Uino ja Naag ennen ja nyt
Ennen:
Nyt:
Todella suuret muutokset đ± Vanha Janne nĂ€ytti sata kertaa paremmalta.
Kommentit (26)
Apua, Uinohan on ollut tosi nÀtti!
Mun mielestÀ molemmat nÀytti paremmalta ennen mutta tÀrkeintÀ lienee mitÀ henkilöt ovat itse itsestÀÀn mieltÀ nyt.
MiltÀköhÀn nÀyttÀÀ 5 vuoden pÀÀstÀ tai 20 vuoden pÀÀstÀ?
Janne alkaa nÀyttÀÀ yhÀ enemmÀn HenryltÀ. Mutta pÀÀasiahan on se ettÀ itse viihtyvÀt nahoissaan, nÀin ulkopuolisen silmin muutos on vain todella raju.
MitÀ vittua mÀ just katoin. Jotain 7-vuotiaan tavoin sössöttÀviÀ aikuisia akkoja?
M
Jannen Valtteri ei ole minusta muuttunut noin kamalasti.
Toi alempi video... NÀyttÀÀ kaikki joltain parodiahahmoilta...
Pakko myöntÀÀ, ettÀ omasta mielestÀni varsinkin Janne on vanhalla videolla paljon paremman nÀköinen, mutta ei siinÀ mitÀÀn, jos itse viihtyvÀt nykyisessÀ tyylissÀÀn.
Janne nÀyttÀÀ paljon tukevammalta kuin on, koska hÀnen naamansa on turvonnut noiden pistosten takia. Ihmettelen tuota vahvaa meikkiÀ muutenkin, kun se ei paranna hÀnen ulkonÀköÀÀn ollenkaan, eikÀ hÀn ymmÀrtÀÀkseni ole myöskÀÀn trans, ettÀ hÀn haluaisi vaihtaa identiteettiÀÀn jotenkin.
Janne tÀysin eri nÀköinen nykyÀÀn. Ihankuin eri ihminen. Tulee mieleen se jÀrkky "ihmisken...."
Kemikaalikuormitus on tÀllÀ porukalla raskas.
Vierailija kirjoitti:
Janne alkaa nÀyttÀÀ yhÀ enemmÀn HenryltÀ. Mutta pÀÀasiahan on se ettÀ itse viihtyvÀt nahoissaan, nÀin ulkopuolisen silmin muutos on vain todella raju.
Tuskin tulee koskaan kaulasta alaspÀin nÀyttÀmÀÀn HenryltÀ :D
Vierailija kirjoitti:
Janne nÀyttÀÀ paljon tukevammalta kuin on, koska hÀnen naamansa on turvonnut noiden pistosten takia. Ihmettelen tuota vahvaa meikkiÀ muutenkin, kun se ei paranna hÀnen ulkonÀköÀÀn ollenkaan, eikÀ hÀn ymmÀrtÀÀkseni ole myöskÀÀn trans, ettÀ hÀn haluaisi vaihtaa identiteettiÀÀn jotenkin.
Ohis, mutta trans ei vaihda identiteettiÀÀn vaan muuttaa ruumistaan sopimaan identiteettiinsÀ.
MitÀköhÀn mieltÀ uino on muutoksesta? Kun katsoo vanhoja videoita itsestÀÀn miettiikö, ettÀ oli kauniimpi vai pitÀÀkö itseÀÀn nyt kauniimpana?
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn mieltÀ uino on muutoksesta? Kun katsoo vanhoja videoita itsestÀÀn miettiikö, ettÀ oli kauniimpi vai pitÀÀkö itseÀÀn nyt kauniimpana?
Ei varmaan katso kuin jotain Kardaaneja ja haluaa nÀyttÀÀ samalta.
Kuka noista on Janne tossa 2. videolla? đł
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on Janne tossa 2. videolla? đł
Reunimmainen oikealla.
Vierailija kirjoitti:
KetÀ nÀÀ on?
Turhakkeita.
Oho!