Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei ainoana henkilönä kutsuttu työpaikkani pikkujouluihin.

Vierailija
19.12.2018 |

Kuulin tästä maanantaina, miten hauskaa oli pikkujouluissa ollut ja kukaan ei asiasta aiemmin mitään maininnut, että lauantaina olisi olleet pikkujoulut.
Meitä on 11 työntekijä eräässä ravintolassa ja olen ainoa miespuolinen, ja myös nuorin työntekijä. Sanotanko, että miltei vastavalmistunut. Luulen, että se varmaan ratkaisee asian.
Ymmärrän kyllä, että vietetään tyttöjen iltoja, mutta kyllä siitä aika paska olo tulee kun tajuaa, että on ainoa henkilö, jota ei kutsuta ja kyse työporukan pikkujouluista. Ei siis kummempaa, ensin kokoontuneet erään henkilön luokse aloittelemaan ja saunomaan, siten ravintolaan syömään ja baariin laulamaan karaokea, mutta silti tuntuu työpaikakiusaamiselta. Taidanb alkkaa katsella uutta työpaikkaa, Ahdistaa tas mennä aamulla töihin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas paskoja työkavereita. Maksoiko firma vielä bileet? Sanoisin byebye

Vierailija
2/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinua oikeastikin siellä kiusattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin niin vittumainen, että sanoisin ääneen mitä ajattelen tällaisesta käytöksestä.

Vierailija
4/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö puumat kutsuneet pikkupoikaa saunaan?

Vierailija
5/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä firman järjestämät pikkujoulut vai työkavereiden keskenään järjestämä illanvietto? Jos jälkimmäinen, niin ei ole kiusaamista. Jos ensimmäinen, niin sitten voit jutella esimiehesi kanssa.

Vierailija
6/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas poju. Yhden pikkupojan kasseista ei riitä tarpeeksi tyydyttämään yhtätoista nakinnälkäistä rouvaa. Siksi emme kutsuneet sinua vaan lähdimme hakomaan kapakasta jokaiselle oman ja vähän kokeneemman, joka ei sitten jää roikkumaan ja vonkaamaan, että otetaanko uusiksi.

Vierailija
7/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu Batmaniksi ja mene vetämään niitä narttuja kuonoon!

Vierailija
8/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne horowitzit!

Vierailija
9/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sä yksin uuden vuoden bileet ja kerro vasta uuden vuoden jälkeen että sulla oli bileet. ;D

Vierailija
10/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikoja sun työkaverisi.

Vierailija
11/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jo yhdesti. En tajua miksi. 

Käykö ap:lle vuosi vuodelta samoin? 

Vierailija
12/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vikasi. Et ole tarpeeksi sosiaalinen ja flirtti työpaikalla. Ei kukaan halua juhliin mukaan mitään perässä vedettävää likaista poikaa.

Vierailija
13/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menet töihin ihan normaalistiu ja sitten vaan alat laulamaan tertuntaata

Vierailija
14/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin loparit ja puhuisin paskaa työpaikasta ja työkavereista muille.

Vierailija
15/18 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan pikkujoulut lauantaina? Miksi ihmeessä tämä tuntuu pikkujouluaikaan epäuskottavalta. Tutut ravintolatyöntekijät pikkujouluilee tammikuussa eikä silloinkaan lauantaina.

Vierailija
16/18 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolan pikkujoulut lauantaina? Miksi ihmeessä tämä tuntuu pikkujouluaikaan epäuskottavalta. Tutut ravintolatyöntekijät pikkujouluilee tammikuussa eikä silloinkaan lauantaina.

Lounasravintola tyyliin Amica? Ei kaikki ravintolat ole iltaravintoloita/juottoloita.

Vierailija
17/18 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 7-vuotiasta ei kutsuttu ainoana koko luokasta synttäreille.

Vierailija
18/18 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini eivät kutsuneet minua tänäkään vuonna joulupöytäänsä. Kummallista porukkaa, taidankin siitä hyvästä piirtää vitunkuvan niiden auton tuulilasiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan