Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa fry?

Vierailija
18.12.2018 |

Tik Tokissa kommenteissa olen törmännyt pariin otteeseen. Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei auta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiayhteys voisi auttaa tämän mysteerin ratkaisemisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käristää silleen polttamalla. Ei paistaa niin kun sanakirjassa.

Vierailija
4/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fry (engl.) = paistaa

Vierailija
5/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käristää silleen polttamalla. Ei paistaa niin kun sanakirjassa.

Käristää polttamalla on enneminkin burn (with fire). Fry on paistaa. Jos tässä nyt kokkaustermeistä on ollenkaan kyse? Vai Futuramasta?

Vierailija
6/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Tik Tok -sovelluksessa, johon olen liittynyt, että näkisin lapseni videot, oli joku kommentoinut hänelle "fry". Eli pelkästään tuo kolme kirjainta kommenteissa. Muidenkin videoiden kommenteissa olen tuon huomannut.

Vierailija
7/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi fru?

Vierailija
8/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole fru vaan fry. Lapset siellä kommentoivat näin toisilleen. Omat lapseni eivät tiedä mitä se tarkoittaa. Kysykää nyt lapsiltanne josko nämä tietäisivät. :D Epäilen jo, että tuo fry on joku Tik Tokin oma juttu.

-ap

Vierailija
9/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhenteenä voi tarkotta esim. Tictoc sovelluksessa sitä for you "sivua" jolle video voi päästä niin, että nekin ihmiset jotka ei seuraa sua ni voi nähä sen. (??) Tässä yhteydessä olen ite törmänny ja ihmettelin pitkään, että mitä ihmettä se tarkottaa :D

Vierailija
10/32 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se fry siis tuolloin kommentissa?

-ap

Vierailija
11/32 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvisi, tarkoittaa siis sitä, että "fry" kommentoinut on nähnyt videon tuossa "for you" -näkymässä.

Vierailija
12/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvisi, tarkoittaa siis sitä, että "fry" kommentoinut on nähnyt videon tuossa "for you" -näkymässä.

Mutta miksi se pitäisi kommenttiin kirjoittaa? Minun lapseni videoihin tulee samaa kommenttia.

Vierailija
13/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fry voi ilmeisesti tarkoittaa myös "tosi cool" tai tosi tyhmä". Täällä kaikkia slangimerkityksiä https://www.urbandictionary.com/define.php?term=fry&amp=true&page=3

Vierailija
14/32 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee vähä niinku "viraali" sivulle eli se näkyy etusivulla

Vierailija
15/32 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva ruottiks!

Vierailija
16/32 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkottaa "for you" ku siel on sellai sivu

Vierailija
17/32 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fry kommentoidaan jos on päässyt for you palstalle eli ns mainos sivustolle että ihmiset jotka ei sinua seuraa niin näkisivät sinun tiktokkeja ja saattaa alkaa seuraan sinua jos niistä pitävät nii "fry" kommentilla kerrotaan et on päässyt mainos sinne juttuun en ossaa selittää paremmin mutta niillä kerrotaan että sitä sen tiktokkia mainostetaan

Vierailija
18/32 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fry" on internetslangia. Se tarkoittaa "For You". TikTokissa on "Home" sivu ja siellä tulee muiden TikTokkeja satunnaisesti. Näiden TikTokkien ylhäällä lukee "Following | For You". "Fry" sanonnalla todennäköisesti ilmoitetaan TikTokin kuvaajalle/omistajalle että sinun videosi pääsi "For You" listalle. Se on kai TikTokissa jollain tapaa saavutus.

Vierailija
19/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä asia kun jotkut haluaa että kaikki näkevät sen, kommentoivat fry. Silloin se voi päästä for you:)

Vierailija
20/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

fry tarkottaa tiktokissa ”for you”😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän