Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaali mies?

Vierailija
18.12.2018 |

Olen tavannut kivan 37v miehen. Yhteys sujuu hyvin. Ollaan oltu yhteyksissä päivittäin, usein hänen aloitteestaan.
Olen tavannut hänet viitisen kertaa. Hän tulee lähelle ja halailee, ottaa kädestä ym. Mutta ei ole pussannut eikä lähestynyt seksuaalisesti. En tiedä mitä ajatella? Toki kyse voi olla myös minun epäviehättävyydestäni mutta olen yleisesti ottaen ihan nätti ja hoikka sekä liikunnallinen nainen enkä ainakaan aiemmin ole tullut torjutuksi. Olen alkanut epäillä että ehkä hän onkin aseksuaali ja haluaisi vaan ”romanttista ystävyyttä” tms mitä sitä nyt onkin parisuhteen/kumppanuuden kaltaista mutta ilman seksiä. En oikein keksi muuta syytä parhaassa iässä olevalle kivan näköiselle miehelle olla noin passiivinen? En ole varma olisinko itse valmis luopumaan seksistä.. enkä tiedä miten ottaisin asiaa hänelle puheeksi?
Miksi hitossa suhteiden pitää olla näin vaikeita???!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi syytä:

1) miehellä pieni penis tai muu vartalokompleksi

2) on kokematon seksijutuissa

Vierailija
22/42 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä:

3) seksi ei ole hänelle niin tärkeää, että se tulisi ensimmäisenä juttuna kuvioon tutustuessa vastakkaiseen sukupuoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4) Kuten jo todettu, mies on kunnollinen ja kunnioittaa naista. Taitaa olla niin harvinaista nykyisin että sitä voi olla vaikea käsittää.

Vierailija
24/42 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä:

3) seksi ei ole hänelle niin tärkeää, että se tulisi ensimmäisenä juttuna kuvioon tutustuessa vastakkaiseen sukupuoleen.

Viisi kertaa tavattu. Normaalilla miehellä kyllä tuossa vaiheessa jo halut herää.

Vierailija
25/42 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä on tuossa iässä jo ehtinyt noita seksijuttuja kokeilemaan sen verran, ettei siinä ole mitään sellaista pakottavaa kiirettä ja hinkua. Haluaa mielummin löytää sellaisen ihmisen jonka voisi kuvitella elämänkumppanikseen. Kun mukava kumppani löytyy niin ehtii sitä peittoa sitten heiluttamaan vuodesta toiseen. Tartteeko sitä nyt heti ensimmäisestä viikosta lähtien olla vaan kiimainen kiilto silmissä. Minusta tuntuu seksin olevan yleensä parisuhteessa se helpoiten yhteensovitettava asia. Siitä nyt nauttii jos vähänkin panostaa touhuun. Tai sitten on ollut vaan itsellä aina hyvä tuuri.

Vierailija
26/42 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä:

Viisi kertaa tavattu. Normaalilla miehellä kyllä tuossa vaiheessa jo halut herää.

Ei kai se kuitenkaan sitä tarkoita että olisi pakko päästä panemaan, tai muuten "ei tästä tule mitään"?

Itse olen mies ja voisin tapailla naista niin kauan kuin tarpeen, ilman että olisi jokin painostava tarve päästä "koeajamaan" (hyi helvetti tuota termiä) kivaa naista. Haluilla ja itsehillinnällä/priorisoinnilla ei ole ristiriitaa keskenään.

Vierailija
27/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kunnollisesta mieheltä, joka kunnioittaa naisia ja haluaa aidosti tutustua heihin eikä painostaa mihinkään. Uskon, että hän odottaa, että sinä teet aloitteen suutelusta ja seksistä. Hän varmaankin haluaa varmistaa, ettei vahingossakaan painosta sinua mihinkään. Liian monet naiset alistuvat painostuksen alla, vaikkeivat oikeasti haluakaan. Hän on syystä varovainen, on oikeasti kiinostunut sinusta, ei halua pelottaa sinua pois.

Vierailija
28/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy suoraan, että miten on seksiasioiden laita?

Jos ei tule kontaktia, olen joskus kysynyt ihan suoraan, että mentäisiinkö sänkyyn.

Ei se tilanne mihinkään muutu odottelemalla.

Harvemmin tuollaista tilannetta on kyllä tullut eteen.

Vierailija
29/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko toi nyt ihme, jos kyse on ihmisestä, jonka on vasta viidesti tavannut? Lähes tuntematon siis. 

Jos joku ei viisien treffien jälkeenkään harrastanut kanssani seksiä, hän ei todennäköisesti ole riittävän kiinnostunut minusta seksuaalisesti, tai sitten hän on matalalibidoinen tai siveyden sipuli. Kaikki nämä ovat minulle dealbreakereitä, joten parempi vapauttaa tapaus deittailemaan itselle sopivia tarjokkaita.

Vierailija
30/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä:

Ei kai se kuitenkaan sitä tarkoita että olisi pakko päästä panemaan, tai muuten "ei tästä tule mitään"?

Itse olen mies ja voisin tapailla naista niin kauan kuin tarpeen, ilman että olisi jokin painostava tarve päästä "koeajamaan" (hyi helvetti tuota termiä) kivaa naista. Haluilla ja itsehillinnällä/priorisoinnilla ei ole ristiriitaa keskenään.

