Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Olisitko halunnut lapsena/nuorena/työelämässä enemmän positiivista kommentointia ulkonäöstäsi vai osaamisestasi?

Vierailija
19.12.2018 |

Eräällä työpaikkani miehellä on herne nenässä kun metoon myötä ei saisi kuulema enää naisiakaan kehua ja ilahduttaa. En ole koskaan kuullut että hän kehuisi kenenkään naisen työpanosta tai osaamista - minunkaan - vaan "Upeita huulia" ja vaikka mitä suht epäilyttävää.

Musta on outoa, että haluaa "ilahduttaa" naisia mutta ei keksi muuta kuin tuon. Mä olen aina monta päivää ihan pilvissä kun joku kehuu mun osaamista, ulkomuodon kehuminen tuntuu sellaiselta vallankäytöltä ja siitä tulee huono fiilis.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan työstäni saamat pienetkin kehut vielä vuosien päästä. Ehdottomasti niitä kuulen mielummin silloin kun on aihetta.

Vierailija
22/35 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat keskimäärin ihan liian vähän kehuja osaamisestaan! Ihan pienestä asti moni saa kuulla olevansa nätti, mutta vain harvoin älykäs, nokkela, fiksu, luova, rohkea, hauska, hyvä siinä ja siinä...

Väitän että suurinta osaa tytöistä ja naisista lämmittäisi kuulla nykyistä enemmän hyvää palautetta osaamisestaan koulussa, töissä ja harrastuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamisesta ehdottomasti, en saanut kummastakaan. Tuntuu edelleen ihan mahtavalta, jos töissä saa kehuja. :) 

Yritän muistaa myös antaa aina positiivista palautetta kollegoille, kun vain on aihetta, sukupuoleen katsomatta. ;)

Vierailija
24/35 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos olen treffeillä/ ihastunut, niin tottakai kuulen mielelläni kehuja ulkonäöstäni! Koska haluan näyttää ennen kaikkea viehättävältä miehen silmissä. Silloin olisi tympeää, jos mies esim sanoisi oletpas tehokas työssäsi. Mieluummin kuulen, esim. että näytät kauniilta tänään ja vaikka sitten sen, että sulla on hyvä perse. Jos mies on kollega, jota kohtaan ei ole mitään viritystä niin tottakai hyvä perse-kommentti on täysin asiaton! Töissä mahdolliset kehut tulee kohdistaa työsuoritukseen eikä rakentaa seksuaalista jännitettä, kuten treffeillä, joss perse-kommentti voi nostaa latausta ja vetovoimaa. :)

Vierailija
25/35 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan työstäni saamat pienetkin kehut vielä vuosien päästä. Ehdottomasti niitä kuulen mielummin silloin kun on aihetta.

Jos kerran miehillä on niin hirveä hätä, kriisi ja paniicci että millä mä nyt oon MUKAVA NAISILLE. Niin mitäpä jos kehuisit hänen työtään? Olisiko ihan vallankumouksellinen ajatus?

Vierailija
26/35 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse on kivempi kattoa ja pyörii mielessä. Ei taidot.

Vierailija
27/35 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miehillä on niin hirveä hätä, kriisi ja paniicci että millä mä nyt oon MUKAVA NAISILLE. Niin mitäpä jos kehuisit hänen työtään? Olisiko ihan vallankumouksellinen ajatus?

KUN YHTÄÄN EN VOI ENÄÄ MUKAVANA PERSETTÄ KEHUA NAISEN ILMAN ETTÄ METOO MITÄ NIILLE NAISILLE VOISANOA ENÄÄ VOI HERRAMPIEKSUT KUM MINUA SORRETAAN

Vierailija
29/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamisesta ilman muuta. On aina lämmittänyt mieltä jos tekemistäni, taitojani, älyäni tai vastaavia piirteitä on kehuttu vilpittömästi. Sen sijaan ulkonäköön liittyvistä kommenteista tulee usein olo, että kehujalla on joko jotain taka-ajatuksia tai hän haluaa vähätellä minua ihmisenä. Ulkonäön kehumiselle on aivan muut yhteydet ja paikat kuin työelämä.

Vierailija
30/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUN YHTÄÄN EN VOI ENÄÄ MUKAVANA PERSETTÄ KEHUA NAISEN ILMAN ETTÄ METOO MITÄ NIILLE NAISILLE VOISANOA ENÄÄ VOI HERRAMPIEKSUT KUM MINUA SORRETAAN

Vielä pahempaa! Petteri on uhri!

Vierailija
31/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempaa! Petteri on uhri!

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000005934410.html

Vierailija
32/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille voi enäämitäön sanoa

Vierailija
33/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miehenä kaikista paras kun puhuu naiselle töissä vain välttämättömimmän ja katsoo sillonkin että on joku todistamassa tapahtumaa. Sitä ei koskaan tiedä keksiikö nainen joskus vuosien päästä että häntä ollaankin ahdisteltu.

Vierailija
34/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys osoitettu naisille, sillä miehet haluavat, että töissä pidetään pää kiinni. Sillä töitähän sinne on tultu tekemään.

Vierailija
35/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys osoitettu naisille, sillä miehet haluavat, että töissä pidetään pää kiinni. Sillä töitähän sinne on tultu tekemään.

Kyllä ne työhön liittymättömät irralliset kommentit tulee yleensä miehiltä