Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki sairaanhoitajat eivät lähde vaikka Ruotsiin?

Vierailija
19.12.2018 |

Suomessa vaan valitetaan pienestä palkasta ja pätkätöistä... itse lähdin muutama vuosi sitten Ruotsiin, nyt on peruspalkka noin 4000 euroa ja siihen lisät päälle ja rekryfirman kautta keikkaillessa 35-48 euron tuntipalkka riippuen vuorosta. Kutsuisin itseäni hyvätuloiseksi, ainakin tällä AMK-tutkinnolla.

Eli miksi pysytte Suomessa arvon sairaanhoitajat ja valitatte vuodesta toiseen palkoista? Äänestäkää jaloilla ja muuttakaa!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki suomen hoitajat lähtisivät muualle töihin, kuka hoitaisi vanhuksemme? Ai niin, tänne tulleet kielitaidottomat orjat. (Jotka nykyisinkin jo hoitavat Attendolla). Sipilän unelma.

Vierailija
22/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä pelkkä palkka motivoimaan muuttamaan maahan jossa en halua asua. Elämä kun on paljon muutakin kuin palkka. Se ei silti muuta sitä tosiasiaa että hoitoalalla palkat ovat Suomessa huonot. Siksi niistä valitetaan. Moni hoitaja kun haluaa asua Suomessa JA saada kelvollista palkkaa. Ei valita näiden kahden välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap välttämättä ole trolli, kaveri on ensihoitajana Ruotsissa ja sillä on kk-palkka vajaa neljätonnia. Itse olin juuri rekryfirmoihin yhteydessä ja tarjosivat myös 40 euron tuntipalkkioja (olen th).

Ruotsissa on palkat nousseet viime vuosina, ei kyllä kätilöillä ja muilla julkisen sektorin työntekijöillä mutta yksityisellä puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi