Mitä tarkoittaa fry?
Tik Tokissa kommenteissa olen törmännyt pariin otteeseen. Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei auta.
Kommentit (32)
Se on meemi. Googlettakaa fry meme
Fry tarkoittaa for you page se on tik tokissa yksi paikka jossa KAIKKI tik tokin käyttäjät voivat nähdä videon. Toivottavasti oli hyötyä.
Miten nää häshtagit sitten menee, pitääkö niihin kirjoittaa jotain tiettyä että voi päästä sinne ns etusivulle? Tai jos ei ole seuraajia jotka kommentois mitään niin sillonko ei voi päästä vai miten se menee?
Mikä hitto on TikTok ja mitä siellä tehdään?
T. Kalkkis 40v
Tämä Fry on lyhenne sanoista For You (sinulle). TikTok-sovelluksessa on For You sivusto, johon moni TikTokkaaja haluaisi päästä, jotta saisi videoilleen katselukertoja ja tykkäyksiä. Joten jos jonkun TikTok nähään siellä Fry:ssä, kommentit ovat useimmiten tämän tapaisia: ”Tää on #fry!!!! Tiesitkö että tää on fry?! Fry!!” Mutta TikTok ”Feimien” (eli julkkisten) kommentteihin ei yleensä laiteta sitä ”fry” koska heidän videot on siellä For You sivustolla useimmiten. Eli siis For Youssa olevat TikTokit näkevät kaikki, ketä katselevat TikTokin For You sivua :)
Fry = foryoupage = käyttäjätilisi on julkinen ja se on mennyt foryou sivulle missä kaikki ihmiset näkevät sen
Se on for you page eli lyhenne fry
Tiktok sovelluksessa fry tarkoittaa for you, joka on lista sinulle suunnattuja tiktokkeja.
Onko joku jo kertonut tässä ketjussa, että se on "for you"?
dirndl kirjoitti:
Onko joku jo kertonut tässä ketjussa, että se on "for you"?
Mä luulen, että ei ole vielä tullut oikeaa vastausta, eli se on siis for you.
Ohiksena, muistaako kukaan mikä sen oktoberfest-mekon nimi nyt taas olikaan?
Fry tarkoittaa for you tiktokissa
Se tarkoittaa foryou page:a