Helppo, terveellinen, halpa, nopea ja maukas pikaruoka laiskoille
Paista 1 paketti hunajamarinoituja broilerinfileesuikaleita (ovat usein tarjouksessa), lisää sekaan tölkillinen ananasta omassa mehussa. Jos olet rikas tai ylijäämätomaattia niin sekaan vaan. Ripaus suolaa ja pippuria.
Sulata mikrossa pakastekukkakaalia, parsaa ja babyporkkanoita, lisää päälle nokare oivariini oliiviöljy&hieno merisuola.
Miksaa keskenään.
Nauti.
Tää oli vaan tän päivän jälkeen pakko jakaa, koska nälkä on paras mauste, opiskelijalla ei ole rahaa mistä repiä ja fyysisesti raskaan päivän jälkeen tässä on kaikki otsikossa luvatut aikalailla balanssissa. Eikö?
Kommentit (16)
Mä kai sit oon sairaan huono ihminen kun menin ravintovalmennuksesta autokaistan kautta kotiin :D
5 munaa ja 2 desiä maitoa/kermaa/kaurajuomaa ja puoli tl suolaa. Vatkaa sekaisin, voitele vuoka, ettei tartu kiinni ja paista 20 min 200 asteessa. Herkkumunakas!
Vierailija kirjoitti:
5 munaa ja 2 desiä maitoa/kermaa/kaurajuomaa ja puoli tl suolaa. Vatkaa sekaisin, voitele vuoka, ettei tartu kiinni ja paista 20 min 200 asteessa. Herkkumunakas!
semijees mut pelkkää munaa? Ja uuniinkin pitää vielä laittaa. Jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Oivariini ei kyllä ole halpaa.
Sain kampuksen ruokalasta halvennuksella kun oli menossa vanhaksi.
AP
Keitä Makaroonia lisää hemapa lopuks tonnikalaa sekoita ja vedä huiviin. Nopee hyvä ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Keitä Makaroonia lisää hemapa lopuks tonnikalaa sekoita ja vedä huiviin. Nopee hyvä ja halpa.
Herne-maissi-paprika on ilmiselvä iljetys.
Kasviksia ja lihaa ihan ohuina siivuina nopeasti vokattuna ja minuutin nuudeli. Taatusti pikaruokaa, muut riippuu valituista kasviksista, lihankin voi jättää pois ja nautaa pelkällä suolalla.
Itse marinoin lihan ja jätän kasvikset maustamaton. Ja vaihdan nuudelit joskus halvempiin makaroneihin.
Vierailija kirjoitti:
Kasviksia ja lihaa ihan ohuina siivuina nopeasti vokattuna ja minuutin nuudeli. Taatusti pikaruokaa, muut riippuu valituista kasviksista, lihankin voi jättää pois ja nautaa pelkällä suolalla.
Itse marinoin lihan ja jätän kasvikset maustamaton. Ja vaihdan nuudelit joskus halvempiin makaroneihin.
Nautaa on maustaa.
Kun 400 g hunajamarinadi kanoista huuhtoo marinadit pois, jää noin 300 g kanaa ja siitäkin haihtuu pannulla vielä 100 g nestettä pois.
Lidlin paistileikkeet tai fileet tulee halvemmaksi ja paistileikkeistä saa rasvaakin, eli kaloreja. Mukaan sipulit ja aurinkokuivattu tomaatti ja hauduta.
Ei mene aikaa huuhtomisiin.
Pakastevihannekset ok jos niitä pystyy syömään.. Minusta maistuvat kamalalle, joten mieluummin teen pikaisen salaatin.
Ap:n esimerkki ei suinkaan ole terveellistä.
Paista sika-nautaa ja kasviksia pannulla, mausta haluamallasi mausteilla. Tämä on terveellistä ja halpaa.
Osta valmis vihannessosepötkylä(500g , hinta n.2.50€) Kuumenna se , joukkoon joko tuorejuustoa tai kermaa.Syö pari kertaa ja on tosi hyvää ja terveellistä.Nam!
Paista keitettyjä perunoita ja kananmunia.
Vastaväite hunajamarinoitu paskaa mut muuten jees kai jos haluu syödä noin.