Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako muita kun juuri se itselle sopiva hiusmalli tai vaate menee pois muodista?

Vierailija
19.12.2018 |

Tiedän, että on ihmisiä joille sopii kaikki hiusmallit ja vaatteet. Itse en valitettavasti kuulu niihin.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä yllättää nää vastaukset palstalla jonka käyttäjät harmittelevat joukolla sitä mitä rasvaa lempisuklaan valmistuksessa käytetään tai miten hesen alennuskuponkien tarjoukset ovat nousseet edellisistä. Oma ulkoinen olemus tuskin on ensimmäisenä mielessä

Palmuöljy maistuu pahalta ja sen tuottaminen tuhoaa sademetsät. Tottakai sillä on väliä!

Ihan hyvältä se maistuu. Sokkotestissä tuskin huomaisit mitään eroa.

Vierailija
22/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä yllättää nää vastaukset palstalla jonka käyttäjät harmittelevat joukolla sitä mitä rasvaa lempisuklaan valmistuksessa käytetään tai miten hesen alennuskuponkien tarjoukset ovat nousseet edellisistä. Oma ulkoinen olemus tuskin on ensimmäisenä mielessä

Palmuöljy maistuu pahalta ja sen tuottaminen tuhoaa sademetsät. Tottakai sillä on väliä!

Kaakaovoi on suklaan aito raaka-aine, palmuöljy ei. Miksi tyytyä korvikkeisiin, jos voi saada laadukkaampaa ja aidompaa. En käytä margariinia vaan voita. Käytän sokeria, en keinomakeutusaineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa enemmän jos se minulle sopiva hiusmalli tai vaate on muidenkin suosiossa. Minulla ei ole kamalasti vaihtoehtoja, mutta ne muut voisivat kyllä valita jotain muutakin kuin sen yhden joka on "minun". 😒 Ei ole kivaa olla mukamas muodikas tai trendikäs, kun ei ole siitä kyse ja näytän kuitenkin sitten huonommalta muiden rinnalla.

Vierailija
24/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen, kun tyylini menee pois muodista. Näytän samalta, oli muoti mikä hyvänsä, mutta tietysti oman tyyln vaatteiden löytäminen hieman hankaloituu muodin muuttuessa.

Vierailija
25/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaakaovoi on suklaan aito raaka-aine, palmuöljy ei. Miksi tyytyä korvikkeisiin, jos voi saada laadukkaampaa ja aidompaa. En käytä margariinia vaan voita. Käytän sokeria, en keinomakeutusaineita.

Eikö edes muodista saa keskustella rauhassa ilman vauhkoa palmuöljystä

Vierailija
26/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissasi? Eiks muotia oo nykyään KAIKKI?

Vierailija
27/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Pidän sitä hiusmallia joka on käytännöllisin ja helpoin ja joka sopii itselle ja vapaa-ajalla käytän ulkoiluun sopivia kuteita, lähinnä fjällun vaatteita. Töissä on vaatteet firman puolesta niin ei tarvi sitäkään ressata. En oikein ees tiedä missä näitä ns. muotivaatteita käyttäisin. Kotonakin tulee hilluttua vaan verkkareissa ja hupparissa. Yks siistimpi vaatekerta on kaupunkireissuja varten, samoin yks juhlamekko juhliin, mutta nekin on sellaisia ajattomia vaatteita.

Vierailija
28/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BÄÄ !

Lampaat... voi hyvät pyhät, että oikein muodista meno harmittaisi...

Vierailija
29/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä, tummanruskea, luonnonkihara hius. Mennään tällä hiustyylillä jatkossakin.

Vierailija
30/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sitä muotia on seurata? Bää Bää ja lisää rahaa rikkaille.

Hyvä, joku ehti jo. Muoti on sietämätöntä, myydään samat roskat neljään kertaan kun kato hei "kauden värit"... pidän muotia seuraavia hieman vajaaälyisinä.

Vierailija
31/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa todella

terv. ohuet hiukset omaava

Vierailija
32/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sokkotestissä huomaisin eron. Olen nirso ja makuaistini on tarkka, koska en polta enkä juo kahvia. Mausta ainakin huomasin Fazerin puijaukset ekaa kertaa, sitten niistä typeristä mainoksista ja laatikonpienennyksen-puolustuspuheista ja sitten vasta olen huomannut, että jotkut suklaapatukat tuntuvat kädessä pienemmiltä kuin ennen (olisin epäillyt itseäni tästä, jos en olisi sattunut lukemaan totuutta tästäkin puijauksesta).

Ja itse otsikon kysymykseen. Mitä väliä? Näytän just siltä kuin haluan. Mulla on vaatehuone ja komerot täynnä vaatteita, paremmat valikoimat kuin kaupoilla. Ja hemmetti soikoon parempaa laatuakin löytyy helpommin mun komeroista kuin eräistä nykyvaatekaupoista. Ostan silti uuttakin, jos löydän jotain kivaa. Muoti ei määrää minua, vaan on kiva piristävä asia elämässäni.

Vierailija
33/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, sun ärsytysyritys on aikas huono  :D

Vierailija
34/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä harmitti kun pillit tuli muotiin. Bootcuteja ei saanut kuin netistä kauhealla vaivalla haettua.

Onneksi tulevat taas muotiin.

Muita vaatteita on sitten saanutkin helpommalla mutta jostain syystä ei-muodissa olevia housuja on vaikea löytää.

Mulla sama harmitti... Joku vuosi sitten metsästin epätoivoisesti bootcuteja kivijalkaliikkeistä. Vain yhdestä vähän erikoisemmasta paikasta löysin ja paljon, mutta niissä kaikissa oli jotain tosi koreita kukka/pääkallo-kuviohirvityksiä tai vaihtoehtoisesti persus ja reidet silleen tyylikkäästi lähes valkoiset 😭 Ja supermatalia vyötäroitä.... yh...

Joskus teininä oisin varmaan rakastanut sellaisia, mutta ei enää, ei ei 😂

pillifarkut ei oo mun juttu. Tunnen itseni lähinnä jäätelötötteröksi niissä 😂 Toisille sopii kyllä.

Vierailija
35/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti on niille, joilla ei ole tyylitajua.

terv. Coco C.

Vierailija
36/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnalle

Vierailija
37/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uusi muoti syntyy kun tarpeeksi moni ihminen alkaa matkia toista jossain tietyssä asiassa. Yhteisöllinen paine ja monet viestimet painostavat ihmisiä pysymään muodin mukana, joka osallaan nostaa ihmisten tahtoa seurata valtavirtaa"

Muodin seuraaminen on lampaan varma valinta olla erottumatta laumasta näyttäen samalta kuin muut ympärillä. Näyttäen siis siltä mitä markkinaihmiset ovat päättäneet puolestasi sen hetkisenä kevät tai syyskautena.

Vierailija
38/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla on oma tyylini ja valmis vaatekaappi. Muotivillitykset on vain halpavaateketjujen keino saada ihmiset ostamaan turhaa rojua. Sanoiko kukaan koskaan Coco Chanelille että tyylikäs housupuku on mennyttä sesonkia? En usko.

Vierailija
39/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti on tyylitiedottomille

t: Tauski

Vierailija
40/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että tribaalitatskat tulisivat taas muotiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän