Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies voi tietää olevansa kiinnostava?

Kunhan kyselen
20.12.2018 |

Voiko mies koskaan olla tietoinen omasta kiinnostavuudestaan? Jos kukaan ei sitä suoraan kerro?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Nainen aina paljastaa itsensä (jos nyt ei vartavasten yritä olla paljastamatta)

Sen huomaa katseesta, eleistä.. nainen ei itselleen mitään mahda.

CiceroM

Vierailija
2/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Nainen aina paljastaa itsensä (jos nyt ei vartavasten yritä olla paljastamatta)

CiceroM

Rohkenisin olla kyllä aika pitkälti eri mieltä. Tuolla tavallahan on mitä suurin väärinkäsityksen mahdollisuus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamastaan flirtistä, silmäpelistä ja huomiosta, naiset jopa lähestyvät oma-aloitteisesti. 

Vierailija
4/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CiceroM

Rohkenisin olla kyllä aika pitkälti eri mieltä. Tuolla tavallahan on mitä suurin väärinkäsityksen mahdollisuus.

Ap

No, et olekkaan mies. 

Sink.. ceroM

Vierailija
5/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamastaan flirtistä, silmäpelistä ja huomiosta, naiset jopa lähestyvät oma-aloitteisesti. 

Mmm juu ei. Mitä komeampi mies niin sitä enemmän teeskentelen, etten edes huomaa häntä. Rumilusten kanssa olen ihan rento ja tuttavallinen.

Vierailija
6/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aika kivan näköinen nainen joka käy samassa työmaaruokalassa tuli tänään sisään tsekkasi selvästi paikalla olijat, paikka lähes tyhjä, otti ruuat ja tuli samaan pöytään samalle puolelle mun kanssa, jätti yhden paikan väliin, tyhjiäkin pöytiä olisi ollut.

Mitä tarkoitti? Vai olisiko tullut vastapäätä jos olisi halunnut jutella tai jotain?

Vierailija
7/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinustelu on pelkureille.

Aito oikea sananvaihto taas on rehellisille ja hyville ihmisille. Tykkäsin ap:sta.

SinceroM

Vierailija
8/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että kosketteleeko nainen sua kun juttelette. Jos oon kiinnostunut niin tulee kosketeltua miestä varsinkin käsivarteen.

Vierailija
9/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Eräs aika kivan näköinen nainen joka käy samassa työmaaruokalassa tuli tänään sisään tsekkasi selvästi paikalla olijat, paikka lähes tyhjä, otti ruuat ja tuli samaan pöytään samalle puolelle mun kanssa, jätti yhden paikan väliin, tyhjiäkin pöytiä olisi ollut.

Mitä tarkoitti? Vai olisiko tullut vastapäätä jos olisi halunnut jutella tai jotain?

Piti sua luetettavana ja "turvana". Et kuitenkaan ole miesmateriaalia.

Silloin olisi tullut pöytään, jos uskaltaisi, jos ei uskaltaisi, niin katselisi sinua kauempaa.

SinkCeroM

Vierailija
10/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö vielä lisää näkemyksiä asiasta?

Ap

Vierailija
11/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun ainakin ihan viereen, kylki kylkeen kiinni jos mitenkään sopii tilanteeseen. Oma-aloitteisesti en kosketa ns. turhaan mutta jos siinä luonnollisesti vaikka ojentaa jotain tavaraa, siinä kohtaa kosketan tahallisestikin.

Vierailija
12/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epäilystä, niin luota vaan siihen että et ole kiinnostava.

Vierailija
13/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele tyhmiä. Jos haluat naisen niin sano se hänelle. Kerro naiselle miten aiot hänet saada ja mitä teet hänelle, kun saat hänet sänkyyn. Minä ainakin olisin aivan sulaa vahaa siinä vaiheessa. Niin ja jos vastaus sen jälkeen on ei, niin voitkin siirtyä seuraavaan naiseen.

Vierailija
14/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeasti kiinnostava ihminen tietää itsekin olevansa kiinnostava.

Vierailija
15/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysele tyhmiä. Jos haluat naisen niin sano se hänelle. Kerro naiselle miten aiot hänet saada ja mitä teet hänelle, kun saat hänet sänkyyn. Minä ainakin olisin aivan sulaa vahaa siinä vaiheessa. Niin ja jos vastaus sen jälkeen on ei, niin voitkin siirtyä seuraavaan naiseen.

Pitää varmaan töissä mennä yhdelle kiinnostavalle naiselle sitten sanomaan, vaikken ole koskaan edes puhunut hänen kanssaan. Menen hänen työpisteensä viereen ja sanon, että aion saada hänet tarjoamalla illallisen, ja aion nuolla häntä, puristaa ihanaa p.ersettään, ja p.anna kiimaisena heti kun päästään sänkyyn.

Kiitos vinkistä!

Vierailija
16/16 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset parveilevat ympärillä.

Saa hätistellä niitä tiehensä.