Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adlibris - huijattu olo tulee noista "vielä ehtii lahjat jouluksi" -mainoksista!

Vierailija
18.12.2018 |

Tilasin lahjakirjat todella hyvissä ajoin, mutta huolimatta verkkokaupan 1-3 päivää toimitusajasta niitä ei ole kahdessa viikossa tullut. Adlibris ei vastaa sähköposteihin ja FB-sivu on täynnä muiden saman kokeneiden valitusta. Mainokset ovat täyttä huijausta, kun edes pari viikkoa sitten tilatut kirjat eivät ehdi jouluksi!

Muilla kokemuksia Adlibriksen huijauksesta?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä viimeinen kerta kun tilaan tuolta. Tuotteet tilattu pari viikkoa sitten eikä niitä ole vielä edes lähetetty. Joululahjoiksi olisivat menneet eivätkä varmasti ehdi enää jouluksi. Taidan perua koko paskan ja laittaa kiukkuista palautetta. Vi**u mikä pellefirma.

Vierailija
62/71 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei taas, mä olen tuo jonka paketti meni opiskelija-asuntolaan.

Norkoilin siellä ovilla ja kun asukkaita tuli ulos, kyselin heiltä, että missä täällä on ne lonkerot.

Ei kuulemma missään. Olivat ihmeissään. Kävin lähipostissa ja neuvoivat soittamaan postin asiakaspalveluun. Soitin, ja kyllä siellä on lonkerot, 5b rapun kellarissa ja se onkin vain asukkaiden käyttöön. Vain avaimella pääsee.

No tulin kotiin ja menin adlibris aspan chattiin ja selitin tilanteen. Muutaman viestin jälkeen sieltä vastattiin, että lähettävät mulle uuden paketin pikana kotiin.

Mutta jouluksi ei kuulemma ehdi.

Ottaa päähän koko show.

Tätähän käy jatkuvasti taliyhtiön yksityisillä pakettiautomaateilla. Ärsyttävää myöa as oy:n asukkaille joiden omat paketit ei mahdu ku muiden paketteja toimitetaan jostain syystä noihin. Ite oisin menny norkoon siihen 5b rapun eteen, kyllä joku sut sinne ois päästäny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norkoilin siellä ovilla ja kun asukkaita tuli ulos, kyselin heiltä, että missä täällä on ne lonkerot.

Ei kuulemma missään. Olivat ihmeissään. Kävin lähipostissa ja neuvoivat soittamaan postin asiakaspalveluun. Soitin, ja kyllä siellä on lonkerot, 5b rapun kellarissa ja se onkin vain asukkaiden käyttöön. Vain avaimella pääsee.

No tulin kotiin ja menin adlibris aspan chattiin ja selitin tilanteen. Muutaman viestin jälkeen sieltä vastattiin, että lähettävät mulle uuden paketin pikana kotiin.

Ottaa päähän koko show.

Tätähän käy jatkuvasti taliyhtiön yksityisillä pakettiautomaateilla. Ärsyttävää myöa as oy:n asukkaille joiden omat paketit ei mahdu ku muiden paketteja toimitetaan jostain syystä noihin. Ite oisin menny norkoon siihen 5b rapun eteen, kyllä joku sut sinne ois päästäny.

Sanon samaa, että mene nyt sinne norkoilemaan, kyllä joku varmasti päästää sinut sinne, kun selität tuon jutun tai näytät tekstiviestiä, jossa sinulla on se koodi, jolla luukun saa auki. Ellei nyt sitten sitä ole jo haettu sieltä.

Vierailija
64/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän koko show.

Kyllähän mä norkoilinkin siellä, mutta asukkaat sanoivat, että siellä ei ole mitään lokeroita. No, halusin vielä päivittää, että tänään tuli viesti, että paketti on tullut lähipostiin, joka on K-marketin yhteydessä. Eli siellä minne sen alunperin tilasin. Hyvä että ylipäätään tuli. 

Vierailija
65/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun alkupuolella tilaamaani pakettia ei ole vieläkään edes lähetetty. Ovatko muut jo saaneet "ehtii jouluksi" -pakettinsa?

Vierailija
66/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän koko show.

Kyllähän mä norkoilinkin siellä, mutta asukkaat sanoivat, että siellä ei ole mitään lokeroita. No, halusin vielä päivittää, että tänään tuli viesti, että paketti on tullut lähipostiin, joka on K-marketin yhteydessä. Eli siellä minne sen alunperin tilasin. Hyvä että ylipäätään tuli. 

Jatkan vielä: Asukkaat ei selvästi tienneet noista lokeroista, enkä voi ketään pakottaa minua päästämään sisään tutkimaan kellaritiloja. Vasta samana iltana kotona monien puheluiden jälkeen selvisi, että siellä jossain kellarissa on lokeroita. Joista kukaan ei näköjään tiedä mitään. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Paitsi että jouluksi ei ehtinyt. 

Vierailija
67/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämäkin menossa konkurssin

Vierailija
68/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluksi 2019

Vierailija
69/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuun alkupuolella tilaamaani pakettia ei ole vieläkään edes lähetetty. Ovatko muut jo saaneet "ehtii jouluksi" -pakettinsa?

Tilasin 11.12. Promarkereita ja muita tusseja. Perjantaina 21.12. iltapäivällä oli noudettavissa, joten juuri ehti 😊

Vierailija
70/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kirjojani jouluksi, mutta sain pahoittelusähköpostin ja 10 € lahjakortin.

Vierailija
71/71 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tilaukseni, mutta väärän tuotteen! Reklamoin asiasta jo 21.päivä mutta minulle ei ole vieläkään vastattu.