Aseksuaali mies?
Olen tavannut kivan 37v miehen. Yhteys sujuu hyvin. Ollaan oltu yhteyksissä päivittäin, usein hänen aloitteestaan.
Olen tavannut hänet viitisen kertaa. Hän tulee lähelle ja halailee, ottaa kädestä ym. Mutta ei ole pussannut eikä lähestynyt seksuaalisesti. En tiedä mitä ajatella? Toki kyse voi olla myös minun epäviehättävyydestäni mutta olen yleisesti ottaen ihan nätti ja hoikka sekä liikunnallinen nainen enkä ainakaan aiemmin ole tullut torjutuksi. Olen alkanut epäillä että ehkä hän onkin aseksuaali ja haluaisi vaan ”romanttista ystävyyttä” tms mitä sitä nyt onkin parisuhteen/kumppanuuden kaltaista mutta ilman seksiä. En oikein keksi muuta syytä parhaassa iässä olevalle kivan näköiselle miehelle olla noin passiivinen? En ole varma olisinko itse valmis luopumaan seksistä.. enkä tiedä miten ottaisin asiaa hänelle puheeksi?
Miksi hitossa suhteiden pitää olla näin vaikeita???!
Kommentit (42)
No onko toi nyt ihme, jos kyse on ihmisestä, jonka on vasta viidesti tavannut? Lähes tuntematon siis.
Vierailija kirjoitti:
No onko toi nyt ihme, jos kyse on ihmisestä, jonka on vasta viidesti tavannut? Lähes tuntematon siis.
Jaa että ei edes pusuja?? 🤔
Jos hän tulkitsee, että sinä et halua (vielä?) seksuaalisväritteistä läheisyyttä? Ei halua antaa kuvaa, että on vain seksin perässä? Jotkut miehetkin haluavat edetä hitaasti. No joo, onhan se vähän erikoista, ettei edes suutelemaan ole pyrkinyt...
Jos hän nyt onkin aseksuaali, niin toimii minusta väärin, kun ei tuo sitä heti ilmi. Aseksuaalien kannattaisi etsiä kumppania jostain "omista piireistään", kun tosiasia kuitenkin on, että suurimmalle osalle ihmisistä seksi on kohtalaisen tärkeä asia ja osa parisuhdetta.
No sitä minäkin ensin ajattelin että olisi kai maininnut jo aluksi a-tyyppisyydestään, mutta ehkä ei sitten ole tarpeeksi rohkea asian kanssa tms? Tai haluaisi ensin näyttää miten mukava kumppani voisi olla ja onkin kyllä tosi mukava....mutta seksistä kokonaan luopuminen tässä vaiheessa elämää tuntuu kurjalta ajatukselta. Ehkä olisin valmis vähäiseen seksiin tms mutta jos hän ei halua minua ollenkaan niin se on ehkä liikaa :(
AP
Todella pitkälle meneviä johtopäätöksiä kyllä vedetty aseksuaalisuudesta ja loppuelämän seksittömyydestä hyvin vähäisillä lähtötiedoillla.
Ainakaan itse en tuon ikäisenä edes oikein osannut suudella ja pelkäsi pakkeja niin voi jännittää pahasti ja haluaa ensin vähän tutustua paremmin.
Hetikö pitäis olla panemassa kuin kanit?
Naisista on tullut ”mulle kaikki ja heti” tyyppejä.
Minä ainakin kunnioitan naista johon olen ihastunut, ei tulis mieleenkään heti olla seksiä vinkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että ei edes pusuja?? 🤔
Naisethan haluaa heti panna, kun on vähän huulikontaktia otettu, että jos haluaa rauhassa tutustua niin pitää pitää kaverillisena.
Onko suurinosa naisista yhtä passiivisua kuin ap?
Ap ei vastannut mitään siihen viestiin jossa häntä kehotettiin tekemään itse aloite, jos kerran niin panettaa. Viittaa siihen suuntaan että Ap on todellakin ollut itse aivan passiivinen ja että pitää sitä vielä itsestäänselvyytenä että eihän nainen nyt rupea olemaan aloitteellinen seksin ja pussaamisen suhteen.
Ei näin.
Oletko sinäkin aseksuaali kun et ole suudellut häntä? Ihan yhtä paljon sinä olet ollut passiivinen kuin mies. Vai elätkö jossain prinsessaharhassa jossa miehen kuuluu aina tehdä aloite joka asiassa. Ethän sinä voisi pusua antaa.
Jaa, ehkä olen sitten vanhanaikainen mutta kaikissa aiemmissa suhteissani mies on tehnyt aloitteen ja tietysti olen viestinyt kaikin tavoin omaa kiinnostustani häntä kohtaan.
Ja irvailijoille tiedoksi: en ole koskaan harrastanut enkä koskaan tule harrastamaankaan mitään pelkkiä panosuhteita.
AP
Voisko kattoa ehkä jotain ohjelmaa/lehtijuttua aiheesta ja sitä kautta ottaa puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ehkä olen sitten vanhanaikainen mutta kaikissa aiemmissa suhteissani mies on tehnyt aloitteen ja tietysti olen viestinyt kaikin tavoin omaa kiinnostustani häntä kohtaan.
Ja irvailijoille tiedoksi: en ole koskaan harrastanut enkä koskaan tule harrastamaankaan mitään pelkkiä panosuhteita.
AP
Pitkään luulin, etteivät miehet ole minusta kiinnostuneita, jos he eivät painosta ja suorastaan pakota seksiin hyvin varhaisessa vaiheessa tutustumista. Meni monta hyvää miestä ohi, kun tulkitsin heidän kunnioittavan käytöksensä väärin, ja päädyin suhteeseen todella epämiellyttävien tyyppien kanssa. Mutta kun olin tottunut siihen, että kiinnostunut mies tekee aloitteen ja etenee aloitteesta toimintaan, halusin sitä tai en.
Ehkä se on ihastunut sinuun eikä halua olla vain pupunussinen
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on ihastunut sinuun eikä halua olla vain pupunussinen
Edelleenkin: minä en harrasta panosuhteita, enkä ole koskaan harrastanutkaan.
Ihastunut olen itsekin, siksi pusua odotan tai toivonkin..
Aiemmalle kommentoijalle: mietin itsekin sitä kunnioitusta ja arvostusta, mutta eikö 5 tapaamista ilman pusua ole jo aika paljon?
En nyt todellakaan ala mitä aseksuaali-ohjelmia hänelle tuputtamaan. Joko kysyn ilman mitään ohjelmien apua tai sitten vaan odotan ja katson vielä.. Voihan se toki olla myös niin että vain juuri minä en kiinnosta häntä riittävästi ”sillä tavalla”.
Tympäsee kun on nän vaikeeta 😑
AP
Ei kai kaikki tykkää suutelemisestakaan? Minua ei ainakaan kauheasti kiinnosta. Onko sille olemassa jokin sana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Pitkään luulin, etteivät miehet ole minusta kiinnostuneita, jos he eivät painosta ja suorastaan pakota seksiin hyvin varhaisessa vaiheessa tutustumista. Meni monta hyvää miestä ohi, kun tulkitsin heidän kunnioittavan käytöksensä väärin, ja päädyin suhteeseen todella epämiellyttävien tyyppien kanssa. Mutta kun olin tottunut siihen, että kiinnostunut mies tekee aloitteen ja etenee aloitteesta toimintaan, halusin sitä tai en.
No tuo on teidän naisten ongelma laajemminkin - meidän rauhallisempien miesten harmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No tuo on teidän naisten ongelma laajemminkin - meidän rauhallisempien miesten harmiksi.
Syy on minun mielestäni harmi vaan niissä miehissä, jotka painostavat ja pakottavat.
Tee itse aloite äläkä odottele passiivisena että jotain tapahtuu. Toki, jos sun seksuaalisuus on sitä passiivisena odottamista, niin sitten ette ehkä sovi yhteen.