WTF! Vaimon joululahjatoivelistalla lukee viimeisenä ranskalaisena viivana "orgasmi"!
Kommentit (38)
oletko milloin viimeksi imaissut sille orkut, entäpä sormipelillä
ei muistu mieleen vai
Saisinpa itse lahjaksi vaikkapa vain lapun, jossa lukisi "saat lahjaksi orgasmin".
Jokainen vastaa itse omista orgasmeistaan. Ne asiat ovat oman pään sisällä eikä sinne mies tahi nainen pääse. Ellet saa, tee jotain asian hyväksi, äläkä syytä saamattomuudestasi muita.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa itse omista orgasmeistaan. Ne asiat ovat oman pään sisällä eikä sinne mies tahi nainen pääse. Ellet saa, tee jotain asian hyväksi, äläkä syytä saamattomuudestasi muita.
Mitä hittoa? :D En tajua näitä houreita. Lähes 100 % miehistä saa kun saa p***ua, eli ei todellakaan "ota itse vastuuta orgasmeistaan" vaan saa naisen avulla.
Ootko muuten huomannut, että nainen ei esim. ylety nuolemaan itseään?
Jos ei mies suostu nuolemaan niin siinäpä otat vastuun orgasmista joo.
On miehiä, joita ei naisen nautinto kiinnosta. Ei viitsitä nuolla tai sormettaa tai mitä nainen nyt tarviikaan lauetakseen.
Nainen sitten saa jäädä itse ottamaan vastuuta eli vaikka runkkaamaan. Jep jep. Ihmetelkää sitten vaimojenne haluttomuutta.
Läheskään kaikki naiset ei saa yhdynnässä. Lisäksi yhdyntä loppuu kun mies saa. Mites muuten nainen "ottaa vastuun orgasmistaan" jos tarvii vaikka 15 min yhdyntää ja mies saa parissa minuutissa?
No naisvihaahan tuommoiset kommentit kuin tuo edellinen uhkuu. Sitä av:lläkin ikävä kyllä riittää.
Taivaan kiitos mulla on ihana rakastaja, joka todella nauttii kun mä nautin ja saan. Ei tarvi ihmetellä, että haluan häntä koko ajan ja oon valmis tekemään ihan mitä vain, jotta hän nauttii.
Yhä suosittelen ap:lle, että anna ihmeessä se toivottu lahja. Voit itsekin saada vaikka mitä siinä ja myöhemminkin vaimoltasi.
Kiteytettynä tuon miehen kommentti: nainen, jos et ehdi saamaan pelkässä yhdynnässä ennen kuin minä saan niin voi voi. Se oli omalla vastuullasi. Näinkö?
Ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti. Ellei nainen osaa orgasmia hankkia niin ei sitä mieskään voi hänelle antaa.
n40 kirjoitti:
Nainen on oikeutettu orgasmiin! Varsinkin komean iso kaluisen miehen kanssa. Mikäli, et ole komea ja sulla ei mikäänvkovin paksu ja kestävä, niin hommaat komean rakastajan puolisollesi!! Et voi rajoittaa naisesi orgasmeja!
Hei taikina! Iso kaluinen on yhdyssana!
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti. Ellei nainen osaa orgasmia hankkia niin ei sitä mieskään voi hänelle antaa.
Se onkin asia erikseen.
Naisia, jotka ei koskaan saa, on kumminkin prosentuaalisesti hyvin pieni osa.
On kovin surullista, että monet naiset ei saa kumppaninsa kanssa kun mies ei joko osaa tai ole kiinnostunut. Tietty naisen tarvii kertoa, mitä haluaa ja tarvii orkkuunsa.
Hyvä seksi on mulle supertärkeä osa parisuhdetta. En enää koskaan alkaisi suhteeseen, jossa seksiä on vähän tai ei lainkaan.
Kuten olen ennenkin kirjoittanut oma vaimo on ulkoistanut orkun saamisen minulle. Ei itse osaa eikä saa, eikä ole osannut koskaan neuvoa. Kaikki pitänyt opetella itse alusta lähtien. Minulle seksin lähtökohta on aina, siis, aina se, että molemmat saa orkun tai orkkuja. Muuten seksissä ei ole mitään järkeä jos nainen ei saa. Itse saanut kumminkin aina.
Tämä on vaatinut itseltä mielikuvitusta ja sopeutumista eri tilanteisiin. Sellainenkin juttu vielä että jokainen 4stä synnytyksestä muutti jotain jolloin entiset kiihoitustavat eivät enää pelittäneetkään. Oli välissä vuosia jolloin sinertäminen ei tuntunut hyvälle, jäi vain suuseksi ja naiminen. Yhden raskauden aikana sormi pyllyn kuollessa oli takuuvarma orkuntuottaja. Sen jälkeen pyllyn sormetus ollut bannassa. Meni vuosia kun laukesi herkästi vain päällä ratsastettaessa. Nykyisin taas vain sormettamalla ja nuolemalla.
Yksitoikkoistako. No ei taatusti, ikuinen seikkailu kun ei etukäteen tiedä miten sen perhosen pyydystää.
N50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? :D En tajua näitä houreita. Lähes 100 % miehistä saa kun saa p***ua, eli ei todellakaan "ota itse vastuuta orgasmeistaan" vaan saa naisen avulla.
Orgasmi ja ejakulaatio ovat eri asioita, vaikka usein ovatkin samanaikaisia. Kyllä minultakin lasti lähtee joka kerta, mutta en muista milloin olisin viimeksi saanut orgasmin, en kesän jälkeen vissiin kertaakaan. Syytänkö siitä naistani vai pitäisikö minun laittaa palikat pääni sisällä oikeaan järjestykseen, että kiihottuisin niin, että tajunta pitkästä aikaa räjähtäisi? Toki kun naisen asenne on tuo, että hänen ei tarvitse kuin avata jalkansa niin hän on hommansa hoitanut, niin eihän se kiihotusta millään tavalla lisääkään. Siltikin väittäisin, että kyllä minun on orgasmin saadakseni tärkein "työ" sen eteen tehtävä ihan itse.
N50+ kirjoitti:
Ootko muuten huomannut, että nainen ei esim. ylety nuolemaan itseään?
Aika harva mieskään itseltään suihin pystyy ottamaan.
N50+ kirjoitti:
Jos ei mies suostu nuolemaan niin siinäpä otat vastuun orgasmista joo
Jos nainen ei halua ottaa suihin, on päivänselvä asia, että siitä on oikeus kieltäytyä. Ei päde toiseen suuntaan vai?
Minä muuten nuolen erittäin mielelläni. Viimeksi eilen aamulla oli kielen kannat kipeänä. Mutta ei naiseni saa orgasmia nuolemallakaan jos hän itse ei ole siihen valmis.
N50+ kirjoitti:
On miehiä, joita ei naisen nautinto kiinnosta. Ei viitsitä nuolla tai sormettaa tai mitä nainen nyt tarviikaan lauetakseen. Nainen sitten saa jäädä itse ottamaan vastuuta eli vaikka runkkaamaan. Jep jep. Ihmetelkää sitten vaimojenne haluttomuutta.
On myös naisia, joita ei miehen nautinto kiinnosta, vaan ajattelevat että kyllä mies saa aina kun saa p***ua. Voin kertoa, että se ei ole yhtään runkkaamista kummempaa, hikisempää vain. Kyllähän siinä nainenkin toisinaan ihmettelee, mikä on kun mies ei jaksa innostua.
Älä turhaan vedä hernettä nenuun. Puhuin miehistä, jotka vaahtoaa naisen omasta vastuusta orgasmiinsa mutta tarkoittavat, etteivät viitsi sen eteen sormeaan (heh) nostaa.
Noh, kuulemma on itsekkäitä naisiakin....useammin kyllä kuulen, että nainen tekee (lähinnä varmaan yhdenyönsuhteissa) kaiken, mutta jää sitten itse ilman.
En puhunut itsestäni enkä omasta suhteestani. Teen rakastajalleni kaikkea mitä vain ikinä keksin tai mitä hän pyytää. Haluan tuottaa hänelle valtavaa nautintoa. Nautin kun hän saa, sen todella näkee ja kuulee. Se sekä kiihottaa että tyydyttää minuakin.
Samoin hänestä on kiihottavaa kun voihkin ja huudan nautinnosta kun tulen.
Ollaan molemmat erittäin kokeilunhaluisia ja estottomia. On tullut uusia kokemuksia hänellekin! Kiihkeässä ja rakastavassa suhteessa, missä molemmat hyväksyy toisensa täysin, kun tulee kokeiltua sellaistakin, mistä on joskus ajatellut ettei oo mun juttu. Ihan hetken spontaanina ideana.
Seksi on parhaimmillaan ihan ylimaallista, se vie toiseen todellisuuteen jossa ei ole mitään muuta kuin me kaksi ja nautinto.
Toivotan sinullekin hyvää seksiä ja tajunnanräjäyttäviä orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Orgasmi ja ejakulaatio ovat eri asioita, vaikka usein ovatkin samanaikaisia. Kyllä minultakin lasti lähtee joka kerta, mutta en muista milloin olisin viimeksi saanut orgasmin, en kesän jälkeen vissiin kertaakaan. Syytänkö siitä naistani vai pitäisikö minun laittaa palikat pääni sisällä oikeaan järjestykseen, että kiihottuisin niin, että tajunta pitkästä aikaa räjähtäisi? Toki kun naisen asenne on tuo, että hänen ei tarvitse kuin avata jalkansa niin hän on hommansa hoitanut, niin eihän se kiihotusta millään tavalla lisääkään. Siltikin väittäisin, että kyllä minun on orgasmin saadakseni tärkein "työ" sen eteen tehtävä ihan itse.
Kyllä vika voi olla molemmissa, varsinkin omassa päässäsi. Itse saan orgamin aina. Minusta ejakulaatiota ja orgasmia ei sinänsä voi eroittaa. Tajunnanräjäyttävä orkku on vain sama asia, mutta voimakkaampana. Mutta sitten se päänsisäinen juttu. Se tulee siitä, harrastatko vain seksiä vai rakastelua. Jälkimmäisessä on tunteet mukana ja siten rakastelussa suurin osa nautinoa tulee henkisestä yhtymisestä ja fyysinen on vähemmän tärkeää. Sieltä ne tajunnanräjäyttävät toisiin sfääreihin ja maailmoihin ulottuvat orkut tulee. Itsellä kävi niin hyvä tuuri, että sain siulunkumppanin vaimokseni jo nuorena. Rakastellut siten koko ikäni, en muuta ole harrastanutkaan. Vasta viime vuosina tajusin, että henkinen halu rakasteluun on suurempaa kuin fyysinen halu. Käteenveto ei tunnu miltään, ei oikein suikkaritkaan, on ihan pakko saada kalua pilluun ja tuntea toisen henkinen yhteys. Ei ole yksi ja kaksi kertaa, kun aikuisella miehellä meinaa tulla tajunnanräjäyttävän orkun jälkeen tippa silmään. Mieleen tulvahtaa ne tuhannet vastaavat mitä kokenut aiemmin. Jos vielä tulee yhtäaikainen orkku, mitä niitäkin on tuhansia kokenut, niin irtoaa ruumiista ja käy kiertämässä saturnuksen.
Mitä tästä opimme, henkinen yhteys kumppaniin on kaikista tärkein elementti seksissä. Siihen kannattaa panostaa jos haluaa itselleen nautintoa. Monilta kavereilta kysellyt, että mitä olet tehnyt naisesi eteen? Vieraita naisia kestitsit kyllä ja kohtelisit prinssessana, mutta entä oma vaimo, milloin vei viimeksi syömään etc. Yleensä tulut aika hiljaista. Hiljaista on silloin seksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi on aina miehen tai naisen itsensä vastuulla. Siitä vaan silmät kiinni ja kuvittelemaan mielessään olevansa keitaan teltassa sinut, valkoisen naisen, kaapanneen sheikin kanssa. Ei se sheikin kikkeli ole sen kummempi kuin oman tavisukon.
..siis mitä v-ua mä just luin...
"Orgasmi on aina miehen tai naisen itsensä vastuulla. Siitä vaan silmät kiinni ja kuvittelemaan mielessään olevansa keitaan teltassa sinut, valkoisen naisen, kaapanneen sheikin kanssa. Ei se sheikin kikkeli ole sen kummempi kuin oman tavisukon."
Tämän tekstin juuri luit
Nainen, joka toivoo orgasmia, vaikka on kykenevä sellaisen saamaan, ansaitsee lahjaksi lähinnä makkaraperunat.
No annoitko lahjaksi, mitä naisesi toivoi?
Jospa hän ei ole koskaan saanut / ei ole saanut sinun kanssasi, ja oikeasti toivoo, että nyt saisi?
Tiedätkö varmaksi, onko saanut? Oletko vain olettanut?
Anna nyt ihmeessä mitä hän toivoo, voi olla molemmilla kivaa eikä edes maksa mitään.