Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaali mies?

Vierailija
18.12.2018 |

Olen tavannut kivan 37v miehen. Yhteys sujuu hyvin. Ollaan oltu yhteyksissä päivittäin, usein hänen aloitteestaan.
Olen tavannut hänet viitisen kertaa. Hän tulee lähelle ja halailee, ottaa kädestä ym. Mutta ei ole pussannut eikä lähestynyt seksuaalisesti. En tiedä mitä ajatella? Toki kyse voi olla myös minun epäviehättävyydestäni mutta olen yleisesti ottaen ihan nätti ja hoikka sekä liikunnallinen nainen enkä ainakaan aiemmin ole tullut torjutuksi. Olen alkanut epäillä että ehkä hän onkin aseksuaali ja haluaisi vaan ”romanttista ystävyyttä” tms mitä sitä nyt onkin parisuhteen/kumppanuuden kaltaista mutta ilman seksiä. En oikein keksi muuta syytä parhaassa iässä olevalle kivan näköiselle miehelle olla noin passiivinen? En ole varma olisinko itse valmis luopumaan seksistä.. enkä tiedä miten ottaisin asiaa hänelle puheeksi?
Miksi hitossa suhteiden pitää olla näin vaikeita???!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ihmisillä ennen ollut tarvetta itsensä leimaamiseen esim. 'aseksuaaliseksi' ?

Onko kyseessä vain joku 'aivan uusi ilmiö', vai ketä sillä yritetään hämätä, mitä taas puolustaa jne. ?

Nämä olisivat aiheesta niitä  kiintoisia kysymyksiä oikein selviteltäviksi. 

Aseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen siinä missä homo-, hetero- tai bi-seksuaalisuuskin. Aseksuaaalit marssivat Pridessakin. Tervetuloa katsomaan ja ihmettelemään.

Vierailija
42/42 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tai impotentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän