Ahdistaa jo valmiiksi kun lapsi alkaa vaatia päästä ulos tai kavereille aattoiltana!
Kauhea riita taas tulossa. Viime jouluna lähti klo 21 hengailemaan kavereiden kanssa ulos. Tyttö kyseessä ja 14-vuotias. Mitä voisin tehdä, että oltaisiin joulus yhdessä?
Kommentit (25)
Sun perusongelma on se, että sun lapsi on alkanut hengaaman "ostarilla" kavereiden kanssa. Ei se teini näe mitään eroa joulun ja arjen välillä tässä asiassa. Saisitko perheneuvolasta apua kasvatukseen ennen kuin menee hullummaksi? On meinaan päihteet kuviossa pian jolleivät jo ole.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot sille, ettei kukaan halua vieraita nurkkiinsa jouluna, ellei siitä ome sovittu. Kaikki kaverit viettävät sukulaistensa kanssa idyllistä joulua, uusia pleikkapelejä testaillen.
Monet nuoret täällä ei vietä joulua tai kotona dokataan ja tapellaan, niin lapset on mieluummin ulkona omissa porukoissaan. Pitävät bileitä jossain yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot sille, ettei kukaan halua vieraita nurkkiinsa jouluna, ellei siitä ome sovittu. Kaikki kaverit viettävät sukulaistensa kanssa idyllistä joulua, uusia pleikkapelejä testaillen.
Monet nuoret täällä ei vietä joulua tai kotona dokataan ja tapellaan, niin lapset on mieluummin ulkona omissa porukoissaan. Pitävät bileitä jossain yms. Ap
No mikset kutsu niitä nuoren ystäviä vaikka teille sitten? Uskomatonta miten kuulostat siltä että oot itse joku 20-vuotias. Muistatko että sinä olet aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset kutsu niitä nuoren ystäviä vaikka teille sitten? Uskomatonta miten kuulostat siltä että oot itse joku 20-vuotias. Muistatko että sinä olet aikuinen?
Ei ne kaikki mahdu 50 neliön ksksioon. Ja en heitä edes tunne ksikkia. Joku paras tyttöfrendi saisi tulla vaikka koko jouluksimutta kuten sanoin oon köyhä eikä mulla ole varaa järjestää mitään muille kuin itselleni ja tytölle.
Ja kun sen kaverit on täällä, ne lukitsee itsensä tytön huoneeseen ja on siellä. Ap
Siis anteeksi mitä?! Viime jouluna 13 v. hengaili jouluyönä puolilta öin ostarilla? Nyt on jotain pielessä ja paljon.
Ihan tavallisena viikonloppunakin minä haen 16-v bileistä ja aikaraja on 01, enkä todellakaan anna tulla yömyöhään yksin kotiin. Siinäpähän tulee tsekattua kunto ja jos on mennyt överiksi, valvitaan yö ja puhutaan seuraavana päivänä. Yleensä yksi överikerta on riittänyt jokaisen kohdalla.