Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako muita kun juuri se itselle sopiva hiusmalli tai vaate menee pois muodista?

Vierailija
19.12.2018 |

Tiedän, että on ihmisiä joille sopii kaikki hiusmallit ja vaatteet. Itse en valitettavasti kuulu niihin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itselle sopivia vaatteita ja kampausta olipa ne muodissa tai ei. Toki välillä on vaikea löytää itselle sopivan värisiä vaatteita kun kaupoissa on vaan sitä muotiväriä.

Vierailija
2/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? No ei harmita. Mun kuontalo on just sellanen mistä mä tykkään ja pidän sellasia vaatteita mitkä mulle passaa. Muodilla ei oo asian kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti vaihtyy, tyyli säilyy.

Vierailija
4/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän itselle sopivia vaatteita ja kampausta olipa ne muodissa tai ei. Toki välillä on vaikea löytää itselle sopivan värisiä vaatteita kun kaupoissa on vaan sitä muotiväriä.

sä oot kyllä niin last season 

Vierailija
5/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain onnellinen, että se paksusankainen silmälasimuoti meni pois. Varsinkin ne paksut aisat olivat hirveät.

Vierailija
6/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa jos muodissa on sellaisia vaatteita, jotka eivät sovi minulle, koska se vaikeuttaa vaateostosten tekoa.

Vierailija
7/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksissa muodilla ei mitään väliä, sitten vaikka näyttää kuvan kampaajalle mitä haluaa.

Vaatteista onneksi löytyy aina niitä perusmalleja vaikka muoti muuttuukin. Enemmänkin värit tulee ongelmaksi.

En edes seuraa muotia.

Vierailija
8/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä yllättää nää vastaukset palstalla jonka käyttäjät harmittelevat joukolla sitä mitä rasvaa lempisuklaan valmistuksessa käytetään tai miten hesen alennuskuponkien tarjoukset ovat nousseet edellisistä. Oma ulkoinen olemus tuskin on ensimmäisenä mielessä

Vierailija
9/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sä oot kyllä niin last season 

Entä sitten. Ei tunnu missään. Ylipäätään en harrasta pintamuotia , joka vaihtuu monta kertaa vuodessa. Hankin mahdollisimman laadukkaita vaatteita, jotka kestää aikaa ja käyttöä.

Vierailija
10/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä harmitti kun pillit tuli muotiin. Bootcuteja ei saanut kuin netistä kauhealla vaivalla haettua.

Onneksi tulevat taas muotiin.

Muita vaatteita on sitten saanutkin helpommalla mutta jostain syystä ei-muodissa olevia housuja on vaikea löytää.

Vierailija
11/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ärsyttää esim lyhyiden ja laatikkomaisten paitojen ylivalta vaatekaupoissa. Ei ole halua esitellä mahaa.

Sen rinnalle on lähinnä tarjolla mammatunikaa... haluisin siistejä työvaatteita, hyvin laskeutuvista materiaaleista. Noh kirppis pelastaa onneksi.

Vierailija
12/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin harmittaa 80-luvun olkatoppausten poistuminen :D

Kapeaharteinen

Vierailija
13/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nykyään on myös kaikki vaatteet vähän sellaisia muodottomia säkkejä. Tarvitsisin vähän vyötärölaskosta tai muuta. Olen melko isorintainen, mutta minulla on kuitenkin kapea vyötärö, joten nuo rinnan päältä suoraan laskeutuvat vaatteet saa minut näyttämään tosi lihavalta :(

Vierailija
14/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minusta tuollainen ajattelu on säälittävää. Jos näen asiakkainani naisia, joilla on ns. vanhentunut hiusmalli, joka kuitenkin sopii heille, näen sen hyvänä asiana, koska se on heidän tyylinsä.

Vierailija
15/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain onnellinen, että se paksusankainen silmälasimuoti meni pois. Varsinkin ne paksut aisat olivat hirveät.

Ei ne paksut sangat ole pois muodista, kehyksen muoto vain vaihtunut.

Vierailija
16/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä muotia on seurata? Bää Bää ja lisää rahaa rikkaille.

Vierailija
17/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita! 

ex-mäkikotka 

Vierailija
18/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä yllättää nää vastaukset palstalla jonka käyttäjät harmittelevat joukolla sitä mitä rasvaa lempisuklaan valmistuksessa käytetään tai miten hesen alennuskuponkien tarjoukset ovat nousseet edellisistä. Oma ulkoinen olemus tuskin on ensimmäisenä mielessä

Palmuöljy maistuu pahalta ja sen tuottaminen tuhoaa sademetsät. Tottakai sillä on väliä!

Vierailija
19/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sitä muotia on seurata? Bää Bää ja lisää rahaa rikkaille.

Vaatteita voi tehdä myös itse. Ei se muodin seuraaminen pakota ostamaan valmista.

Vierailija
20/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaatteissa lähinnä siksi, että niitä on vaikeampi löytää. En mene muodin mukaan vaan mulla on ollut sama hiusmalli (suora, lantiolle, luonnostaan tosi tummanruskea) 15 vuotta ja vaatteista osa on kans jostakin mun yläasteajoilta.

-N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi