Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni jokaisen suomalaisen tulisi ostaa vähintään 500 eurolla suomessa valmistettuja joululahjoja

Vierailija
20.12.2018 |

Näin saataisiin hyvä joulumieli kaikille

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mulle tulis hyvä joulumieli kun kuukauden "tulot" menisi lahjoihin.

Vierailija
22/23 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin ylihintaista huonolaatuista?

Esim "suomalainen ruoka" on yleensä juurikin tätä. erilaisilla jatkeaineilla "parannettuja" tuotteita normaalia kalliimmalla.

Harmittaa, miten kapea maailmankuva ihmisillä on. Asukas välillä vähän muillakin mantereilla, ja opitte kyllä, että suomalainen ruoka on todella hyvälaatuista ja käsittämättömän halpaa.

Koitapa löytää esim ranskankermaa kaupasta. Pahimmillaan joutuu useammassa kaupassa käydä ennen kuin löytyy.

Suomessa on todella monipuoliset hapanmaitotuorevalikoimat. Nykyisessä asuinmaassani saa kierrellä kaiken maailman erikoisputiikit, että löytää puolet siitä, mitä on kaikissa Prismoissa.

Niin juurikin niitä täyteaineilla jatkettuja ylihintaisia roskia. Mistä lähtien muunnettu tärkkelys, sakeuttamisaineet guarkumi, johanneksenleipäpuujauhe ja pektiini ovat kuuluneet ranksankermaan. Ranskakermaan ei pitäisi kuulua muuta kuin kerma ja hapate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ostanut viime vuonna 900 euron edestä julkista terveydenhuoltoa yliopistollisessa sairaalassa. Joten saanko jättää välistä?

Eli olet saanut veronmaksajilta 100 000 euron edestä ilmaista palvelua?

:D  JEP!

Sydänleikkaus maksoin 450 euroa TE n. 40000 euroa plus muut kulut. Kolosnokopia 49€ TE n. 300€. Magneettikuvaus 49€ TE n. 900 euroa. Kolme yötä teholla 49 euroa yö TE 1500 euroa yö. Osastolla yhteensä n. 25 yötä 49 euroa per yö TE 600 euroa yö.

Oikeasti hienoa! On oikeasti lottovoitto syntyä suomalaiseksi. Kirjaimellisesti, kyllä meidän koulutukseemme jo yksi kunnon lottovoitto uppoaa.

Olisin mieluiten ilman kyseisiä toimenpiteitä. Olisin terve ihminen. Mutta kyllä kiitän julkista terveydenhoitoa ja sitä palvelua mitä olen saanut. Kiitos Kys ja kiitos Kuopion perusterveydenhuolto!