Painostaminen on kyllä ihan helvetin ärsyttävää. Usein ne on vielä olleet sellaisia miehiä, joista ei ole kiinnostunut muutaman tapailukerran jälkeen. Varmaa alkavat painostaa juurikin sen takia, koska näkevät, että peli on menetetty.

Vierailija
31/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haaveilen että joskus tapaisi naisen mitä sais kunniottaa niin paljon että ei olis heti panemassa vaan tutustuis ihan ihmisenä, että siinä olis niin paljon syvyyttä ja järkee, että siihen vois käyttää aikaa ennen kun etenee. Kaikki on nykyään niin nopeaa, hengetön ja sielutonta. Seksi ihmisen kanssa jota ei rakasta on yhtä merkityksellistä kuin runkkaaminen. Kun etsii sitä loppuelämän oikeaa niin silloin ei pidä hätäillä.

Vierailija
32/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä:

Minä nimenomaan haluan miehen, joka haluaa minua niin, että hänen on "pakko" päästä panemaan minua.

Vierailija
33/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä:

Minä nimenomaan haluan miehen, joka haluaa minua niin, että hänen on "pakko" päästä panemaan minua.

Aha, no sellaiset suhteet ei kestä, mutta tietty kiva kun panee. 

Vierailija
34/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko toi nyt ihme, jos kyse on ihmisestä, jonka on vasta viidesti tavannut? Lähes tuntematon siis. 

Jos joku ei viisien treffien jälkeenkään harrastanut kanssani seksiä, hän ei todennäköisesti ole riittävän kiinnostunut minusta seksuaalisesti, tai sitten hän on matalalibidoinen tai siveyden sipuli. Kaikki nämä ovat minulle dealbreakereitä, joten parempi vapauttaa tapaus deittailemaan itselle sopivia tarjokkaita.

Samaa mieltä. Seksi on minulle hyvin tärkeää ja suhtaudun siihen vapaamielisesti. Aseksuaalinen tai pidättyväinen nainen ei kelpaisi.

Vierailija
35/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetikö pitäis olla panemassa kuin kanit?

Naisista on tullut ”mulle kaikki ja heti” tyyppejä.

Minä ainakin kunnioitan naista johon olen ihastunut, ei tulis mieleenkään heti olla seksiä vinkumassa.

Naisista on tullut ihan hemmetin likaisia. Ei noita sadan munan naisia tee mieli nuolla alhaalta.

Vierailija
36/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haaveilen että joskus tapaisi naisen mitä sais kunniottaa niin paljon että ei olis heti panemassa vaan tutustuis ihan ihmisenä, että siinä olis niin paljon syvyyttä ja järkee, että siihen vois käyttää aikaa ennen kun etenee. Kaikki on nykyään niin nopeaa, hengetön ja sielutonta. Seksi ihmisen kanssa jota ei rakasta on yhtä merkityksellistä kuin runkkaaminen. Kun etsii sitä loppuelämän oikeaa niin silloin ei pidä hätäillä.

Olet ihana.

T. Nainen

Vierailija
37/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä:

Aha, no sellaiset suhteet ei kestä, mutta tietty kiva kun panee. 

Siis nimenomaan ne suhteet, joista voimakas seksuaalinen kemia ja intohimo puuttuvat, hyvin nopeasti väljähtyvät ja päätyvät. Hyvissä suhteissa kemia on vahvaa js välitöntä. Ei pihtaamisesta ole kuin haittaa.

Vierailija
38/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetooaikana miesten ei kannata olla liian päällekäypiä. Ota puheeksi tuo asia ja selvittäkää tilanne.

Vierailija
39/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä on tuossa iässä jo ehtinyt noita seksijuttuja kokeilemaan sen verran, ettei siinä ole mitään sellaista pakottavaa kiirettä ja hinkua. Haluaa mielummin löytää sellaisen ihmisen jonka voisi kuvitella elämänkumppanikseen. Kun mukava kumppani löytyy niin ehtii sitä peittoa sitten heiluttamaan vuodesta toiseen. Tartteeko sitä nyt heti ensimmäisestä viikosta lähtien olla vaan kiimainen kiilto silmissä. Minusta tuntuu seksin olevan yleensä parisuhteessa se helpoiten yhteensovitettava asia. Siitä nyt nauttii jos vähänkin panostaa touhuun. Tai sitten on ollut vaan itsellä aina hyvä tuuri.

Sanoisin, että sinulla on käynyt hyvä tuuri, tai sitten tarpeesi ovat hyvin tavallisia. Minusta seksuaalinen yhteensopivuus on hyvin harvinaista. Paljon helpommin löytyisi elämänkumppani kuin rakastaja.

Vierailija
40/42 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmisillä ennen ollut tarvetta itsensä leimaamiseen esim. 'aseksuaaliseksi' ?

Onko kyseessä vain joku 'aivan uusi ilmiö', vai ketä sillä yritetään hämätä, mitä taas puolustaa jne. ?

Nämä olisivat aiheesta niitä  kiintoisia kysymyksiä oikein selviteltäviksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä