Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet aina haaveillut, muttei ole toteutunut? (ainakaan tähän mennessä)

Vierailija
20.12.2018 |

Voi olla jotain ihan hölmöäkin, ei haittaa. :)

Itselläni tällaiset setit:

- Olen aina halunnut asua Amerikassa (ei ole ollut mahdollista)
- Olen aina halunnut sukunimen, joka päättyisi -nen. (syntymänimeni on päätteellä -lahti, ja menin naimisiin -niemi päätteisen kanssa :D)
- Olen aina halunnut käydä Saudi-Arabian aavikolla (melkein toteutunut, olen käynyt Arabiemiraattien aavikolla)
-Olen aina halunnut päästä tekemään työtä, jossa saan pitää omia vaatteita, koruja ja meikkiä. (olen saanut vain töitä, jossa nämä kiellettyjä)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen työpaikaksi pientä toimistoa, jossa ei käy vieraita. Jos osaat työsi, niin olemuksellasi ei pitäisi olla mitään merkitystä. 

Nen-sukunimitoive on hauska. :)

Toivon, että pääset muuttamaan Yhdysvaltoihin ja vierailemaan Saudi-Arabian aavikolla. 

*

Haluaisin työskennellä toimistossa, jossa joko on tai vierailee toimistokoira.

Haluaisin opiskella yliopistossa ja valmistua.

Haluaisin voittaa suuren määrän rahaa ja matkustaa koti- ja ulkomailla, koska rakastan matkustamista.

Haluaisin löytää nätin miehen, joka rakastaisi minua ja olisi uskollinen.

Vierailija
2/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen työpaikaksi pientä toimistoa, jossa ei käy vieraita. Jos osaat työsi, niin olemuksellasi ei pitäisi olla mitään merkitystä. 

Toivon, että pääset muuttamaan Yhdysvaltoihin ja vierailemaan Saudi-Arabian aavikolla. 

*

Haluaisin voittaa suuren määrän rahaa ja matkustaa koti- ja ulkomailla, koska rakastan matkustamista.

Noista muista en osaa sanoa, mutta tuon yliopistotoiveen varmaan voi aika helposti Suomessa toteuttaa? Ainakin on itsestä kiinni lähinnä, ei muista. :) 

Unohdin tarkentaa tuohon Amerikassa asumiseen, että olen aina jostain kummallisesta syystä halunnut asua taikka edes käydä sellaisessa perin amerikkalaisessa omakotitalossa nostettavine ikkunaluukkuineen ja pyöreine ovenkahvoineen. :D Varmaan ihan hölmöä, mutta sellainen jäänyt mieleen elokuvista sun muista.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*

Noista muista en osaa sanoa, mutta tuon yliopistotoiveen varmaan voi aika helposti Suomessa toteuttaa? Ainakin on itsestä kiinni lähinnä, ei muista. :) 

Unohdin tarkentaa tuohon Amerikassa asumiseen, että olen aina jostain kummallisesta syystä halunnut asua taikka edes käydä sellaisessa perin amerikkalaisessa omakotitalossa nostettavine ikkunaluukkuineen ja pyöreine ovenkahvoineen. :D Varmaan ihan hölmöä, mutta sellainen jäänyt mieleen elokuvista sun muista.  

Voi, jos pärjää pääsykokeissa ja minulla on pääsykoetrauma. 

Matkustakaa Yhdysvaltoihin ja etsikää perhe, jonka luona voitte vierailla. Olen nähnyt nettisivuja, joiden kautta voi tavata vieraita ihmisiä. Hyvät tuliaiset Suomesta ja vierailulle, joka mahdollisesti maksaa jotain tarjoilujen vuoksi. :)

Vierailija
4/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsche 911 on haaveena vuosikymmenet. Perheen perustaminen, talon rakennus sun muut pikkujutut ovat ajaneet vaan sen edelle. Mutta nyt alkavat lapset olla jo isoja ja talo maksettu, joten....

Vierailija
5/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia josta olen haaveillut, on toteutunut ja monia asia, josta en ole haaveillut on toteutunut myös.

Keväisin aina haaveilen  omasta mökistä. Muita pitkän ajan haaveita ei ole.

Vierailija
6/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveeni ja se ainoa: saada HEKAn asunto - Jakomäki, Kontula kaksio OK. Vieläkö jaksaisi hakea, vasta 35 v. ollut hakemus sisällä!

Vierailija
7/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveenani on asua joskus "metsän keskellä" ja pihassa pari omaa suomenhevosta. Tilava talli ja tilava talo.

Vierailija
8/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla ja lukea millaisista asioista muut haaveilevat.

Vierailija
9/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä kerran elämässä New Yorkiin.

Vierailija
10/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais millainen olis ykkösen "nätti mies"?

Vierailija
11/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävästä

Vierailija
12/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais millainen olis ykkösen "nätti mies"?

:) Kaunis- ja kapeakasvoinen, lyhyt tai keskimittainen, hoikka ja urheilullinen. Siniset tai vihreät silmät ja tuhkan- tai kullanvaaleat hiukset. Hyvät hampaat. Suora nenä.

Matthew McConaughey muistuttaa hieman ihannemiestäni How to Lose a Guy in 10 Days -elokuvassa, mutta hän on liian suurikokoinen.

Vierailija
13/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena haaveilin asumisesta ulkomailla. Nyt olen asunut parissakin maassa Suomen lisäksi.

Teininä haaveilin muusikon urasta. Olen levyttänyt muutaman kerran ja soittanut isoilla festareilla. Soittanut keikkoja jopa ulkomailla. Eli haave pääosin toteutunut.

Aikuisempana haaveilin opiskelevani yliopistossa ja valmistuvani yliopiston opettajaksi. Tämä tapahtui eli haave toteutui, mutta vuosikymmen akateemisella alalla sai riittää. Ei ollut sittenkään mun juttu.

Haaveilin myös tyttärestä ja sellainen sitten putkahti vaikka liitto ei kestänytkään.

Suurin osa isoista haaveista on toteutunut. Olen ollut paitsi onnekas myös uhrannut varsin paljon niiden eteen ja matkan varrella on tullut isojakin pettymyksiä. Nyt haaveilen pääasiassa asumisesta lämpimässä maassa keskellä metsää järven/meren rannalla. Ei näytä realistiselta tässä elämänvaiheessa, mutta varmaan eläkkellä voisi hommata jonkun yksiön/kaksion Espanjasta :)

Vierailija
14/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän realistisia unelmia ihmisillä täällä...

Vierailija
15/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut rakastu(/a)misesta ja parisuhteesta, mutta se ei ole koskaan toteutunut. Tahtoisin myös matkustaa maailman ympäri, laihtua syömällä suklaata ja löytää sen asian/kyvyn/harrastuksen, jossa olisin todella hyvä ja johon suhtautuisin intohimoisesti. Saa nähdä miten käy.:D

Vierailija
16/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta.

Vierailija
17/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vakituinen työpaikka

-Omistaa oma talo

-Käydä yksityisellä lääkärillä