Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla siivous takkuaa?

Vierailija
20.12.2018 |

Mä oon ihan hyvillä mielin tehnyt jouluvalmisteluja, mutta millään en jaksaisi siivoilla. En ole ajatellut mitään isoja joulusiivoja tehdä (ja järkkäilyä olenkin jo tehnyt, ja esim. pessyt ikkunat sisäpuolelta, kun laitoin joulutähdet), mutta pitäis kuitenkin imuroida ja pestä vessat. Jouluvieraita tulee lauantaina, joten olis ihan hyvä, jos olis siihen mennessä siivot tehty, että vois keskittyä sitten ruokapuoleen. Vieraat ovat niin tuttuja, ettei mitään kotihäpeää tarvitse tuntea, mutta kivempaa on silti, kun esim. vessat on puhtaat vieraita varten.

Joskus on ihan mukava siivota, mutta nyt ei kyllä tunnu inspiraatiota löytyvän...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten iskias-kipuinen siivoaa? Meillä on pieni joulu ja olisin halunnut edes puhtaan kodin :( Ei varaa siivoojiin jne.

Pystyvätkö muut perheenjäsenet siivoushommiin?

Ap

Valitettavasti olen ainoa joka siivoaa. Kumppani tekee raskaita fyysisiä töitä ja hänellä on lapsuuden traumoja siivoamisesta (siis ihan oikeasti on) niin ei suostu siivoamaan. Pyysin että auttaisiko vähän esim. puistelemalla matot niin sanoi että 'jätä siivoamatta'. Minusta tuntuu vaan pahalta. Jollei jouluna muuta niin ole niin haluaisin edes siistin kodin :(  Masentaa pahasti kyllä. Onneksi ei lapsia ole.

Haha! Joo mullakin on "lapsuuden traumoja" enkä pysty siivoamaan. Enkä muihin kotitöihin!

No voihan se olla tekosyykin mutta oikeasti miehellä liittyy siivoukseen jotain kammottavaa lapsuudesta. Ihan tarkkaan en ole asiaa udellut mutta jotakin uhriutumista anopin puolelta, syyttelyä, syyllistämistä ja pakottamista jne. Itse jotenkin ymmärtäisin että ne siivouspäivät ovat olleet 'helvetistä' seuraavia eli yhdestä kodin perussiivouksesta harvakseltaan on tehty valtava 'teatteri' eri näytäntöineen.

Vierailija
22/24 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten iskias-kipuinen siivoaa? Meillä on pieni joulu ja olisin halunnut edes puhtaan kodin :( Ei varaa siivoojiin jne.

Pystyvätkö muut perheenjäsenet siivoushommiin?

Ap

Valitettavasti olen ainoa joka siivoaa. Kumppani tekee raskaita fyysisiä töitä ja hänellä on lapsuuden traumoja siivoamisesta (siis ihan oikeasti on) niin ei suostu siivoamaan. Pyysin että auttaisiko vähän esim. puistelemalla matot niin sanoi että 'jätä siivoamatta'. Minusta tuntuu vaan pahalta. Jollei jouluna muuta niin ole niin haluaisin edes siistin kodin :(  Masentaa pahasti kyllä. Onneksi ei lapsia ole.

Haha! Joo mullakin on "lapsuuden traumoja" enkä pysty siivoamaan. Enkä muihin kotitöihin!

No voihan se olla tekosyykin mutta oikeasti miehellä liittyy siivoukseen jotain kammottavaa lapsuudesta. Ihan tarkkaan en ole asiaa udellut mutta jotakin uhriutumista anopin puolelta, syyttelyä, syyllistämistä ja pakottamista jne. Itse jotenkin ymmärtäisin että ne siivouspäivät ovat olleet 'helvetistä' seuraavia eli yhdestä kodin perussiivouksesta harvakseltaan on tehty valtava 'teatteri' eri näytäntöineen.

Ei menisi kyllä mulla läpi. Meidät herätettiin ladatun haulikon kanssa hakkaamaan ja kantamaan puita alakouluikäisinä kello viideltä lauantaiaamuna ja silti hakkaan puita takkaani vieläkin. 

Mutta pisteet erinomaisesta tekosyystä, ei tarvi koskaan siivota yhtään mitään ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani yritin ja sitten soitin siivousfirmaan. Huomenna tulevat.

Vierailija
24/24 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kuulkaa siivottua alakerran vessan tässä palstailun lomassa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan