Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että minulla olisi naisellinen ammatti, kuten kosmetologi, kampaaja tai lentoemäntä

Vierailija
19.12.2018 |

Valitettavasti olen nuoriso-ohjaaja. Se on uuden miehen mielestä "liian rempseää ja miesmäistä"
Saa nyt kuitenkin luvan tyytyä, koska lentoemännäksi olen liian lyhyt ja kaksi muuta mainittua ei kiinnosta pätkääkään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yleensä tule lepakko mieleen nuoriso-ohjaajajista.

Vierailija
2/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan säkin toivoisit, että miehelläsi olisi hyvä itsetunto. Molemmat nyt häviätte vähän, tasapeli.

Vierailija
4/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin oli aikoinaan päivänselvää että sinne mennään missä työtä on. Mies on pankin täti ja minä olen rakennusapumies. Appiukkoa tuppaa aika ajoin kahvipöydässä yskittämään kun työasioista jotain jutellaan, mutta on sekin vuosien saatossa vähän leppynyt.

Vierailija
5/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen mies sinulla ja sinä häntä sujuvasti kuuntelet. No niin.

Vierailija
6/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsette toisenne.

Vierailija
7/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska satu.

Vierailija
8/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aluksi vähän nikotteli, kun kerroin, että mä oon kemian, fysiikan ja matikan ope. Kuulemma miesten ala. Äkkiä se asiaan tottui.

Vierailija
9/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse pakit yhdeltä mieheltä muinoin ainoastaan siksi ja välittömästi sen jälkeen, kun kerroin opiskelevani insinööriksi. Lisäksi ex-miestäni ärsytti, kun olin IT-alalla töissä. Kuulemma olisi pitänyt olla mieluummin hoitsu. Häntä ärsytti pituutenikin (174 cm); olin kuulemma epänaisellinen ja pitkäkoipinen laiheliini. Olisi pitänyt olla lyhyt, isorintainen ja pyöreämmät muodot muutenkin (paitsi pieni peppu).

Vierailija
10/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain itse pakit yhdeltä mieheltä muinoin ainoastaan siksi ja välittömästi sen jälkeen, kun kerroin opiskelevani insinööriksi. Lisäksi ex-miestäni ärsytti, kun olin IT-alalla töissä. Kuulemma olisi pitänyt olla mieluummin hoitsu. Häntä ärsytti pituutenikin (174 cm); olin kuulemma epänaisellinen ja pitkäkoipinen laiheliini. Olisi pitänyt olla lyhyt, isorintainen ja pyöreämmät muodot muutenkin (paitsi pieni peppu).

Herran pieksut miten edes koskaan ryhdyit tuon kanssa mihinkään??

Vierailija
11/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas on ihan ehdoton vaatimus että miehelläni on aivot ja ulosanti on enimmäkseen tolkullista.

Ilmankos olenkin sinkku...

Vierailija
12/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies kysyi kun insinööriksi hai opiskemaan, että eikös sulle sopisi paremmin vaikka sairaanhoitaja? :))) Juu ei sori nyt vaa...

Vierailija
13/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen poliisikoiranosturinkuljettaja ja mies on kissatieteen tohtori.

Vierailija
14/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ”tapailemani” mies olisi halunnut minun olevan aasialainen lentoemäntä. Olen persjalkainen maisteri Keski-Suomesta, maatiaisrotua.

Vierailija
15/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka haluaisi jonkun wt kampaajan tai kosmetologin?

Vierailija
16/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsit eroon "unelmiesi" miehestä. 

Toivottavasti listasit hänen ns. vikansa hänelle.

Vierailija
17/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä ihmeellisiä miehiä, jos kampaajaa tai kosmetologia toivovat. Mieheni varmaan toivoisi juristia ja ekonomia, joka tienaa hyvin. Ei kyllä ole ääneen sanonut. Meillä mies on ekonomi ja minä agronomi.

Vierailija
18/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kosmetologit ym. ovat mieheni mielestä bimbojen ammatteja.

Vierailija
19/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kosmetologit ym. ovat mieheni mielestä bimbojen ammatteja.

No sittenhän sinun miehesi onkin maailman paras mies! Kehtaat vielä kertoa eteenpäin...

Vierailija
20/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies itse on poliisi tai palomies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi