Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?

Vierailija
18.12.2018 |

Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.

Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.

En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?

Kommentit (460)

Vierailija
301/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta päätellen, iskemisen jalo taito on kadoksissa monelta mieheltä. Mä vähän autan toisen kunnioitus ja arvostus vie pitkälle. Jos noita ei ole, niin sulla on väärä kumppani

Vierailija
302/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.

Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.

En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?

Ihme hurskastelua. Kuitenkin baarista lähdet jonkun jännän alfamiehen mukaan ja annat heti hänen hoonata edestä ja takaa.

Betojen sitten täytyy mennä tätä vaikeaa reittiä. Tutustua ja luvat kuut ja taivaat kun pahimmillaan jopa tutustumisen aikana nainen panesk3lee baarialfojen kanssa koska se on tästä tapailusta erillinen asia.

Siksi siis miehet on sellaisia.

Mene nyt ulisemasta siitä. Mikään ei v*tuta enempää kuin pseudointellektuelli-inceleiden alfa/beta-hourailut.

Opettele käyttäytymään niin elämä helpottaa kummasti, saatat sinäkin saada joskus.

Kyllä minä osaan käyttäytyä, koska tiedän pelin hengen. Minun täytyy panostaa todella paljon ja olla kärsivällinen, että saan naisen treffeille ja sänkyyn. Todella työläs projekti. Minulle onkin ironista kyllä sanottu pari kertaa:" ihanaa kun sä oot normaali". Osaan siis tämä pelin. Sitten kun olen pari kertaa saanut häviän kuvioista.

Joopa joo, varmasti juu. Taas näitä ihme katkeria fantasioita.

Tämä voi olla sinulle yllätys, mutta osa naisista haluaa pelkkää seksiä ilman mitään sitoumuksia ja tunteita. Kyllä, Tinderistä esim haetaan pelkkä pano. Jos se on hyvä, ehkä toisenkin kerran.

"Kärsivällinen" ja "työläs projekti" my ass. Mä ainakin kun olen hakenut seksiä niin sitä on ollut ensi tapaamisella. Oletko varma, että sua ei ole feidattu?

Naurattaa kun joku luulee olevansa taivaan lahja naisille ja naisia tarvii muka vedättää, että "saa" seksiä.

Oikeille miehille kehottaisin, että reilusti kerrotte mitä ootte hakemassa, hauskanpitoa vai vakavampaa.

Jos haen seksiä niin ei kiinnosta parisuhdelässytykset ja tulevaisuuden haaveet, ne on turn-off.

Jos hakisin parisuhdetta (olen nyt varattu), en taas olisi kiinnostunut irtopanon hakijoista.

Mikä tässäkin taas on jollekin niin vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki miehet olla tuollaisia. Itseäni ihmetyttää miten joillakin ei ole minkäänlaista "pelisilmää" eikä osata mennä tilanteen mukaan. Toisaalta tuommoiset antaa itseni kaltaisille huomattavan kilpailuedun, tuolla tavalla käyttäytyvistä saa aina helposti aikaan jutun juurta ja hauskoja keskusteluja.

Vierailija
304/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?

T. Kummastunut nainen

Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.

Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?

Mikäli et halua kertoa asuntosi kokoa, autosi merkkiä tai työpaikkaasi ekoilla tai et vaikka edes viidensillä treffeillä, sinulla on tietenkin täysi oikeus kieltäytyä kertomasta ja ilmaista haluavasi edetä talousasioissa hitaammin. Mikäli tämä ei naiselle sovi, hän on vapaa lopettamaan tapailun ja lähteä etsimään itselleen paremmin sopivaa miestä. Aivan kuten mieskin on vapaa lähtemään etsimään naista, joka ei halua edetä hitaammin seksiasioissa.

Mikä tässä on vaikea yhtälö mielestäsi? Jokaisella on, sukupuoleen katsomatta oikeus tehdä omat päätöksensä siitä, kuinka hitaasti haluaa missäkin asiassa edetä ja kuinka hitaasti eteneviä ihmisiä haluaa tapailla. Pääasia on se, että kunnioittaa toista ja hänen hitaampaa tahtiaan, jos haluaa tämän ihmisen kanssa tapailua jatkaa. Sinä olet aivan samoin kuin naisetkin pistämään stopin liian tunkeilevalle käytökselle, koski se sitten seksiä, talousasioita tai mitä tahansa muutakaan. Kunnioita myös itseäsi riittävästi jotta pystyt ilmaisemaan omat rajasi ja pitämään kiinni niistä.

Tuollaisella toiminnalla pysyt kyllä sinkkuna tulevaisuudessakin.

Kuinka monelta palstailevalta mieheltä on oikeasti kysytty henkilökohtaisesti vuosituloja tai automerkkiä treffeillä? Onko kysytty vain kerran vai toistuuko nämä kysymykset useinkin?

Aina on kysytty työpaikkaa, asuinpaikkaa/muotoa, koulutusta, matkailua, perhesuhteita, suhdehistoriaa ja harrastuksia. En pidä outona, sillä pitäähän nuo mahdollisesta kumppanista tietää, mutta on turhaa väittää etteikö näitä kysyttäisi.

t. mies

Ei kai tuollaisia nyt talousasioiden takia kysytä vaan ihan että oppisi tuntemaan toisen kiinnostuksen kohteet ja elämäntyylin? Kyllähän ammattiin kertoo siitä, mistä ihminen on kiinnostunut ja minkälainen on luonteeltaan.

Vierailija
305/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on puhuttu paljon. Naisita tulee parisuhteessa siirtäjiä, eli sitä seksiä "siirretään" aina siihen parempaan ajankohtaan. Ole siinä sitten spontaani.

Samalla hermostutaan, kun mies ehdottelee suoraan seksiä..

Plaah, mitä ihmeen yleistämistä? En ole sattunut lukemaan enkä kuuulemaan, että tuollaisesta "puhuttaisiin paljon".

Joka parisuhteessa olen ollut se, joka haluaa enemmän seksiä. Kesällä oli hyvä kun oltiin lomalla ja ehdittiin harrastaa joka päivä monta tuntia.  En ole parisuhteessa koskaan kieltäytynyt seksistä kertaakaan tai "siirtänyt" sitä.

Ihan parasta kun mies sanoo suoraan, että tekee mieli.

Ehkä jotkut teistä on sitten valinneet naisen, jolle tarvii ensin siivota koko  asunto ja pyykiä pölyt, että sen tekee mieli. Se on sitten oma valintanne.

Katsos kun ei ole heterogeenistä ryhmää "naiset", jotka käyttäytyvät tietyllä tavalla vaikkapa seksin suhteen. On yksilöitä, jotka tykkää eri asioista eri tavalla.

Vierailija
306/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n29 kirjoitti:

Siis häh, mitä tuossa on pahaa? Minä pikemminkin huolestuisin siitä jos mies EI vihjaisi mitään sinne suuntaan, vaikka netissä oltaisiin jo lätisty ummet ja lammet (oletettavasti olette kun olet tullut johtopäätökseen että on järkevä keskustelija) ja vielä nähty jo pari kertaa. Luulisin ettei hän ole kiinnostunut minusta siinä mielessä ollenkaan tai vaihtoehtoisesti on liian ujo niihin hommiin - jos ei mitään sen suuntaistakaan sano tai osoita.

Jos mies miellyttää itseä muilla tavoin (fiksu, komea, hyvää keskusteluseuraa) niin kyllä flirtti on toivottavaa. En itsekkään mistään sikailusta tykkää, mutta "haluaisin riisua sua" on aika kesysti/ viettelevästi sanottu.

Ehkä löytäisit sillä saraa sulkeutuneemman miehen esim. jostain raamattupiireistä?

Hohhoijaa.. Koittakaa nyt ymmärtää, jos aikuisella miehellä jota nippanappa edes tunnet jutut pyörii vain sen yhden asian ympärillä, niin vakavaa suhdetta etsivä nainen tekee ihan viisasti kun lopettaa yhteydenpidon. Kukaan normaali mies ei lähettele dildovideoita ja jatkuvia vihjailuja naiselle josta on aidosti kiinnostunut.

Aijjaa sori, aloitusviestistä sai kuvan että mies osasi puhua kyllä paljon muustakin ja puhetaitoja kehuttiin.

No ehkä tuon mainoksen kanssa petti tilannetaju, eihän tuollaista kaikille voi lähettää (vitsinä).

Vierailija
307/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44 vuoden naisen elämänkokemuksellani voin sanoa, että tuollaisia ne on. Ja tahti vaan kiihtyy kun ikää tulee.

Oma mies 42v ja mitään muuta ei puhuta kun alapääjuttuja. Ja sitten jos yrität vaikka tehdä hellan ääressä ruokaa ja samalla kesksutella kauppalistasta keskustelu tapahtuu niin, että mä hämmennän kattilaa kauhalla ja mies työntää sormiaan mun housun sisään ja arvioi olisko 'se' innoissaan. Ja sitten kun kysyn, että muistatko nyt mitä pitää tuoda kaupasta niin mies sanoo, että tee kauppalappu. Olishan se voinut sen kauppalapun juuri tehdä käyttämällä kättään lapun kirjoittamiseen eikä alapääni sorkkimiseen.

Sitten kun mies ei koske niin ulistaan täällä siitä.

Juuri näin. Olen monesti lukenut, että juuri tuota moni nainen haluaa, että mies tulee koskettelemaan, kun nainen tekee keittiössä ruokaa tai vastaavaa. Eli kaikki on lopulta väärin.

Ei. Vaan jos olet suhteessa, voit vaiutua ottamaan selvää, tykkääkö ko. naine siitä vai ei.

Ihan turhaa tulla uli se maan tänne että kaikki naiset aina, byääh, epistä.

Toinen tykkää, toinen ei.

Onko liian vaikeeta ymmärtää, että eri naiset tykkää eri asioista?

Esimerkki: jotkut miehet tykkää että nainen koskee sen pebaa. Toisesta se on huono juttu. Kuvittelepa nyt itsesi siihen: pitäisikö minun vaatia, että kaikki miehet tykkää, kun kosken sinne (kyllä, SINNE) ja jos yksi, esim. sinä et tykkää, niin itken täällä, että kaikki on väärin?

Vierailija
308/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?

T. Kummastunut nainen

Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.

Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?

Mikäli et halua kertoa asuntosi kokoa, autosi merkkiä tai työpaikkaasi ekoilla tai et vaikka edes viidensillä treffeillä, sinulla on tietenkin täysi oikeus kieltäytyä kertomasta ja ilmaista haluavasi edetä talousasioissa hitaammin. Mikäli tämä ei naiselle sovi, hän on vapaa lopettamaan tapailun ja lähteä etsimään itselleen paremmin sopivaa miestä. Aivan kuten mieskin on vapaa lähtemään etsimään naista, joka ei halua edetä hitaammin seksiasioissa.

Mikä tässä on vaikea yhtälö mielestäsi? Jokaisella on, sukupuoleen katsomatta oikeus tehdä omat päätöksensä siitä, kuinka hitaasti haluaa missäkin asiassa edetä ja kuinka hitaasti eteneviä ihmisiä haluaa tapailla. Pääasia on se, että kunnioittaa toista ja hänen hitaampaa tahtiaan, jos haluaa tämän ihmisen kanssa tapailua jatkaa. Sinä olet aivan samoin kuin naisetkin pistämään stopin liian tunkeilevalle käytökselle, koski se sitten seksiä, talousasioita tai mitä tahansa muutakaan. Kunnioita myös itseäsi riittävästi jotta pystyt ilmaisemaan omat rajasi ja pitämään kiinni niistä.

Tuollaisella toiminnalla pysyt kyllä sinkkuna tulevaisuudessakin.

Kuinka monelta palstailevalta mieheltä on oikeasti kysytty henkilökohtaisesti vuosituloja tai automerkkiä treffeillä? Onko kysytty vain kerran vai toistuuko nämä kysymykset useinkin?

Aina on kysytty työpaikkaa, asuinpaikkaa/muotoa, koulutusta, matkailua, perhesuhteita, suhdehistoriaa ja harrastuksia. En pidä outona, sillä pitäähän nuo mahdollisesta kumppanista tietää, mutta on turhaa väittää etteikö näitä kysyttäisi.

t. mies

Mistähän sitä voi keskustella, jos koetaan nuo normaalit small talk -aiheet tungetteleviksi taloudellisen tilanteen selvitysyrityksiksi? Työstä, asumismuodosta (kerrostalo, rivari vai omakotitalo), opinnoista, matkoista ja harrastuksista normaalit ihmiset saavat normaalia jutun juurta. Perhesuhteet toki kiinnostavat potentiaalisessa kumppanissa myös. Suhdehistoria on ainoa, joka ei mielestäni uudelle tuttavuudelle mitenkään kuulu.

Jotenkin outoa, että jotkut miehet täällä pitävät normaalia hyvää päivää kirvesvartta -keskustelua yhtä tungettelevana kuin seksiasioista jankkaamista. Outo ajatusmaailma heillä.

Vierailija
309/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomattavasti enemmän pakkeja olen saanut liian hitaasti etenemällä, kun sillon on vaarana että nainen tylsistyy ja ei tunne kemiaa. Miehen on sopivan hellästi painettava naista epämukavuusalueelle, jotta jännitys säilyy ja on sitä kemiaa, mitä aina peräänkuulutetaan. Ongelmana on että on paljon naisia, jotka ovat paatuneita, turtuneita ja kaiken nähneitä, joten niiden kanssa pitäis toimia suoraviivaisesti ja rivakasti ja sitten osan kanssa homman pitäis edetä todella hitaasti, kun naisella on paljon estoja. Aina siis pitäisi aavistaa oikein mitä nainen toivoo ja se ei todellakaan ole helppoa, sillä samalla naisellakin etenemisnopeus voi vaihdella miehen mukaan. Lisäksi välillä pitää vuorotellen soutaa ja huovata kun nainen muuttelee mieltään.

Aha. Itse näin naisena koen, että pikimmin ja kiihkeintä seksiä minulta saa, kun odottaa minun tekevän aloitteen. Jos haluan miehen kanssa seksiä, niin en odottele enkä pelaile mitään pelejä, vaan aloite on suora. Usein miehet tekevät oman aloitteensa aivan liian varhaisessa vaiheessa, ja silloin on nuoruudessani painostamalla joku joskus voinut seksiä saadakin, mutta kiinnostukseni jatkotuttavuuteen loppuu siihen.

Olet positiivinen poikkeus, jos teet suoran aloitteen. Yleensä näin miehenä joutuu dekoodaamaan outoja haikumuotoon asetettujaja geokätkettyjä viestejä, joita naiset jättävät.

Tämä oli hauska. Sulla on hyvä huumorintaju, tosielämässä olisin varmaan kiinnostunu jos olisin vapaa.

Olen kestokiimassa oleva aloitteellinen nainen. Osaan kyllä kirjoittaa haikuja ja tankojakin.

Vierailija
310/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttäisi jos mies lähettäisi mitä hyvänsä hassunhauskoja videoita, dildoilla tai ilman. Jos ihmisellä on aikaa haaskattavaksi sellaisten katseluun, se tuskin on minua varten.

Vierailija
311/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota, että osa miehistä - tai joku palstatrolli? - luulisi, että naista kiinnostaa miehen rahat tai tulot.

Joo, itsekin olen varmaan kysyny, mitä teet työksesi. Jotain on pakko puhua ekoilla treffeillä. Aika normaaleja aiheita mielestäni just missä oot töissä, mitä harrastat, tykkäätkö matkustella, millaisesta ruuasta tykkäät jne. Ei kaikkien kanssa pysty heti menemään syvällisiin aiheisiin, vaikka haluaisi. Ei minua oikeasti edes kiinnosta, missä toinen on töissä, kunhan jotain rupatellaan.

Samalla kuulostellaan, millainen ihminen toinen on, mihin sävyyn puhuu elämästään, työstään, työkavereistaan, lapsistaan, eksistään. Sehän se juttu enemmän on.

En ikinä rupeaisi seurustelemaan miehen kanssa, johon en ole ihastunut, ei vaikka olisi mikä miljonääri. Toisaalta vaikka mies on pienituloinen ja ihan köyhä niin ei merkitse sekään. Käyn töissä ja elätän itseni. Lapsia ei ole eikä tule.

OIKEASTIKO joku luulee, että rahalla saa rakkautta?

Voihan se olla, että on olemassa joku nainen, joka hakee elättäjää. Diili on sitten, että toinen on joku sugardaddy ja saa seksiä, mutta rakkautta hän ei saa.

Kuvittelen, että useimmat haluavat parisuhteen, jossa on rakkautta, hellyyttä ja seksiä. Siihen ei raha, ammatti tai auton merkki vaikuta mitenkään. N

Vierailija
312/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä just miehissä mättää. Koko ajan on taka-ajatuksena seksi tai muu pervoilu. Naisten kanssa sentään voi rauhassa tutustua ja puhua ilman että toisella on seksinkiilto silmissä jatkuvasti.

