Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten turruttaa yksinäisyyden tunteet?

Vierailija
20.12.2018 |

Heips. Olen nuorimies, ja kaipaan kovasti läheisyyttä ja rakkautta. Olen ollut koko elämäni vailla ystäviä, yksi peliriippuvainen kaveri löytyy. Itse en tykkää pelaamisesta. Liikun, käyn töissä jne. Päällisinpuolin kaikki on hyvin ja olenkin ihan onnellinen ja sinut itseni kanssa. Jonkin huomaan kuitenkin puuttuvan, sen huomaa kun tulee tyhjään kotiin. Musiikki turruttaa tunteet välillä. Alkoholia en halua siihen käyttää. Miten turruttaisin rakkauden kaipuun sekä hyväksyisin tilanteeni täysin. Mistä löytäisin tieni pois näistä suruista, tai ehkä jopa löytäisin jonkun jonka kanssa jakaa onnea? Hsrrastuksinani on vain uiminen sekä lenkkeily, jos mietitte. Enkö oikein tunne ikäisiäni naisia

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa siihen tottuu. Kaikki ei vaan ole niin onnekkaita että löytävät jonkun. Itse olen ollut yksin 18 v asti. Miestä ei ole ollut koskaan. N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa siihen tottuu. Kaikki ei vaan ole niin onnekkaita että löytävät jonkun. Itse olen ollut yksin 18 v asti. Miestä ei ole ollut koskaan. N30

Voi ei :(

Vierailija
4/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäinen olet? Jos olet nuori, niin sinulla on vielä hyvät mahdolisuudet löytää' joku. Valitettavasti en osaa neuvoa kuinka enkä myöskään sitä, että miten yksinäisyyden tunteen voi turruuttaa.

Itse olen 30 v. sinkkunainen ja minulla oli poikakaveri kun olin 18 v. Sen jälkeen olen ollut yksin. Kavereitakin oli kun olin nuori, mutta he ovat perheellistyneet ja muuttaneet kotiseudulta pois. Tässä iässä on hyvin vaikea enää löytää kavereita/miestä, kun kaikki oman ikäluokan ihmiset ovat jo parisuhteissa ja heillä on omat elämänsä. 

Vierailija
6/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap minkä ikäinen olet? Jos olet nuori, niin sinulla on vielä hyvät mahdolisuudet löytää' joku. Valitettavasti en osaa neuvoa kuinka enkä myöskään sitä, että miten yksinäisyyden tunteen voi turruuttaa.

Itse olen 30 v. sinkkunainen ja minulla oli poikakaveri kun olin 18 v. Sen jälkeen olen ollut yksin. Kavereitakin oli kun olin nuori, mutta he ovat perheellistyneet ja muuttaneet kotiseudulta pois. Tässä iässä on hyvin vaikea enää löytää kavereita/miestä, kun kaikki oman ikäluokan ihmiset ovat jo parisuhteissa ja heillä on omat elämänsä. 

Kiitos kuitenkin. Olen 23, mutta elämä kiitää kovaa vauhtia eteenpäin... tsemppiä sinulle :)

Vierailija
7/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole ollut naista, vaikka olen kohta nelikymppinen. Kyllähän siihen tottuu n. 95% ajasta, mutta silti toisinaan saattaa iskeä sellainen yksinäisyyden tuska mitä tällaset juhlapyhien parisuhdepaasaukset aiheuttaa. Tuntuu, että sama minne meneekin niin muistutetaan siitä, että itse on yksin. Eipä sitä edes osaa toimia niissä tilanteissa, missä toinen lähettelee kiinnostuksen merkkejään.

Vierailija
9/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä....

Vierailija
10/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kuitenkin. Olen 23, mutta elämä kiitää kovaa vauhtia eteenpäin... tsemppiä sinulle :)

Kiitos, tsemppiä sinullekin :) 

Vierailija
11/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Ei ole tyhjää kotia enää sen jälkeen. Tykkäät lenkkeilläkin, sopii koirulille oikein hyvin.

Vierailija
13/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira. Ei ole tyhjää kotia enää sen jälkeen. Tykkäät lenkkeilläkin, sopii koirulille oikein hyvin.

Täytyy harkita. Pidän eläimistä kyllä paljon. Työ vaan vie aikaa niin en ole " uskaltanut" ottaa.

Vierailija
14/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan kiva idea jos on mahdollista toteuttaa. Koiraa ulkoiluttaessa pääsee helposti juttusille muiden koiran omistajien kanssa.  

Vierailija
15/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä.

M40

Vierailija
16/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä.

M40

:(

Vierailija
17/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne..

Vierailija
18/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet vielä noin nuori, niin tuskin olet loppuelämäksesi yksinäisyyteen tuomittu. Yritä keksiä joku uusi kiinnostava harrastus, sellainen missä ollaan kontaktissa muiden kanssa. Opiskeletko? Johonkin opiskelijajärjestöön liittyminen on monesti sosiaalisten kontaktien kannalta hyvä asia. Lemmikki on aivan loistava keino vähentää yksinäisyyden tunnetta. 

Tiedän että yksinäisyys on kamalaa ja kuluttavaa, toivottavasti löydät vielä itsellesi mukavaa seuraa. Itselläni sinkkuutta takana jo yli kymmenen vuotta, joten kaikki toivo lienee jo menetetty...

N33

Vierailija
19/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinalla turrutat sen, mutta etsimällä voisit löytää kumppanin

Vierailija
20/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet vielä noin nuori, niin tuskin olet loppuelämäksesi yksinäisyyteen tuomittu. Yritä keksiä joku uusi kiinnostava harrastus, sellainen missä ollaan kontaktissa muiden kanssa. Opiskeletko? Johonkin opiskelijajärjestöön liittyminen on monesti sosiaalisten kontaktien kannalta hyvä asia. Lemmikki on aivan loistava keino vähentää yksinäisyyden tunnetta. 

Tiedän että yksinäisyys on kamalaa ja kuluttavaa, toivottavasti löydät vielä itsellesi mukavaa seuraa. Itselläni sinkkuutta takana jo yli kymmenen vuotta, joten kaikki toivo lienee jo menetetty...

N33

Kiitos. Juuri nyt en opiskele, mutta tarkoitus olisi kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän