Minkä maalaisia ovat Marco De Witt, Ilja ...
... Janitskin?? Ei mitään suomalaisia nimiä.
Samaa porukkaa tuntuu olevan hämäävällä nimellä esiintyvä marokkolaiset toinen mm. huumetta kasvatellut Junes Lokka.
Ovatko minkälaisissa töissä vai hyödyntävätkö suomalaista sosiaaliturvajärjestelmää?
Asiallisia vastauksia, kiitos!
Kommentit (30)
SKE, uusi puolue.
Miten äärioikealle voi mahtua noin paljon puolueita ja järjestöjä? Kaikki mölisevät samasta asiasta, eikä ketään saa kutsua äärioikeistolaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
SKE, uusi puolue.
Miten äärioikealle voi mahtua noin paljon puolueita ja järjestöjä? Kaikki mölisevät samasta asiasta, eikä ketään saa kutsua äärioikeistolaiseksi.
Mahtuu niitä koska ovat kovin pieniä (ja riitaisia)
Oikeistolaisuus ei toimi. Se on todettu monesti.
Kommunisteja kannattaa äänestää jos ei halua EU:ta.
Käytännössä vanhat kunnon kommunistit ovat niitä jotka haluavat omavaraisuutta ja omaa hyvää omanlaisille.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen ainakin Janitskin. Muutkin Putinin trolleja. Äijäparat.
Janitskin on puoliksi suomalainen, puoliksi venäläinen ja Suomessa syntynyt tämän maan kansalainen.
Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, oikeastaan aika surullista. Kaikki kolme nimettyä selvästi kokee syvää itsevihaa, ja kääntävät sen ulospäin mamuöyhötyksenä. Ilmiöhän on hyvin tunnettu: kiihkein homouden vastustaja on itse kaapissa.
Isänmaanystävät, kuten herrat Josif ja Adolf, tulevat provinsseista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo heidän ulkomaalaisuutensa on este. Olen liian suomalainen itse. Tykkään perinteisistä suomalaisista nimistä liikaa.
Eli äänestän silti mieluummin aitoja kommunisteja. En vasemmistoa, persuja tai muitakaan. Aitoja kommunisteja jotka ovat aidosti suomalaisten puolella. Vanha kunnon kommunismi on se mikä toimii.
Tähän on valitettavasti tultu. Aidot kommunistit ovat niitä aidosti isänmaallisia tällä hetkellä Suomessa. Muut ovat öyhöttäjiä. Tähän on valitettavasti tultu ja tämä on se totuus, joka kirpaisee.
Sujuvaa suomea nuo kaikki puhuvat ja ainoa ero taitaa olla se, että he tekevät jotakin konkreettista suomen hyväksi.
Johtuu ehkä perimästä, joka eroaa aika paljon suomalaisesta orjamentalismista ja sokeasta uskosta auktoriteettien kyvystä tehdä järkeviä päätöksiä oman kansan hyvinvoinnin takaamiseksi.
He asettavat olemassaolevat "totuudet" kyseenalaiseksi ja toimivat aktiivisesti muuttaakseen vallitsevia käytäntöjä.
Kunnioitettavaa toimintaa täällä alistetun kansan keskuudessa.
Junes Lokka on marokkolainen ja hänen avovaimonsa Tiina Wiik ylpeästi saamelaistaustainen etnonationalisti, kuvaillut itseään twitterissä "puoliksi valkoiseksi".
Niin, teillä päin siitä pikku rajakärhämästä 1939-40 ei taideta paljon puhua, oli vähän nolo homma suurelle ja mahtavalle suurvallalle.