Vierailija
313/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa idiootilta noin lievästi sanottuna.

Vierailija
314/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. Mä olen sitten varmaan poikkeus. Tapailin naista, jonka kanssa ei todellakaan seksihommat edenneet. Vaan kun rakastunut olin, niin maltoin odottaa. No ensimmäiseen puoleen vuoteen ei puhettakaan seksistä. Sitten nainen alkoi sen naputtamisen, että "jatkuvasti vonkaamassa" ja pitkin hampain antoi peiton alla. Siis kirjaimellisesti antoi, ei se mitään rakastelua ollut. Seuraavan kolmen vuoden aikana "antoi" vielä huimat 3 kertaa lisää ja sitten sanoi, että tää riittää. Erota ei halunnut, mutta minä halusin.

Olis pitänyt lähteä jo ensimmäisen kuukauden jälkeen.

Älkää hyvät miehet alkako millekään pihtareiden kanssa!! Se ei tule muuta kuin pahenemaan. Se on varma.

Vierailija
315/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa. Mä olen sitten varmaan poikkeus. Tapailin naista, jonka kanssa ei todellakaan seksihommat edenneet. Vaan kun rakastunut olin, niin maltoin odottaa. No ensimmäiseen puoleen vuoteen ei puhettakaan seksistä. Sitten nainen alkoi sen naputtamisen, että "jatkuvasti vonkaamassa" ja pitkin hampain antoi peiton alla. Siis kirjaimellisesti antoi, ei se mitään rakastelua ollut. Seuraavan kolmen vuoden aikana "antoi" vielä huimat 3 kertaa lisää ja sitten sanoi, että tää riittää. Erota ei halunnut, mutta minä halusin.

Älkää hyvät miehet alkako millekään pihtareiden kanssa!! Se ei tule muuta kuin pahenemaan. Se on varma.

Taisi olla aseksuaali? 

Vierailija
316/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla aseksuaali? 

Ihan sama mikä seksuaali, mutta olisi asia voinut tulla nopeammin selville. Minulle tuli seurauksena monen vuoden itsetunto-ongelmat ja epävarmuus.

Vierailija
317/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa. Mä olen sitten varmaan poikkeus. Tapailin naista, jonka kanssa ei todellakaan seksihommat edenneet. Vaan kun rakastunut olin, niin maltoin odottaa. No ensimmäiseen puoleen vuoteen ei puhettakaan seksistä. Sitten nainen alkoi sen naputtamisen, että "jatkuvasti vonkaamassa" ja pitkin hampain antoi peiton alla.

Joskus seukkailin naisen kanssa joka sanoi ettei edes pidä seksistä. Antoi sentään edes hellitellä ja pussailla. Ekat pari kuukautta meni tuolla tavalla. Sitten jossain vaiheessa alkoi kiipeämään syliin ja vaatimaan rapsutusta. Sitten alkoi haluamaan seksiäkin, ja ihmetteli että täähän tuntuukin tosi kivalta, toisin kuin aikasempien kumppanien kanssa. Ja siitä pari kuukautta eteenpäin irtisanoutui työpaikaltaan ja halusi seksiä ihan koko ajan. Pakko oli laittaa suhde poikki kun en vaan jaksanut.

Vierailija
318/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä just miehissä mättää. Koko ajan on taka-ajatuksena seksi tai muu pervoilu. Naisten kanssa sentään voi rauhassa tutustua ja puhua ilman että toisella on seksinkiilto silmissä jatkuvasti.

Naiset saa sitä seksiä ihan rutiininomaisesti, siksi se ei ole mielessä. Se elämän osa-alue tai tarve on tyydytetty. Joka viikonloppu halutessaan eri seksikumppani ja naisethan haluaa!

Vierailija
319/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa mättää se, että heillä on koko ajan reservissä 10 miestä korvaamassa jos itse ei kelpaa. Siksi jos edes kerran pääsisi pukille niin..

Vierailija
320/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla aseksuaali? 

Ihan sama mikä seksuaali, mutta olisi asia voinut tulla nopeammin selville. Minulle tuli seurauksena monen vuoden itsetunto-ongelmat ja epävarmuus.

Ettekö sitten puhuteet seksistä koskaan mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi