Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adlibris - huijattu olo tulee noista "vielä ehtii lahjat jouluksi" -mainoksista!

Vierailija
18.12.2018 |

Tilasin lahjakirjat todella hyvissä ajoin, mutta huolimatta verkkokaupan 1-3 päivää toimitusajasta niitä ei ole kahdessa viikossa tullut. Adlibris ei vastaa sähköposteihin ja FB-sivu on täynnä muiden saman kokeneiden valitusta. Mainokset ovat täyttä huijausta, kun edes pari viikkoa sitten tilatut kirjat eivät ehdi jouluksi!

Muilla kokemuksia Adlibriksen huijauksesta?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin 23.11. kolme joululahjaa lapsille (VIRHE). Ei käynyt mielessäkään että ei ehtis tulla jouluun mennessä. Toimitusaika oli 30.11.-12.12. No sitten 4.12. ilmoitettiin että tuotteet on lähetetty PAITSI tämä yksi tuote joka nyt on valitettavasti viivästynyt. No joo, ei siinä mitään, aattelin että ehtiihän tässä vielä :))) Paitsi että eipä ehi! Viimeisestä tuotteesta ei vieläkään mitään tietoa, sähköposteihin ei vastata, viikko sitten oon laittanut ekan.

En ymmärrä että missä on se ongelma. Varmaan mussa, mitäs tilasin. Eipä tarvi toiste tilata.

Vierailija
22/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin 11.12. Ja tänään tuli viesti että paketti on haettavissa. Ja itse asun vielä Ahvenanmaalla, jonne posti tulee kerran päivässä laivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vuosia ja monta kertaa, eikä koskaan mitään ongelmia. Nytkin kun tilasin marraskuussa, tilaus tuli viidessä arkipäivässä perille. Toisen tilauksen tein 2.12. ja se ei ole vielä lähtenyt varastolta. Tilausseurannassa näkyy, että odottavat yhtä tuotetta toimittajalta.

En kyllä nyt todellakaan heitä tämän yhden huonomman kokemuksen takia kirvestä kaivoo! Harmittaisi tietenkin, jos lahjat olisi menossa muille kuin omalle perheelle, mutta nyt ei ole mitään ongelmaa, vaikka tulisivat vasta välipäivinä perille. Lapsista varmaan vaan kivaa, kun vielä yhdet paketit saa avata joulun jälkeen.

Vierailija
24/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sieltä on tullut viestillä ilmoitus, jos tuote viivästyy, mutta nyt ei ole tullut mitään. Tilasin 7.12. enkä ole saanut mitään muuta kuin tilausvahvistuksen. En kyllä välttämättä tarvitse sitä kirjaa jouluksi, mutta vähän ihmetyttää, kun tilatessani siinä luki, että toimitetaan 2-5 vuorokaudessa. Toki nuo Adlibriksen lupaukset toimitusajoista ovat aina olleet varsin optimistisia, mutta ikinä ei ole mennyt näin kauan ilman että tapahtuu yhtään mitään. En kyllä tajua miten ne kehtasivat niinkin myöhään vielä mainostaa, että "ehtii jouluksi", kun sieltä aiemmin tilanneena oli ihan selvää, ettei varmasti ehdi.

Vierailija
25/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri reklamoin Adlibrikselle katteettomista joulun toimitusaikalupauksista. Harmittaa! Ennen sain tilaamani tuotteet viikossa tai ilmoituksen, jos tilaus viivästyy. Enää edes asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Laajeniko Adlibris liian nopeasti muun oheiskrääsän puolelle ilman, että logistiikka-asioita mietittiin yhtään? Tai asiakasta. Itseäni ei ainakaan huvita tilata enää heiltä mitään, maksan sen kympin ekstraa toiselle kirjakaupalle siitä, että saan ainakin tuotteeni.

No mutta eihän joulu ole vielä mennyt! Tässä on vielä neljä päivää aikaa. Ainakin muina jouluina jakelut on toiminut lauantaisinkin ja varmasti vielä aattonakin. Sehän on ihan arkipäivä ja monelle työpäivä.

Vierailija
26/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ihan oikeita kirjakauppoja, niin ei tarvitse odotella mitään, kun hetken kassalla.

Vierailija
27/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sieltä on tullut viestillä ilmoitus, jos tuote viivästyy, mutta nyt ei ole tullut mitään. Tilasin 7.12. enkä ole saanut mitään muuta kuin tilausvahvistuksen. En kyllä välttämättä tarvitse sitä kirjaa jouluksi, mutta vähän ihmetyttää, kun tilatessani siinä luki, että toimitetaan 2-5 vuorokaudessa. Toki nuo Adlibriksen lupaukset toimitusajoista ovat aina olleet varsin optimistisia, mutta ikinä ei ole mennyt näin kauan ilman että tapahtuu yhtään mitään. En kyllä tajua miten ne kehtasivat niinkin myöhään vielä mainostaa, että "ehtii jouluksi", kun sieltä aiemmin tilanneena oli ihan selvää, ettei varmasti ehdi.

Tilausvahvistuksessa on linkki tilauksen seurantaan.

Vierailija
28/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sunnuntaina ja tänään hain paketin, aika jännä :0

Vierailija
29/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri reklamoin Adlibrikselle katteettomista joulun toimitusaikalupauksista. Harmittaa! Ennen sain tilaamani tuotteet viikossa tai ilmoituksen, jos tilaus viivästyy. Enää edes asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Laajeniko Adlibris liian nopeasti muun oheiskrääsän puolelle ilman, että logistiikka-asioita mietittiin yhtään? Tai asiakasta. Itseäni ei ainakaan huvita tilata enää heiltä mitään, maksan sen kympin ekstraa toiselle kirjakaupalle siitä, että saan ainakin tuotteeni.

No mutta eihän joulu ole vielä mennyt! Tässä on vielä neljä päivää aikaa. Ainakin muina jouluina jakelut on toiminut lauantaisinkin ja varmasti vielä aattonakin. Sehän on ihan arkipäivä ja monelle työpäivä.

Ei ole mennyt ei, mutta jos tuotteet eivät ole vielä edes lähteneet ja tilauksen tekemisestä on jo reippaammin, niin en odottelisi enää ihmeitä vaan kävelen suosiolla huomenna Suomalaiseen.

Vierailija
30/71 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin on, mutta pointti olikin, että aiemmin on tullut erillinen viesti tuotteiden viivästymisestä, ja nyt ei ole tullut edes sellaista, vaikka erikseen mainostetaan, että vielä voit tilata joululahjat. Ja jos on luvattu, että tuote ehtii jouluksi, niin mitä se lohduttaa että voit seurannasta katsoa että jaaha, jouluun on neljä päivää ja "odotamme vielä tuotteitasi"? Onneksi minun kohdallani kyse ei ole mistään mikä olisi pakko saada jouluksi, mutta aika monella varmasti on.

Vierailija
31/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut sähköpostiin vastauksia nyt viikon sisään? Tai kuinka kauan ootte joutunu odottamaan vastauksia? Siis onhan tää nyt naurettavaa että viikon (kenties ylikin) saa vastausta sähköpostiinkin odottaa.

Vierailija
32/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin nuorten kirjoja 5 kpl postitse viime viikonloppuna ja ne odottavat nyt torstaina R-kioskilla hakemista. Ilmoitus tuli jo eilen. Olen tyytyväinen.

Onkohan nuo muut toimitukset jumissa ?

Vierailija
33/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen sähköpostia, että viivästyksen takia eivät voi enää luvata, että paketti ehtii jouluksi. Tilaus tehty 5.12. 10€ lahjakortin olivat pistäneet mukaan korvaukseksi. Aiemmin olen käyttänyt Adlibristä paljonkin, silloin paketti oli parissa päivässä perillä. Nyt sitten jotain ihan muuta...

Vierailija
34/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut sähköpostiin vastauksia nyt viikon sisään? Tai kuinka kauan ootte joutunu odottamaan vastauksia? Siis onhan tää nyt naurettavaa että viikon (kenties ylikin) saa vastausta sähköpostiinkin odottaa.

Mä sain vastauksen kolmen päivän ja kahden sähköpostin jälkeen. Kovasti pahoiteltiin, ja mun paketti lähetetään kuulemma pikalähetyksenä ilman lisäkuluja (tämä luvattu 2 päivää sitten, seurannan mukaan on vielä käsittelyssä mun tilaus).

Onkohan AdLibriksellä tarkoitus tehdä näyttävä konkurssi? Vaikka aiemmat kokemukset ovat olleet hyviä, niin tämän kokemuksen jälkeen en ihan heti ole tekemässä uutta tilausta.

Vierailija
35/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Meillä kävi tuuri ja saimme pakettimme ajoissa D: tietääpähän jatkossa...

Vierailija
36/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin on, mutta pointti olikin, että aiemmin on tullut erillinen viesti tuotteiden viivästymisestä, ja nyt ei ole tullut edes sellaista, vaikka erikseen mainostetaan, että vielä voit tilata joululahjat. Ja jos on luvattu, että tuote ehtii jouluksi, niin mitä se lohduttaa että voit seurannasta katsoa että jaaha, jouluun on neljä päivää ja "odotamme vielä tuotteitasi"? Onneksi minun kohdallani kyse ei ole mistään mikä olisi pakko saada jouluksi, mutta aika monella varmasti on.

Ja mun pointti oli se, että siitä "odotamme vielä tuotteitasi" voi tässä vaiheessa päätellä ilman erillistä ilmoitusta että tilaus tulee todennäköisesti myöhästymään.

Vierailija
37/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mun pointti oli se, että siitä "odotamme vielä tuotteitasi" voi tässä vaiheessa päätellä ilman erillistä ilmoitusta että tilaus tulee todennäköisesti myöhästymään.

No eihän se ilmoitus mitään autakaan, mutta on se mielestäni silti outoa, että koko tilauksesta ei kuulu yhtään mitään, vaikka erikseen on luvattu sen ehtivän jouluksi ja aiemmin viivästyksistä on tullut se ilmoitus.

Vierailija
38/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ilmoitus mitään autakaan, mutta on se mielestäni silti outoa, että koko tilauksesta ei kuulu yhtään mitään, vaikka erikseen on luvattu sen ehtivän jouluksi ja aiemmin viivästyksistä on tullut se ilmoitus.

Miksi sieltä pitäisi kuulua jotain muuta vielä sen lisäksi, että seurannassa näkyy missä vaiheessa tilauksen käsittely on? Mulla on ollut nyt tämän viikon jumissa "tilaustasi käsitellään varastossa" - vaiheessa. Olen ihan varma että ei ehdi jouluksi perille ja vaikka tulisikin vielä aattona, en sitä enää silloin ole hakemassa. Harmittaa joo, mutta maailma ei kaadu.

Lisäksi siellä on se linkki, josta voi perua koko tilauksen tai osan tilausta. Itsekin mietin viikonloppuna, että perunko sen yhden tuotteen jonka takia tilaus jumittaa, jolloin olisin varmaan kaiken muun saanut tämän viikon aikana, mutta en sitten sitä tehnyt.

Onhan tuo nyt oikeasti kurjaa että luvataan toimitukset jouluksi, mutta sitten ei siihen vissiin pystytäkään, mutta oikeastiko kauhea soittelu ja s-postitulva asiaa jouduttaa? Eiköhän tuo tilauksen seurantan ole juurikin sitä varten, että sieltä voi katsoa mikä on tilanne. Jos siellä näkyy, että jumissa on, niin en kyllä saa mitään lisää siitä, että joku lähettää mulle vielä sähköpostin että tilaus viivästyy.

Vierailija
39/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lahjat tulivat supernopeasti, tilasin maanantaina ja eilen olivat jo postissa :)

Vierailija
40/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 24.11. tyttärelle lahjat eikä ole vieläkään tullut. Kyllä vituttaa.