pirkolla kuin pirkolla siellä satasen kieppeillä.
Kyllä on paljon, olipa minkä ikäinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Naiselle varsinkin.
Eli nuorten miesten seksikumppanit ovat mielestäsi enimmäkseen toisia nuoria miehiä?
Ei ole paljon. Komppaan kolmosta.
Olen vuoden nuorempi nainen, seksikumppaneita muutama enemmän. Minusta on todellakin liikaa, muuttaisin asian jos voisin. Jos määrää kysytään, valehtelen sen pienemmäksi.
Toki tuohon nyt vaikuttaa milloin seksielämä on aloitettu, sekä kauanko ajasta ollut sinkkuna. Jos esim. 15-vuotiaana aloittanut ja vapaana ollut koko ajan, ei se montaa vuodessa tee.
Itselläni kaikki oli kuuden vuoden aikana, joista yli neljä vuotta olen ollut suhteessa. Eli ajallisesti alle parissa vuodessa nuo kaikki olleet, ihan liikaa mielestäni.
Riippuu mihin verrataan. Jos verrataan täällä pyörineeseen nelikymppiseen ukkoon, jolla ei ollyt yhtään niin on aika paljon. Jos verrataan normaaliin samanikäiseen mieheen niin ehkä vähän enemmän kuin yleensä. Ei tuo silti hirveästi ole. Jos panettaa niin sit pannaan.
On järkyttävän paljon. Kyllä tuollainen vaikuttaa ihmiseen henkisesti. Herkkyys ja kauneus katoaa, tulee kyynisyyttä. Mieluummin sitä muistelisi myöhemmin kaunista ja ainutlaatuista
ensirakkautta ja hitaasti kehittynyttä ystävyyttä.
No jos kaikki 20 on tullut saman vuoden aikana niin sitten on paljon, mutta jos on monta vuotta ollut aikaa niin ei se sitten ole paljoa.
On paljon, hyi hitsi. En haluaisi koskea tuollaiseen ukkeliin.
Oikeasti p*neeko kaikki nykyään noin paljon? Missä olis helpoiten joku suht luotettava tilasto?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinä ihan kelpo alfanalku olet. Mutta määräsi jää kauas taakse ihan perus suominaisen määristä, jotka pyörii pirkolla kuin pirkolla siellä satasen kieppeillä.
Tarkoititko kyläk*kkeliä kun sanoit alfanalkua?
Vierailija kirjoitti:
On paljon, hyi hitsi. En haluaisi koskea tuollaiseen ukkeliin.
Oikeasti p*neeko kaikki nykyään noin paljon? Missä olis helpoiten joku suht luotettava tilasto?
Panee panee.. Mieti vähän missä se sun ukkosikin on sitä vehjettään uittanut:) Opiskelijapiireissä kaikki panee ja paljon. Tuli juuri flashback kun kaksi nykyistä opettajaa konttasi miesten vessan lattialla ja pyysi kauniisti lupaa ottaa poskeen, siihen edes minä en lähtenyt.
Mulla oli yli sata kokemusta ennenkuin täytin 15.
Lopetin silloin laskemisen, veikkaan et nyt mennään jossain 500 nurkilla?
Eikä kaduta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
On järkyttävän paljon. Kyllä tuollainen vaikuttaa ihmiseen henkisesti. Herkkyys ja kauneus katoaa, tulee kyynisyyttä. Mieluummin sitä muistelisi myöhemmin kaunista ja ainutlaatuista
ensirakkautta ja hitaasti kehittynyttä ystävyyttä.
Tässäkin yksilöllisiä eroja. Mun seksuaalisuus menis tollasessa hukkaan, ahdistava ajatus.
N26
Onhan se. Naiselle varsinkin.